Saturday, February 19, 2011

نشست محرمانه خامنه ای با سران نظام در باره تظاهرات اول اسفند


از شهر خبر رسیده است که اینروزها آقا بسیار بسیار دمق و عصبانی است ، کاردش بزنی خونش در نمی آید . در آخرین جلسه محرمانه ای که با آیت الله مصباح  داشتند ، جنتی همان امام زاده بی معجز که در اتهام زنی مقام اول را در جهان کسب کرده است ، در حالی که در جایی از پایین تنه اش احساس خارش یا سوزش شدید میکرد و با یک دست آن نقطه را می خارید  پیشنهاد کرد که روز اول اسفند را روز عزای عمومی اعلام کنند . او ادامه داد که در چند قرنی که در حوزه علمیه درس میخواند تصور میکرد که علت زلزله در بی حجابی و پستانهای درشت زنان میباشد و هرگز تصور نمی کرد که خیزش مردم ضد ولایی موجب زلزله گردد .  ولایت عظما ، وقتی کلمه پستانهای لخت زنان نامحرم را شنید در خشتکش چیزی شروع به جولان کرد که راویان حدیث   گفتندکه آن چیز ، چیزی جز آلت رجولیت آقا  نبوده است اما فی الفور بر صحت و سقم این حدیث بحثهای کشافی  پیش آمد که موضوع اصلی از مدار خارج شد .
 سران نظام در بحثی شداد و غلاظ  بودند که ناگاه جناب مصباح  یزدی پا برهنه وارد بحث شد و پیشنهاد کرد که برای سرکوبی معاندان نظام  از هلیکوپترهای توپولف ! مانند مرغان ابابیل که در زمان اصحاب فیل سنگ و کلوخه های  عظیم الجثه به منقار میگرفتند و به سر و روی دشمنان ولایت میریختند  استفاده شود ، تا آنها بصورت گوشت جویده در آیند . او با شگفتی ادامه داد :  من هم با گذاشتن یک دست  در زیر بغل دست دیگرم و در آوردن صداهای عجیب و غریب  یعنی امدادهای غیبی  به کمک آنها خواهم آمد .
در این نشست سری وقتی آیت الله جلیل القدر مکاره شیرازی لب به سخن گشود اشک در چشمان همه حلقه بست . او با گریز به عاشورا داد میزد که یا امام زمان  مگر نمی بینی که عکس نایب بر حقت را پاره پاره میکنند . مگر نمی بینی که پوسترش را در خیابانها  به آتش میکشند . پس چرا ظهور نمی کنی  . آیا آمریکایی ها تو را در عراق دستگیر کرده اند و در زندان ابوغریب انداخته اند  .
این جلسه محرمانه پس از صرف چلوکباب و خواب قیلوله دوباره ادامه یافت و در پایان آقا که از خشم لبهای خود را میگزید فرمودند : که پس کجا هستند این بسیجی هایی که قبر شاملو را میشکستند .  کجا هستند زناکارهای لباس شخصی که به آنها در دو هفته مدرک دکترای آکسفورد و قول  سفر مجانی به فرنگ دادم و مشغول کار در کهریزکشان کردم . نکند تیر خلاص زنها را به لبنان برای کمک به حزب الله فرستادید یا در مصر سوار شترشان کردید . به شما اولتیماتوم میدهم که اگر فتنه گران را سر جای خود ننشانید  خودم باتوم به ماتحت تان فرو خواهم کرد .آهای آقای مصباح شما که از دست بوسی به مقام شامخ پابوسی بنده رسیده اید ، امدادهای غیبی تو ملاجتان بخورد . بخدای خمینی اگر روز اول اسفند با فرزندم  آتش فتنه را فرو ننشانی مجبورت می کنم که با مجتبی آنجای کونم که از آن حدث اصغر و اکبر  خارج میشود را ببوسید .  در رادیو و تلویزیون اعلام کنید که در روز اول اسفند بجای ساندیس برای بسیجی ها چلوکباب پخش کنند . بگوئید در روز اول اسفند خودم می آیم  و باتوم در دست میگیرم و قدرت اسلام را به دشمنان نظام نشان خواهم داد .  هر یک از سربازان ولایت یک محارب را در تظاهرات بکُشد حتی اگر دست راست و چپش را مانند احمد خاتمی نداند من به درجه امام جمعه او را می رسانم . من از اینهمه خبرهای ناگوار در باره سرنگونی نظام به مرض لاعلاج انسداد گوز در نقطه مرکزی باسنم مبتلا شدم . 

No comments:

Post a Comment