Friday, November 16, 2012

باز هم توهین به مقدسات ، خودتان ببینید




باز هم یک عده منورالفکر با رویکرد ساختارشکنانه غربی فقه اسلامی را به زیر علامت سئوال بردند و در مرکز سیتی سنتر اصفهان اقدام به ساخت دستشویی فرنگی ایستاده که نه در دارد و نه دیوار و هرکس میتواند آنجای آدم را بیند کردند .

باز هم یک عده فریب خورده با اهداف جنگ نرم و زندگی هالیودی و سگ گردانی و ترویج همجنسگرایی دلهای رئوف علما را به درد آوردند  .

راستی را ما برای چه انقلاب کردیم . مگر نبود که در زمان طاغوت مردم اصلن دغدغه رفتن با پای راست یا پای چپ به دارالخلا را نداشتند . این دستاورد انقلاب اسلامی  به رهبری امام راحل  بود که این عقاید شرعی را جانشین فرهنگ بی حیایی و بی بند و باری کرد  .


چرا مقام انسان را در حد حیوان پایین می آورید . به پروردگار احد و واحد قسم که این کار از سوزاندن کتاب خدا توسط آن ملحد آمریکایی و یا کاریکاتوریست دانمارکی بدتر است آنهم در مرکز جهان اسلام .

آدم با این نوع تخلی  سرپایی سنگ کلیه میگیرد بیماریهای حاد عفونی و حتی عده ای از مراجع تقلید دلیل بیماری ایدز در غرب را در همین بیت الخلا ایستاده قلمداد کرده اند وگرنه در صدر اسلام که این خبرها نبود .

وقتی مقامات مسئول در جهانی که له له زنان تشنه تز و دکترین ولایت فقیه است ، نسبت به این امر بی تفاوت میشوند معلوم است که در تهران و هر ویلای لوکس در شمال آنهم در مقابل مساجد و امامزاده ها اقدام به این عمل شنیع میکنند و حتی خدا به سر شاهد است خودم با چشمهایم این دستشویی ایستاده را در محل اقامه نماز جمعه در قزوین دیدم . مصیبت از این بالاتر . آنهم در زمانی که در فرودگاههای مهم چین کمونیست در مسیر بیداری اسلامی و به همت روحانیت مبارز  دستشویی های اسلامی ساخته اند و نخبگان این مملکت اسلامی در حال توسعه فناوری در راستای خواندن نماز جماعت در کرات آسمانی هستند  .

خلاصه ما جمعی از خرمقدس های حزب الله یعنی نخبگان بصیر مملکت اسلامی  24 ساعت به شما مسئولین فرصت میدهیم تا این لکه ننگ و هتک حرمت به مقام رهبری را جمع و جور کنید وگرنه آن محل را با چوب و چماق و با فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل با خاک یکسان میکنیم
.