Wednesday, December 01, 2010

خشکسالی و بدحجابی

                                   عکس یادگاری دو دختر سکسی ایرانی با بیضه اسلام : آیت الله . . .




 دانشگاههای ایران هم عجب اسمهایی دارند . 
1 - دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله  2 - دانشگاه صنعتی مالک اشتر 3 - دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی 4 - دانشگاه اصول الدین 5 - دانشگاه الزهرا و امامان شیعه و پیغمبران تا ... مرکز تربیت معلم بلال حبشی و حضرت معصومه و بنت الهدی و کوثر تا موسسه آموزشی سوره و 14 معصوم و... آیت الله های ریز و درشت دیگر .

تازه دوقورت و نیمشان باقیه که چرا در دانشگاهها به ارزشهای انقلاب اسلامی توهین میشود و بیشتر دانشجویان سابقه حتی یک روز بسیجی را ندارند و افرادی که دارای تفکرات ولایی هستند مورد هجمه تفکرات لائیکی قرار میگیرند .

در این رابطه خبر رسیده است که به مناسبت آذر ماه  ،  سربازان بدنام امام زمان در مرزهای ایران و عراق گله گله به  دنبال تکه استخوانهای کشته شدگان جنگ میگردند تا در پرچم خرچنگ نشان آخوند ها بپیچند و با لشکری از بسیجیان و فاطی جنده های کماندو در شهرها بگردانند و  با فریاد مرگ بر فتنه گران در دانشگاهها دفن کنند  تا تنها نقطه ای از ایران را که پاک از ایلغار فرهنگ اشغالگران باقی مانده است به گورستان تبدیل کنند .
       
                                                                        ***
 
2 - مرجع تقلید آیت الله صافی گلپایگان  اعزام ورزشکاران زن به خارج را مایه شرمساری خواند او که با نردبان گاهی به آسمان میرود  از قول دانشجو نیوز گفت :  انجام معاصی و گناهان و بدحجابی در بروز مساله خشکسالی تاثیر جدی دارد . تظاهر به گناه و معاصی در جامعه زیاد شده است .
 این آیت الله نبش قبر شده از هزاره های لجن ، یکی از برجستگان طویله های حوزوی میباشد که هنوز که هنوز است بسیجیان مخلص ولایت جای پای او را می بوسند و چفیه های خود را به جورابش که بوی گند میدهد می مالند و برای شفای بیماران به سوقات می برند .
                                                                                 
***
 
3 - سید نعمت الله جزائری شاگرد برجسته علامه مجلسی در حدیث و فقه در کتاب معروفش که غبطه اهل کفر و الحاد را بر انگیخته است یعنی کتاب زُهرالربیع ( شکوفه های بهار )  19 شیوه آمیزش از پشت با زن ،  آری درست شنیده اید نوزده شیوه آمیزش  با دبر ( غائط یا مقعد و مخرج )  زن را موشکافی کرده است و مکانیزم آن را در آورده است . او صوابهایی را که علاوه بر دنیا نصیب مردان در بهشت مینوی میشود را مو به مو توضیح داده است  .
او در این کتاب استفاده از آلات مصنوعی مردانه را که حتی در فیلم های playboy  نیامده با دقت و وسواس شکافته است .
این کتاب به طور خاص در حوزه های علمیه چندین و چند بار تجدید چاب شده است و بعنوان کتابی پربار از آن یاد میشود .

خرافه به دوستانی که به ادبیات پورنو علاقه دارند پیشنهاد میکند که این کتاب را که از منابع مهم اسلامی در بحث زن شناسی میباشد بخوانند و در توزیع و تکثیر آن بکوشند .
  این کتاب فقی احکام مهمی از جمله نحوه آمیزش با حیوانات  را از دیرباز تا بحال  به صورت مبسوطی واکاوی کرده است و با فاکت و نمودهای عملی به تفسیر و تعبیر آن پرداخته است .
بی شک با توسل به این کتاب آرزوهای شیفتگان ولایت و دعاهایشان برآورده خواهد شد .

                                                                                     التماس دعا 
                                                                                       خرافه