Monday, August 10, 2015

آیت الله خامنه ای ، گناه شاه این بود


  
آیت الله خامنه ای در زمانی که حجت الاسلام و هاشمی رفسنجانی او را به مقام ولایت فقیه نرسانده بود ، در یکی از سخنرانی هایش در حوزه علمیه گفت شاه گناهش همین بود که میگفت آنچه من می گویم نه ملت می خواهد . امروز هر کس این منش را تکرار کند کاری مطرود و محکوم را انجام داده است .
 آقای خامنه ای هم مانند آیت الله خمینی وعده و وعید ریشه کن سازی بیسوادی و نابرابری و ستم و گرسنگی را داد اما بر عکس اوضاع و احوال اقتصادی مردم را صدها بار بدتر از قبل از انقلاب کرده است و جانشان را به لب شان رسانده .

آیا رهبر مملکت آخوندها میداند که حتی در رسانه های خودشان مینویسند  در حالی که حکومت گرانترین مقبره جهان یعنی قبر خمینی را میسازد و میلیاردها دلار هزینه می کند ، مردم برای تهیه یک لقمه نان حتی چشم خود را به فروش می رسانند .

آخوندها باید از آخر و عاقبت خود بترسند از انفجار خشم مردم گرسنه ای که در این چند دهه یک جرعه آب خوش از گلویشان پایین نرفته است . بی شک آنها حتی به گرانترین مقبره جهان هم رحم نخواهند کرد .

***
بازار جدید خرید و فروش چشم 
نشریه شهرآرای محله در مشهد با اشاره به رواج خرید و فروش اعضای بدن از جمله کلیه در این شهر، از "بازار جدید خرید و فروش چشم" و تلاش یک جوان سی و چهارساله برای فروش یکی از چشم هایش گزارش داده است. 



آخوند انصاریان