Saturday, November 14, 2015

حملات مرگبار تروریستی در پاریس به روایت تصویر



بیداری اسلامی در فرانسه حداقل 158 کشته و صدها زخمی  بجای گذارد .

پلیس در حال دستگیری یکی از مظنونین

غرب با سازش با نیروهای رادیکال مسلمان یعنی این غولی که از شیشه جادویی رها شده است راه را برای این عملیات تروریستی باز گذاشت
به گزارش «سی ان ان» دستکم  118 نفر در سالن کنسرت کشته شده اند.
گزارش ها حاکی است که پلیس به این سالن حمله کرده و چهار مهاجم را کشته است. گفته می شود سه نفر از مهاجمان کمربند انفجاری داشته اند
All Muslims Are Not Terrorist But Most Terrorists Are Muslim 
به گزارش رویترز، علاوه بر تیراندازی در رستوران و  چند انفجار در نزدیکی استادیومی در پاریس، در یک مرکز خرید در منطقه ۱۱ پاریس نیز تیراندازی روی داده است.
بی شک دولت های اروپایی در این جنایت سهیم هستند آنها بودند که بی در و پیکر سرزمین خود را بسوی گله گله تروریست های مسلمان از روی ترحم و دلسوزی گشودند . این تروریست ها بارها و بارها در راهپیمایی ها و تظاهرات در قلب همین کشورهای اروپایی رک و پوست کنده اعلام کردند که میخواهند  دموکراسی و آزادی را که ضد شرع مقدس اسلام می باشد نابود کنند و پرچم الله را از کاخ سفید گرفته تا بر فراز برج ایفل و ... به اهتزاز در بیاوند .

مردم بی گناه

آقای اولاند در سخنان کوتاهی پس از این حملات گفت که فرانسه وضعیت اضطراری اعلام می‌کند و مرزها را می‌بندد.
«ما می‌دانیم که این جنایتکاران از کجا آمده‌اند، باید به قربانیان و خانواده‌هایشان فکر کنیم و علیه هراس‌افکنی متحد باشیم. نگذاریم ما را بترسانند. ترس وجود دارد اما ما ملتی هستیم که از خودمان دفاع می‌کنیم.»

رئیس جمهوری آمریکا، باراک اوباما، هنگامی که تیرانداریها و گروگانگیری هنوز در جریان بود، حملاتی توصیف کرد که نه فقط علیه پاریس که "بر ضد تمام بشر و ارزشهای جهانشمول" صورت گرفته است. وی گفت که آمریکا در جهت سپردن عاملین این حملات به دست عدالت، فرانسه را یاری خواهد کرد.
خبرگزاری فرانسه
این حملات همزمان و یا بفاصلۀ اندک در نقاط مختلف پاریس صورت گرفت. یکی از این حملات نیز در سالن نمایش "باتکلان" در محلۀ یازدهم صورت گرفت. مهاجمان در"باتکلان" پس از تیر اندازی بسوی رهگذران و شرکت کنندگان در یک کنسرت، شماری از آنان را به گروگان گرفتند. گروگانگیری با حملۀ گروه ضربت پلیس به پایان رسید. بر اساس نخستین اطلاعات موجود، در این سالن نزدیک به ١٠٠ تن کشته شده اند. به گفتۀ شاهدان عینی که از این حمله جان سالم بدر برده اند، مهاجمین با شعار "الله اکبر" بسوی جمعیت تیراندازی می کرده اند.

یکی از مراجع تقلید علت این بلایا را در بی حجابی و عدم اطاعت غرب از فرامین و دستورهای ولایت فقیه دانست

در پاریس کلیۀ مدارس و تاسیسات عمومی در روز شنبه تعطیل اعلام شد. کلیۀ سفرهای علمی و آموزشی شاگردان مدارس در سراسر کشور نیز لغو گردید.

تلفات انفجار و تیراندازی تا کنون به 158 کشته رسیده است