Tuesday, April 22, 2014

کشف مشروبات الکلی در بند 350 زندان مخوف اوین



چه چیزهای عجیب و غریبی که در زندان مخوف اوین کشف نمیشود . آخرین اخبار حاکی از آن است که در بازرسی از این زندان مخوف ، 7 باطری مشروب الکی  از بند 350 کشف کردند و نمایندگان اتاق هایی که مشروبات الکلی در آنها یافت شده ، صورتجلسه را با تکبیر امضا کردند . 
« خرافه » فکر میکند که اگر زندانبانان و شکنجه گران همینطور به پیش بروند در روزهای آینده در بندها و سلولهای خونین اوین  انرژی هسته ای کشف خواهند کرد همان ادعایی که احمدی نژاد مبنی بر کشف انرژی هسته ای توسط یک دختر 16 ساله دبیرستانی در زیر زمین خانه اش کرده بود .

وطن امروز :  یک منبع آگاه با اشاره به موضوع بازرسی از بند 350 زندان اوین گفت: در بازرسی انجام شده تعداد زیادی مشروب الکی ، سیمکارت تلفن‌همراه،USB ، mp3 ، باتری و مموری موبایل و... کشف شد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران، در حالی روز گذشته کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی موضوع بازرسی از بند 350 زندان اوین را با حضور رئیس سازمان زندان‌ها بررسی کرد که نتیجه این نشست توانست به تکذیب شانتاژهای سازمان‌یافته رسانه‌ای و شفاف‌سازی ماهیت ماجرا کمک کند .

«وطن‌امروز» در این رابطه به اطلاعات جالبی دست یافته است ازجمله اینکه 7 بطری مشروب الکلی دست‌ساز نیز در بازرسی از بند 350 زندان اوین کشف شده است که نمایندگان اتاق‌هایی که این مشروبات در آنها یافت شده، صورتجلسه آن را امضا کرده‌اند. این بطری‌ها در اتاق‌هایی کشف شده است که میان زندانیان فتنه، تکفیری و نفاق مشترک بوده است .