Thursday, November 20, 2014

رییس دفتر خامنه ای: 400 میلیون پیام برای سلامتی رهبری در زمان بستری ایشان ارسال شد!



دروغ چرا تا قبر آآآآ ما که هر چه رسانه ها را زیر و رو کردیم و بالا و پایین ،  فقط آرزوی مرگ رهبرتان را وقتی به علت سرطان پروستات در بیمارستان بستری بودند شنیدیم .
بقول وزیر تبلیغات هیتلر ابوی همین رهبرتان :
دروغ هر چه بزرگتر باشد باور کردنش برای توده‌ی مردم راحت‌تر است
. .


به گزارش ایرنا ، آخوند محمدی گلپایگانی، عصر پنجشنبه درجلسه اعضا مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، گفت: در زمان انجام عمل جراحی آخوند خامنه ای، دعای خیر مؤمنین بدرقه راه ایشان شد و به لطف خداوند عمل موفقیت آمیزی انجام گرفت.

وی با اشاره به علاقه ای که مردم ایران به علی خامنه ای دارند، گفت: وزیر ارتباطات بیان کرد که در هشت روز بستری ایشان، حدود 400 میلیون پیام در سطح کشور ابراز نگرانی و دعا برای سلامتی ایشان فرستاده شده بود که نشان از علاقه مردم به ایشان دارد.

رییس دفتر خامنه ای بیان کرد: محبوبیت رهبری در حدی است که مردم از عمق جان به ایشان علاقه دارند و تقاضاهای ملاقات بسیاری در آن زمان رسیده بود و مراجع نیز در این خصوص بسیار اظهار علاقه کرده بودند.

محمدی گلپایگانی با اشاره به اینکه همه نیازمندی های انقلاب برآورده نشده است و بسیاری از روستاهای ما امام جماعت ندارند، عنوان کرد: دشمن امروز به وسیله ماهواره وارد خانه های ما شده است و تنها راه مقابله با آن ها این است که مردم را با معارف دین آشنا کنیم.

وی با بیان این که امام زماناز ما روحانیون انتظارات بسیاری دارند، گفت: اگر شما روحانیون فرصتی پیدا کردید باید به نواحی دوردست بروید و بدانید که مردم شما را دوست دارند و شما باید انقلاب را تبیین کنید تا بچه ها هم بدانند که دوران پهلوی چه فسادی حاکم بود. 



(حکومت اسلامی ایران یکی از فاسد کشورهای دنیاست و بر مبنای گزارش Transparency International ایران اسلامی از نظر فساد در رتبه 144 قرار دارد