Thursday, October 30, 2014

خانم هیلا صدیقی سوراخ دعا را گم کرده است





خانم هیلا صدیقی که یک بار با تشویق مردم به رای دادن به آخوند حقه بازی مثل روحانی خود را بی اعتبار کرد . حالا با گرفتن پر و پاچه کمیته بین المللی علیه اعدام و  فعالان حقوق بشر که برای جلوگیری از کشتن ریحانه خود را به آب و آتش زده بودند دوباره خود را از چشم طرفدارانش انداخت . 
هیلا صدیقی به جای گرفتن یقه قاتلان اصلی که در راس آن جمهوری اسلامی قرار دارد گلوی قربانیان را گرفت و این  کاری بس سخیف و بزدلانه و دور از کرامت انسانی است آنهم در زمانی که مردم به جان آمده در خیابانها فریاد لعن و نفرین به امام جمعه ها و استعفای دادستان جنایتکار جمهوری اسلامی را میدهند و علت اصلی اسید پاشی ها را در همین حکومت داعشی میدانند . او  در فیسبوک خود نوشت :

 عصبانی ام ... و هی دارم با خودم کلنجار میروم که این استاتوس رو ننویسم و هی خودم رو سانسور میکنم ... وقتی توی همین صفحه هی مینوشتم از پرونده های جنایی و جزایی استفاده های سیاسی نکنید و ریحانه رو هم مثل دلارا و بهنود و بقیه قربانی نکنید بعضی ها با ژست های حقوق بشری اومدند نوشتند ما از ولی دم رضایت نمیخوایم ما از طریق فشارهای بین المللی به نظام، جلوی این اعدام رو میگیریم ... برای من کامنتها و مسیج های مختلف فرستادند و تهدید کردند و تهمت زدند تا مبادا صدای همفکران من به گوش مردم برسه ... از یک پرونده جنایی که شاید حتی 10 درصد مردم هم از واقعیتش با خبر نیستند هزار سناریو ساختند ... دو خانواده بدبخت شدند و یک دختر 19 ساله بعد از هفت سال زندان بعد از تمام ضجه های مادرش اعدام شد ... در حالی که همون شب دو اعدامی دیگه پای چوبه دار بخشیده شدند ... فقط چون ما پروندشون رو بازیچه دست خودمون برای مطرح شدن و شهرت و قدرت و جوایز بین المللی و اهداف سیاسیمون نکردیم ... دیگه برای حرف زدن از این پرونده خیلی دیره و من از این نتیجه خونین متاسفم ... فقط این استاتوس رو نوشتم ببینم کجاان اون مدعیانی که دهان ما رو میبستند و به ما تهمت میزدند و با قدرت میگفتند جلوی این اعدام رو خواهند گرفت ؟