Tuesday, October 12, 2010

سفر احمدی نژاد قاتل مردم ایران به لبنان




مردک احمدی نژاد که در سخنرانی معروف خود ملت ایران را « خس و خاشاک » نامید و در زبان مردم کوچه و بازار ملقب به « پاسدار هزار تیر » شده است ، آماده سفر در راس هیئتی بلند پایه  از فاطی جنده های کماندو و قاتلان نداها ، در روز 21 مهر به لبنان میباشد تا بقول سایت حکومتی مشرق از « مناطق جبهه های نبرد رزمندگان مقاومت اسلامی حزب الله  لبنان با نظامیان اسرائیل بازدید کند و با اجرای مراسم نمادین پرتاب سنگ به سوی اسرائیل به تقویت روحیه جبهه اسلامی  بپردازد » .
همان حربه ای که خمینی ملعون با شعار از کربلا تا فتح قدس بر سر زبانها انداخنه بود  تا رویاهای تیره و تار خود را که امپرطوری سیاه اسلامی نام داشت  از امکان به واقعیت در آورد .
در همین رابطه رئیس جمهور مادام العمر سوریه که از بذل و بخشش نفت مجانی ایران باد به غبغب انداخته بود اظهار داشت که جنوب لبنان در واقع مرز ایران با اسرائیل است . 

از آغاز روی کار آمدن حکومت اسلامی « بحران آفرینی » بر مبنای سرکوب بی حد و حصر مردم از مولفه های اصلی این رژیم بوده است .  بدون بحران آفرینی این رژیم نمی تواند سرپا بماند . مبادی عینی این بحران در عقب ماندگی تاریخی حکومت اسلامی نهفته است . 
یک نظر به به سیستم اقتصادی ، دستورالعمل های اجتماعی و سیاسی این رژیم سروپا خون بیندازید . راهکارها و شیوه های برون رفت از معضلات اجتماعی آن حتی از جامعه فئودالی نیز عقب تر است . این عقب ماندگی وقتی در جهان معاصر از اعماق لوش و لجن اسلامی سر در می آورد و شکلی شبه انقلابی بخود میگیرد . مضحک میشود و جامعه جهانی را دچار تنش میسازد .

یکی نیست به این مردک بگوید تو چه گلی به سر مردم ایران زدی که میخواهی حزب الله لبنان را « گه باران » کنی .
ایران زندان خبرنگاران لقب گرفته است . گرانی بیداد میکند . جوانان بیکارند . آمار خودکشی سر به فلک میزند . در هر کوچه و برزنی جوانان به دام مهلک اعتیاد افتاده اند . کوچه خیابانهای تهران شبها پر از زنان تن فروش بر اثر فقر و گرسنگی شده است 


وقتی که دانشجوها فریاد میکشند که « رئیس جمهور فاشیست دانشگاه جای تو نیست  » و عکست را مقابل جشمانت به آتش میکشند و تو با شنیدن شعارهایشان مانند روباه از در پشتی دانشگاه پا به فرار میگذاری ، چگونه میخواهی در آنجا دم از مقاومت بزنی . 
در واقع او داغ سخنرانی در جمع دانشجویان را که در دلش مانده است را با عربده کشی در باره نفی هولاکاست و محو اسرائیل از نقشه روزگار و بررسی حمله 11 سپتامبر میخواهد از دلش پاک کند .
راستی او اگر جرات دارد یک روز در خیابانهای تهران بی محافظ پایش را بگذارد تا مادران داغدار تکه پاره اش کنند . 
واقعیت این است که « مردک احمدی نژاد » و امام فکسنی اش خامنه ای هرگز دوست مردم فلسطین نبوده اند و نخواهند بود . او بصورت سمبل سنگ به سوی اسرائیل پرتاب خواهد کرد اما به  صورت واقعی خنجر به پشت و سنگ به چشم فلسطینی ها پرتاب خواهد کرد .
حکومت اسلامی بزرگترین ضربه را با  شقه کردن جنبش ، به مردم محروم فلسطین وارد آورد . جنبشی که مسیری نوین در راه احقاق حقوق فلسطین اتخاذ کرده بود و قاتلان مردم ایران آن را خط سازش نام نهاده بودند . 

فی الواقع حزب الله لبنان ابزاری در دست وحوش حاکم بر ایران میباشند تا در داخل از آنها ( که عکسهایش موجود است ) برای سرکوبی اعتراضات استفاده شود و در مرزهای لبنان و فلسطین با حادثه آفرینی ها افکار مردم ایران را منحرف کند .
دستی که تظاهرات مسالمت آمیز مردم تهران را به خاک و خون میکشد . هرگز پیام دوستی برای مردم لبنان ندارد بلکه در آستینش مار پنهان دارد .
ره آورد این مردک دروغگو و دزد جز حجاب اجباری برای زنان و مردسالاری و سرکوب دموکراسی و فقر و فلاکت و جنگ نیست . آنهم در زمانی که اوضاع داخلی لبنان به دلیل برگزاری دادگاه بین المللی ترور رفیق حریری در تنش به سر میبرد  و همین دادگاه حزب الله را در ترور رفیق حریری محکوم کرده است .
احمدی نژاد با پیشانی سیاه در داخل ایران دستاوردش جز « ولایت فقیه » یعنی کثیف ترین نوع دیکتاتوری در قرن حاضر نیست . شاید با پولهایی که در ابعاد گسترده از سفره محرومان ایران بذل و بخشش کرده است هزاران هزار شیعه ای که تصویر درستی از این جنایتکار ندارند از او استقبال کنند و او آن را چماقی بر سر مردم ایران در نبرد برای آزادی بکار ببرد ، اما در آنسوی قضیه سناریوی سیاه حاکمیت اسلامی یعنی بر باد رفتن همین دستاوردهای نیم بند دموکراسی در لبنان میباشد .
رئیس جمهور دزد  با این ادا و اطوار ها نمی تواند جبهه اصلی نبرد را که بین ملت ایران و حاکمان جلاد که در راس آن خامنه ای قرار دارد منحرف کند همان حربه ای که خمینی در طول جنگ در زمانی که صلح در دسترس بود برای بر باد دادن حرث و نسل مردم ایران استفاده کرد . 
فرافکنی های ضد استکباری و ضد صهیونیستی تاریخ مصرفش بسر آمده است . این کشتی به گل نشسته دیگر به آب انداختنی نیست آنهم در توفان خشم مردم ایران .




















No comments:

Post a Comment