Friday, September 17, 2010

فتنه بزرگتر



عجب مملکت شیر تو شیر یا بهتر بگویم خر تو خری شده ، حالا کارشان به جایی رسیده که تو کار دولت امام زمان یعنی من که احمدی نژاد  « هاله نور »  باشم هم دخالت میکنند .
حالا من بد شدم . دیگر از مصرف افتاده ام . حالا شما بسیجی ها ،  در دیدار با رهبری اطلاعیه بر علیه من میخوانید و بر طبل انا فتحنا لک فتحنا مبینا می کوبید .
آخه دیوثا ، شما که اسم خودتان را دانشجو گذاشتید . با کدام کنکوری به دانشگاه رفتید . شما که دست راست و چپ تان را نمی توانید از هم تشخیص دهید . شما که حتی کون خود تان را نمی توانید تمیز کنید . حالا پیش رهبری مفنگ تان برایم لغز    میخوانید که که من عقد اخوت دائمی با امت مسلمان نبسته ام . در خط ولایت نسناس تان نیستم و منویات او را پیاده نمی کنم .
شما مگر همان  سگهای ولگرد خیابانی نبودید که من خودم استخوان در دهانتان گذاشتم . حالا نمک خوردید و نمکدان را شکستید   و پیش رهبر بنگی که خودم سور و سا تش را آماده میکنیم  خالی می بندید و دم تکان میدهید .
اگر شما در زندانها مشت و لگد به زندانیان میزدید من باتون فرو میکردم . اگر شما یک به یک می کشتید  ، من که معروف به  « پاسدار هزار  تیر  » از روز روی کار آوردنم بودم و ده تا ده تا بر مغزشان تیر خلاص میزدم . 
پس کاسه کوزه تان را دیگر پیش من پهن نکنید . 
امام خامنه ای خودش بهتر میداند که من بدون اجازه او لب به هیچ کثافتی نمی زدم .  از سیر گرفته تا پیاز همه و همه اوامر او بوده است . او که خودش آنقدر خرفت و احمق نیست که نفهمد دیگر طشت رسوایی نظام از بام افتاده و مردم میدانند که همه کارها زیر نظر او صورت گرفته است .


ما میگیم شاه نمیخوایم    نخست وزیر عوض میشه 
آقا ( خامنه ای ) ،  مردم را نمی شود مثل گذشته رنگ کرد .  ترا نمی خواهند . من تنها یک شمشیر بودم که تو آن را بر سر و روی مردم فرود می آوردی . من که منتظری نیستم که مانند آن گور به گور عزل و نصبم کنی  .  خلاصه الله وکیلی بگویم  ، با این کارها نمی توانی ایز گم کنی . حالا که دوران صدر اسلام نیست . یک کلمه از دهان مبارکت  بپرد یک ثانیه بعد تمام دنیا با خبر میشود و گندش در می آید .
آخر تو که خودت را رهبر مسلمین جهان ( زکی ) قلمداد میکنی . مگر یک روزه به این درجه نرسیدی . تو که یک علی گدای فسقلی بیشتر نبودی که برای دهشاهی خشتکت را پایین میکشیدی . 
من به تو نصیحت میکنم ، تو بقول معروف آنجای خمینی هم نمی شوی . اگر پایت را در حریم من بگذاری . فتنه بزرگتر که صدای پایش کم کم دارد بگوش میرسد ، نه از تاک نشان خواهد گذاشت و نه از تاک نشان  ، فتنه ای که خدا و قرآن و 124000 پیغمبر و یک میلیون امامزاده در اقصا نقاط جهان نمیتوانند جلویش را بگیرند . 
هشدارم را جدی بگیرید . موسوی هم دیگر حنایش رنگی ندارد . او با شعار « دوران طلایی امام » ماسک از چهره اش بر داشت . مردم بهتر از همه میدانند که دوران طلایی بجز جنگ بی حاصل و خون و کشتار ملت ایران و صدور تروریست نبوده است. اگر تو مار هستی آن امام از هزار افعی هم بدتر بوده است .  
آقا جان ، امروز این فتنه سبز بعد از آنهمه کشتار رنگ سرخ بخودش گرفته است . این بار جام زهر را نه از دهان که از مخرج مبارکتان فرو خواهند کرد .





No comments:

Post a Comment