Monday, December 15, 2014

عکسهایی از آخوند گروگانگیر ایرانی که به 40 زن تعرض جنسی کرده بود





رسانه های حکومتی میگویند که این آخوند ایرانی یک شیخ خود خوانده است اما  عکس و ویدئو خلاف این را میگویند .

لازم به یادآوریست که به گزارش پلیس استرالیا این آخوند تروریست ( محمد حسن منطقی بروجردی )  در عملیات کماندوهای پلیس کشته شده است .


 رسانه‌های غربی می گویند که یک آخوند ایرانی به نام هارون منطقی که با فرار از ایران به استرالیا در سال 1996 نام خود را به هارون مونس تغییر داده و پیشتر نیز با انتشار ایمیل هایی در مخالفت با حضور نظامیان استرالیایی در افغانستان معروف شده بود، عامل گروگانگیری در سیدنی است.

این آخوند همچنین با حدود 40 اتهام تعرض جنسی روبرو است. او قبلا لباس روحانیت شیعه به تن می کرده است. در وبسایتی که منسوب به اوست نوشته شده: "قبلا رافضی بودم، اما دیگر نیستم. اکنون الحمدلله مسلمانم". بر اساس سوابق او در پرونده های پلیس، نام او قبلا "محمد حسن منطقی" بوده است. 

خبرگزاری رویتر پیش تر به نقل از پلیس استرالیا اعلام کرده بود که فرد گروگانگیر، شیخی سابقه ‌دار است که ملیت ایرانی دارد و نام او هارون مونس است.

سی ان ان نیز اعلام کرد عامل گروگانگیری در کافه ای در شهر سیدنی فرد کاملا شناخته شده برای مسئولان پلیس استرالیاست.

خبرنگار این شبکه در گزارشی گفت این فرد هارون مونس نام دارد و مسئولان پلیس استرالیا وی را قبلا زیر نظر داشته اند.

وی گفت فرد گرونگیر بعنوان شیخ هارون در استرالیا شناخته می شود و قبلا با اتهامات آزار و اذیت جنسی و همچنین قتل همسرش مواجه بوده است و کاملا برای مقامات امنیتی شناخته شده است.

وی گفت به رغم این مسائل، مشخص نیست که رابطه ای واقعی میان هارون مونس و گروه های تروریستی وجود دارد یا خیر؟

خبرنگار شبکه گفت البته هارون مونس در شبکه های اجتماعی بسیار فعال بوده و از جهادی ها حمایت کرده و مخالف حملات نیروهای ائتلاف به فرماندهی آمریکا علیه داعش بوده است.

خبرنگار شبکه گفت در هر حال ماموران تحقیق در استرالیا و دیگر کشورها معتقدند که وی در خصوص این ماجرای گروگانگیری به تنهایی عمل کرده است.

سايت بي بي سي فارسي : پلیس استرالیا اعلام کرده که گروگان گیر احتمالا یک پناهنده ایرانی است که نام خود را به هارون مونس تغییر داده. او به دست داشتن در قتل همسر سابقش متهم و با وثیقه آزاد بوده است. او به دلیل فرستادن نامه های توهین آمیز برای اعضای خانواده سربازان استرالیایی که در افغانستان کشته شده بودند، محکوم شده است. این پناهجو همچنین با حدود ۴۰ اتهام تعرض جنسی روبرو است. او قبلا لباس روحانیت شیعه به تن می کرده است. در وب سایتی که منسوب به اوست نوشته شده: "قبلا رافضی بودم، اما دیگر نیستم. اکنون الحمدلله مسلمانم". بر اساس سوابق او در پرونده های پلیس، نام او قبلا محمد حسن منطقی بوده است.
ویدئویی منتشر شده که در آن جزئیات بیشتری از تقاضاهای گروگان‌گیر مشخص می‌شود. او در ازای گرفتن پرچم داعش، گفته یک گروگان را آزاد می‌کند و برای صحبت با نخست‌وزیر استرالیا هم پنج نفر را آزاد خواهد کرد. علاوه بر این او از رسانه‌ها خواسته که اعلام کنند این اقدام، حمله گروه موسوم به دولت اسلامی به سیدنی است.
او برای اعلام تقاضاهایش از گروگان‌های خود خواسته با رسانه‌ها تماس بگیرند 


به گزارش سایت ایرانی تابناک، این گروگان گیر "یک شیخ خودخوانده ایرانی به نام هارون منطقی بروجردی است، که با فرار از ایران به استرالیا در سال 1996 نام خود را به هارون مونس تغییر داده و پیشتر نیز با انتشار ایمیل هایی در مخالفت با حضور نظامیان استرالیایی در افغانستان معروف شده بود، و عامل گروگانگیری در سیدنی است



هارون منطقی بروجردی در فیضیه