Thursday, June 12, 2014

دختران ایرانی در برزیل میخواستند در مقابل رسایی برهنه شوند



بر خلاف آنچه رسانه های حکومتی در مورد علت انصراف حجت الاسلام حمید رسایی در سفر به برزیل برای نظارت اخلاق و آداب اسلامی تماشاگران ایرانی در جام جهانی فوتبال نوشتند . خبرهای جسته و گریخته حاکی از آن است که عده ای از تماشاگران زن  ایرانی از همان کسانی که برای دفاع از حقوق زنان  در کشورهای اروپایی لخت و عور شدند تصمیم داشتند که در برزیل عمامه از سر رسایی در هنگام امر به معروف و نهی از منکر ( فضولی کردن در کار دیگران آنهم در برزیل ) بر دارند و در مقابل چشمانش برهنه شوند  .
همانطور که میدانید برهنه شدن در برزیل یک امر غیر عادی نیست و اگر در مقابل یک آخوند پشمالو و عمامه بر سری چون رسایی صورت بگیرد نه تنها نیروهای انتظامی آن کشور از آن عمل جلوگیری نمیکنند بلکه موجب تشویق و استقبال هم قرار خواهد گرفت بخصوص تماشاگران ایرانی که دل پر خونی از این جانوران ماقبل تاریخ دارند .

 
 بر همین اساس کمیته فرهنگی کمیسیون اصل 90 مجلس ، یار ذخیره و بی عمامه دیگری به نام حسین آذین نماینده رفسنجان را به همراه دو نماینده دیگر از همین کمیسیون انتخاب کرده است تا به برزیل حواله !؟ کند  . باشد که زنان بی حجاب ایرانی در آنجا چادر به سر کنند و از همه مهمتر به جای پرچم شیر و خورشید پرچم خرچنگ نشان جمهوری اسلامی را در دستها بگیرند .
البته در مورد  انتخابات این چند نفر بحث و فحص زیادی در مجلس صورت گرفته است و نمایندگان با توپ و تشر به هم پرخاش کرده اند .

 « خرافه » برای اینکه به این جنگ و جدالها پایان دهد  پیشنهاد میکند  که دیپلمات سابق جمهوری اسلامی در برزیل را که در استخر به دختری انگولک کرده بود را  با توجه به سوابق درخشان و تجربیاتش برای هدایت تماشاگران ایرانی در برزیل بفرستند تا سوءتفاهم ها و اختلافات فرهنگی در مجلس آخوندی در این باب  پایان یابد و از سویی دژمن !؟ از این موضوع بهره برداری سیاسی و فرهنگی نکند .