Wednesday, July 02, 2014

مسلمان شدن 12 نفر در جام جهانی فوتبال 2014 برزیل


جنیفر لوپز در مراسم افتتاحیه جام جهانی 2014 برزیل


آخر چه دلیلی دارد شورای عالی علمای اسلامی برزیل !؟  آنهم در ماه مبارک رمضان در مقابل این تماشاگران سکسی با ایجاد چادرها و غرفه ها و سخنرانی و نشان دادن آثار مکتوب و صوتی و تصویری آنها را به دین مبین اسلام دعوت کنند  

  براستی آیا نماز و روزه های آنها با دیدن این زنان نیمه برهنه و عریان باطل نمیشود ،  آنهم علمایی حشری که با دیدن یک تار موی زن نامحرم لب و لوچه هایشان آب می افتد و غسل واجب بر آنها ضروری میشود .


خبرگزاری مهر: رسانه ها از مسلمان شدن 12 نفر در جریان برگزاری جام جهانی فوتبال 2014 در برزیل خبر دادند. به گزارش سایت آژانس خبر ترکیه، مسلمان شدن 12 نفر در جریان برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال در برزیل توجه رسانه ها را به خود جلب کرده است. این اتفاق در پی فعالیت های شورای عالی علمای اسلامی برزیل در حین برگزاری مسابقات جام جهانی رخ داده است.

بر این اساس شورای مذکور با برپایی کمپینی با نام "آشنایی با اسلام" می کوشد در حاشیه این واقعه مهم ورزشی که میلیون ها نفر را به برزیل کشانده است، مردم را با آموزه های اسلام آشنا کند. "خالد رزاق" از مقامات این شورا با بیان این مطلب گفت در نخستین روزهای ماه مبارک رمضان شمار گروندگان به اسلام به 12 نفر رسیده است.

شورای عالی علمای اسلامی برزیل از آغاز بازی های جام جهانی 2014 برزیل با ایجاد چادرها و غرفه هایی در مسیر ورزشگاه ها با سخنرانی ها، ارائه آثار مکتوب و صوتی تصویری، به سوالات علاقمندان در مورد اسلام پاسخ می دهد.