Friday, January 31, 2014

این زن بی حجاب در فرودگاه تهران جمهوری اسلامی را تحقیر کرد


عکسی که آب در خوابگه مورچگان انداخت

برای اولین بار در جمهوری اسلامی  اتفاق افتاد . یک زن آنهم وزیر امور خارجه ایتالیا بی روسری در فرودگاه تهران . 
بنینو در سفر اخیرش بر خلاف گزارشات دروغین روزنامه های حکومتی  احکام شرعی و قوانین جمهوری اسلامی را به تمسخر گرفت و بی روسری وارد فرودگاه تهران شد و با این عمل جمهوری اسلامی را تحقیر کرد .
روزنامه حکومتی جهان نیوز نوشته بود :
 :«بنینو در سفر اخیرش به تهران به شدت اصرار داشت تا بدون حجاب وارد کشور شود که این موضوع با واکنش مقامات کشورمان مواجه شد.از همین رو هنگام نشستن هواپیمای حامل وزیر امور خارجه ایتالیا، وقتی مدیر تشریفات وزارت امور خارجه با سه روسری رنگین برای استقبال از وی وارد هواپیما می‌شود، او قبول نمی‌کند و می‌گوید که فقط بدون حجاب حاضر است وارد ایران شود. وقتی گفته می‌شود که طبق پروتکل باید عمل شود، وی پاسخ می‌دهد که چطور مقامات ایرانی در ضیافت‌های ما به خاطر سرو مشروب حاضر نمی‌شوند، من هم حاضر نیستم تن به این محدودیت بدهم. اصرار‌ها راه به جایی نمی‌برد و بالاخره مدیرکل تشریفات با محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان تلفنی تماس می‌گیرد و کسب تکلیف می‌کند و خواستار مکالمه وی با وزیر امور خارجه ایتالیا می‌شود. ظریف ضمن اینکه حاضر به مکالمه تلفنی نشده است، می‌گوید: بگویید اگر نخواهید حجاب داشته باشید، نمی‌توانیم در تهران از شما پذیرایی کنیم و همه قرارهای شما لغو می‌شود. وی با ناراحتی در داخل هواپیما ابتدا با ایتالیا تماس تلفنی برقرار می‌کند و بعد با عصبانیت و پس از کشیدن چند سیگار، با اکراه روسری را به سر کرده و از پلکان هواپیما پایین می‌آید.» .

این هم عکس دیگری از روزنامه حکومتی از وزیر امور خارجه ایتالیا در تهران که
اصلن حجاب ندارد .

 عکس از مهر نیوز

نقطه عطف و ابتکاری جدید در تاریخ اسلام



مراسم رونمایی از تابلوی حد ترخص با حضور چند آخوند

 چه کسی میگفت که آخوندها مفتخوار و مرده خوار هستند و کاری از آنها جز آموزش رفتن به بیت الخلاء و کونشویی و صیغه کردن و روضه خوانی بر نمی آید . نگاه کنید اولین ابتکار جدید در جهان اسلام بعد از 14 قرن توسط آخوندها در ایران بنمایش گذاشته شد . آنهم در حضور میلیونی امت همیشه در صحنه .
حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش استاندار قم در این مراسم رونمایی با سخنان گهربار خود فرمودند :
این تابلو های حد ترخص  نقطه عطفی در تاريخ اسلام است این حرکت به عنوان ابتکاری جدید در جهان اسلام، نقطه تغییر و تحول در ارتباط با موضوع‌شناسی احکام فقهی در تاریخ اسلام به وجود آورد .

سیاه ترین روز در تاریخ ایران


اهریمن خونخوار آمد

Wednesday, January 29, 2014

نیمه تاریک



داستانی کوتاه از مهدی یعقوبی
 داستانی از زندگی زنی که عزیزترینش از پشت خنجرش میزند و او دندان بر جگر صبر میکند با کودکی چند ماهه در شکم .
داستانی از فرهنگ لجن آلود آخوندی از دورویی ها و نامردی ها 

برای خواندن داستان
 کلیک کنید

 

Tuesday, January 28, 2014

خمینی مصدقی ها را مسلمان نمی دانست


 صفحه اول امروز رسالت ، سه شنبه 8 بهمن، 28 ژانویه

 حکم ارتداد جبهه ملی

جبهه ملی محکوم به ارتداد است‚ جدا کنید حساب را از مرتدها و من نتوانستم و می خواستم و واقعا می خواستم و متاثرم از اینکه با دست خودشان اینها گور خودشان را کندند‚جدا کنید حساب را از مرتدها‚ اینها مرتدند‚ جبهه ملی از امروز محکوم به ارتداد است.
  صحیفه نور ج 15 صفحه 15 تاریخ سخنرانی: 25/3/60

مصدق یک کافر بود
مصدق یک کافر بود ، و اینها تفاله های آن گروه ها هستند : یک گروهی که از اولش باطل بودند‚ من از آن ریشه هایش می دانم‚ یک گروهی که با اسلام و روحانیت اسلام سرسخت مخالف بودند‚ از اولش هم مخالف بودند‚ اولش هم وقتی که مرحوم آیت الله کاشانی دید که اینها خلاف دارند می کنند و صحبت کرد‚ اینها کاری کردند که یک سگی را نزدیک مجلس عینک به آن زدند اسمش را آیت الله گذاشته بودند. این در زمان آن بود که اینها فخر می کنند به وجود او(مصدق) ‚ او هم مسلم نبود. من در آن روز در منزل یکی از علمای تهران بودم که این خبر را شنیدم که یک سگی را عینک زدند و به اسم آیت الله توی خیابان ها می گردانند‚ من به آن آقا عرض کردم که این دیگر مخالفت با شخص نیست‚ این سیلی خواهد خورد و طولی نکشید که سیلی را خورد و اگر مانده بود سیلی را بر اسلام می زد. اینها تفاله های آن جمعیت هستند که حالا قصاص را‚ حکم ضروری اسلام را غیر انسانی می دانند .

صحیفه نور ج 15 صفحه 15 تاریخ سخنرانی: 25/3/60


Saturday, January 25, 2014

نگاه به مچ پای نامحرم حلال است یا حرام



آن که شلوار دختر را پایین میکشد فرشته سفید پوش است و مامور از طرف خداوند  و آن که رنگش قرمز است ، شیطان است که میخواهد شلوار دختر را هی بالا و بالاتر بکشد و استغفرالله مچ پایش را در معرض دید نامحرم قرار دهد و امت را از راه بدر کند .
 
سوال : آیا نگاه کردن به به پای زن از مچ به پایین جایز است ؟

پاسخ : همه مراجع میگویند که خیر حرام در حرام است هرچند بدون قصد لذت 

 منبع توضیح المسائل مراجع آیت الله نوری ، آیت الله وحید خراسانی ، آیت الله خامنه ای 


در اسلام نه تنها نامحرم مجاز نیست که به مچ پای زن نگاه کند بلکه حتی زنها نمیتوانند به آن نقاط وسوسه کننده چشم بدوزند . 

 

ماجرای حاجی - عزیز نسین



حدود شصت سال پیش یک آخوند به روستائی رسید. با دیدن مسجد قدیمی آن روستا متوجه شد که مردم این روستا مسلمان هستند و با خوشحالی به نزد کدخدا رفت و اعلام کرد که می تواند پیش نماز آن روستا باشد. کدخدا که سالها بود نماز نخوانده بود و نماز جماعت را که اصولا در عمرش ندیده بود، با خودش فکر کرد که اگر به این مرد روحانی بگویم که من نماز بلد نیستم که خیلی زشت است، بنابراین بدون آنکه توضیحی بدهد، موافقت کرد.
همان شب او تمام اهالی را جمع کرد و برایشان موضوع آمدن پیش نماز را شرح داد و در آخر گفت که قواعد نماز را بلد نیست و پرسید چه کسی از میان شما این قواعد را می داند؟
نگاه های متعجب مردم جواب کدخدا بود.
دست آخر یکی از پیرترین اهالی روستا گفت: « تا آنجا که من می دانم برای مسلمان بودن لازم نیست خودت چیزی بلد باشی، کافیست هرکاری که پیش نماز کرد، ما هم تقلید کنیم»
با این راه حل، خیال همه آسوده شد و برای اقامه نماز به سمت مسجد قدیمی حرکت کردند.
مرد روحانی در جلوی صف ایستاد و همه مردم پشت سرش جمع شدند. آقا دستها را بیخ گوش گذاشت و زمزمه ای کرد، مردم هم دستها را بالا بردند و چون دقیقن نمی دانستند آقا چه گفته است، هرکدام پچ پچی کردند آقا دستها را پائین انداخت و بلند گفت: الله اکبر. مردم هم ذوق زده از آنکه چیزی را فهمیدند فریاد زدند: الله اکبر. باز آقا زیر لب چیزی خواند، مردم هم زیر لب ناله می کرند. آقا دستهایش را روی زانو گذاشت و چیزی گفت، مردم هم دستهایشان را روی زانو گذاشتند و ناله ای کردند. آقا دوباره سرپا شد و گفت: الله اکبر، مردم هم سرپا شدند و فریاد زدند: الله اکبر. آقا به خاک افتاد و چیزهائی زیرلب گفت، مردم هم روی خاک افتادند و هرکدام زیر لب چیزی را زمزمه کردند. آقا دو زانو نشست، مردم هم دو زانو نشستند. در این هنگام پای آقا در میان دو تخته چوب کف زمین گیر کرد و ایشان عربده زدند: آآآآآآآآخ. مردم هم ذوق زده فریاد کشیدند: آآآآآآآآآآخ.
آخوند در حالی که تلاش میکرد خودش را از این وضعیت خلاص کند، خود را به چپ و راست می انداخت و با دستش تلاش می کرد که لای دو تخته چوب را باز کند، مردم هم خودشان را به چپ و راست خم می کردند و با دستانشان به کف زمین ضربه میزدند.
آخوند فریاد می کشید:«خدایا به دادم برس». مردم هم به دنبال او به درگاه خدا التماس می کردند.
آقا فریاد می کشید:«ای انسانهای نفهم مگر کورید و وضعیت را نمی بینید؟»
مردم هم دنبال آقا همین عبارت را فریاد میزدند.
آقا از درد به زمین چنگ می زد و از خدا یاری می خواست، مردم هم به زمین چنگ زدند و از خدا یاری خواستند.
باری بعد از سه چهار دقیقه، آقا توانست خود را خلاص کند و در حالیکه از درد به خود می پیچید، نگاهی به جمعیت کرد و از درد بی هوش شد.
جمعیت هم نگاهی به هم کردند و خود را روی زمین انداختند و آنقدر در آن حالت ماندند تا آخوند به هوش آمد.
آن مرد روحانی چون به این نتیجه رسید که به روستای اشتباهی آمده است، بدون توضیحی روستا را ترک کرد و رفت.
اما از آن تاریخ تا امروز مراسم نماز جماعت در آن روستا برقرار است البته مردم چون ذکرهای بین الله اکبرها را متوجه نشده بودند، آنها را نمی گویند در عوض مراسم انتهای نماز را هرچه با شکوه تر برگزار میکنند و تا امروز دوازده کتاب در مورد فلسفه اعمال آخر نمازشان چاپ کرده اند.
البته انحرافات جزئی از اصول در آن روستا به وجود آمده و در حال حاضر آنها به بیست و دو فرقه تفکیک شده اند، برخی معتقدند برای چنگ زدن بر زمین، کفپوش باید از چوب باشد، برخی معتقدند، چنگ بر هرچیزی جایز است. برخی معتقدند مدت بیهوشی بعد از نماز را هرچقدر بیشتر کنی به خدا نزدیکتر می شوی و برخی معتقدند مهم کیفیت بیهوشی ست نه مدت آن.
باری آنها در جزئیات متفاوتند ولی همه به یک کلیت معتقدند و آن این است که یک عده باید مرجع باشند و بقیه تقلید کنند
.


Friday, January 24, 2014

عکسی از همسر محمد جواد ظریف با یک زن بدحجاب






همسر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ( سمت راست )

 همسر محمد جواد ظریف در روز افتتاح بازارچه خیریه در برج میلاد تهران که با حضور جمعی از همسران مقامات دولتی و سفرای خارجی صورت گرفت .

*****
خبرهای رسیده حاکی از این است که دل همسر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی از نشست و بر خاست های ظریف و دل دادن و قلوه گرفتن با زنان بی حجاب فرنگ خون است . بخصوص رقص باباکرمی که آخرین بار با اشتون در آغاز مذاکره انجام داد .

باباکرم دوست دارم 

Thursday, January 23, 2014

مخمصه



داستان تازه ای از مهدی یعقوبی

داستانی از دهه تاریک و توفانی شصت که ما با سیانور در لای دندان در کوچه و خیابانها گام میزدیم و به پیشواز مرگ میرفتیم . داستانی از خواب و خیال تا واقعیتی سوزان ...

ادامه  

دارایی ۸۵ ثروتمند اندازه نصف جمعیت جهان




آکسفام می گوید ثروت ۸۵ فرد ثروتمند عمده جهان، با مجموع ثروت نیمه فقیر جمعیت جهان برابری می کند.
این گروه مدافع حقوق بشر روز دوشنبه ۲۱ ژانویه (اول بهمن) تحقیق درباره نابرابری جهانی را منتشر کرد. این پژوهش، درست قبل از برگزاری رهبران دولتی و اقتصادی در اجلاس اقتصادی جهانی داوس در سویس است که این هفته آغاز می شود.

گزارش فوق می گوید ثروتمندان جهان با استفاده از نفوذ سیاسی خود، مالیات کمتری می پردازند، ثروت خود را پنهان می کنند، و به انحاء مختلف کاری می کنند تا در جهت منافع خود حرکت کنند ولو این که این کار به ضرر اقشار کم درآمد باشد.

این گزارش فهرست کارهای نامتعارف مالی، مخفی گاه های مالیاتی، و «قطع یا سرمایه گذاری ناکافی» در خدمات عمومی را به عنوان نمونه هایی از چنین مانورهای سیاسی می داند که ثروتمندان برای ثروت اندوزی بیشتر انجام می دهند. این گزارش می گوید تاثیر چنین سیاست هایی نه تنها برای تمرکز ثروت و نفوذ سیاسی در لایه های بالاتر، بلکه با هدف اطمینان از این است که این ثروت و نفوذ تا نسل بعد باقی می ماند.

آکسفام می گوید در دهه گذشته، شمار میلیاردرها در هند ده برابر شده، در حالی که سیاست های ریاضتی اروپا به طور عمده بر طبقه متوسط و فقیر فشار آورد. همزمان در آفریقا، شرکت های بزرگ بین المللی نفوذ سیاسی خود را به کار گرفتند تا از پرداخت مالیات فرار کنند، و به این ترتیب منابع دولتی برای مبارزه با فقر کاهش یافت.

آکسفام از رهبران عمده اقتصادی و هیات های دولتی شرکت کننده در اجلاس اقتصاد جهانی در داوس خواسته است تا از برنامه های دولتی که برای حمایت از طبقات متوسط و کم درآمد است حمایت کنند، از برنامه های برابرسازی دستمزد حمایت کنند و فرار مالیاتی و مخفی کاری در ثروت اندوزی را متوقف کنند. این گروه همچنین از شرکت کنندگان در نشست اقتصادی داوس خواست با هدف جهانی «پایان نابرابری شدید در تمام کشورهای جهان» با یک هدف مشترک موافقت کنند.

 
 منبع صدای آمریکا
 

Wednesday, January 22, 2014

Monday, January 20, 2014

عکسی از پرندگان نایابی که در باغ پرندگان شیراز از سرما خشک شدند



در روزهای 16 و 28 دی ماه بنا به گزارش خبرنگار ایسنا این پرندگان نادر که در باغ پرندگان شیراز برای جذب گردشگر راه اندازی شده بود بر اثر سرما خشک شدند .



بزرگترین توهین به ملت ایران


 بزرگترین توهین به ملت ایران « ولایت فقیه » است . ولایت فقیه یعنی که 75 میلیون نفر از ملت ایران ( با پوزش ) الاغ تشریف دارند و خوب و بد را تشخیص نمی دهند  و یک نفر آخوند که تخصص اش در روضه خوانی و آموزش رفتن با پای چپ و راست به مستراح و احکام سکس و فضولی در کارهای خصوصی دیگران است باید برایشان تصمیم بگیرد  . ولایت فقیه یعنی که تعطیل کردن عقل و تبعیت کورکورانه . چون دستور خدا و رسول و امامان است و شک و تردید در آن مساوی است با توهین به دین و حکم کسی که به مذهب توهین کرد مشخص است ، مفسد فی الارض و اعدام .

نظرات علمای شیعه در باره ولایت فقیه 
 
- آیت الله جنتی :
رد ولايت فقيه انکار خداوند است و بايد ولايت فقيه را به عنوان يکي از احکام خداوند در روي زمين دانست .


 عبدالنبی نمازی٬ امام جمعه کاشان 
  اختیارات آیت الله علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی ایران از سوی خدا ''تفویض'' شده است و اطاعت نکردن از او در حد شرک به خدا است.کسی که کلام فقیه عادل را سبک شمارد، حکم امام معصوم را رد کرده است» چراکه «اختیارات رهبری از سوی خدا تفویض شده است .

 آیت الله'سیداحمد خاتمی
امام جمعه موقت تهران:اطاعت از ولایت فقیه، اطاعت از امام زمان(عج) است


علم الهدي امام جمعه مشهد
مساله اصل ولایت فقیه در واقع اصل امامت است اهانت به ولایت فقیه اهانت به امام زمان است توهین به امامت است 


آیت الله العظمی عبدالله جوادی آملی
امام ثابت کرد ولایت فقیه واجب مطلق است

آیت الله خامنه ای
خواهشمند است در خصوص التزام به ولایت فقیه توضیح دهید. به عبارت دیگر چگونه باید عمل نمائیم تا بدانیم که به جانشین برحق آقا امام زمان اعتقاد و التزام کامل داریم.»

آقای خامنه‌ای، در پاسخ به این استفتاء خود را رسما یک "مجتهد جامع‌الشرایط"، "جانشین امام زمان در عصر غیبت"، "شعبه‌ای از ولایت ائمه‌ اطهار" و "ولایت رسول‌الله" نامید و اعلام کرد که اطاعت از دستورات حکومتی وی، نشانگر التزام کامل به ولایت فقیه است.
 
 آیت الله نوری همدانی
ولایت فقیه زمینه ساز ظهور امام زمان است

آیت الله علوی گرگانی:در اطاعت از ولایت فقیه پیشگام باشیم

 آیت الله باریک بین
امام جمعه قزوین : اطاعت از ولایت فقیه مهمترین راه مقابله با تهدیدات دشمنان

 آیت الله علوی گرگانی
تمام مشکلات بشریت در عصر حاضر به خاطر اطاعت نکردن از دستورات الهی، انبیا و ائمه معصومین(ع) و جانشینان آنان است.
 ادای حق رهبری در نظام جمهوری اسلامی، اطاعت و اجرای فرامین ولایت فقیه است

 آیت الله نورالله طبرسی
مهم ترین وجه ایستادگی در مقابل توطئه ها اطاعت از ولایت فقیه است

مصباح یزدی: ولایت فقیه اعتبار قانون اساسی است به برکت حرکت امام امروز سیاست را از دین جدا نمی دانیم

آیت الله حبیب الله مهمان نواز
اطاعت از ولایت فقیه از مضامین یکتاپرستی است

حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی
کسانی که در برابر ولایت فقیه ایستاده اند ولایت ائمه را قبول ندارند

 حجت الاسلام کاظم حافظ نیا
اطاعت از ولی فقیه در دوران غیبت امام زمان (عج) واجب است

حجت الاسلام و المسلمین سید ' رضا تقوی
امروز امامت و ولایت فقیه در مکتب غدیر تجلی پیدا کرده است

 حجت الاسلام احمد شرف خانی
امروز اطاعت از ولایت فقیه یک واجب اعتقادی است

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی
اطاعت از ولایت فقیه مزد رسالت پیامبر است

حجت الاسلام جعفر رعایتی
اطاعت از ولی فقیه را واجب می دانیم

حجت الاسلام عباس رمضانی
ولایت فقیه تجلی ولایت الهی است

حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری
خواص باید بفهمند تسلیم ولایت فقیه بودن یک تکلیف است

حدادعادل: ملاک تشخیص افراد فرمانبرداری از ولایت فقیه است

 

Saturday, January 18, 2014

اسلام در ایران چگونه آغاز شد



این حقایق تاریخی میگویند که اسلام در حمام هایی از خون مردم بی گناه و ستمدیده پای در ایران گذاشت و مردم ایران در برابر این اشغالگران مقاومت جانانه کردند و تا پای جان جنگیدند .
نمونه ها آنقدر زیاد است که کمتر شک و شبهه ای در باره  این حقایق تاریخی باقی می ماند چند نمونه از این جنایات را بخوانیم .
******

کشتار بیشمار و تاراج گیری باندازه ای بود که تنها سیصد هزار زن و دختر به بند کشیده شدند. شست هزار تن از آنان به همراه نهصد بار شتری زر و سیم بابت خمس به دارالخلافه فرستاده شدند و در بازارهای برده فروشی اسلامی به فروش رسیدند ؛ با زنان در بند به نوبت همخوابه شدند و فرزندان پدر ناشناخته ی بسیار بر جای نهادند .

                                دو قرن سکوت عبدالحسین زرین کوب


******

درحمله ی اعراب به گرگان؛ مردم با سپاهیان اسلام به سختی جنگیدند؛ بطوریکه سردار عرب ( سعید بن عاص ) از وحشت؛ نماز خوف خواند . پس از مدتها پایداری و مقاومت؛ سرانجام مردم گرگان امان خواستند و سعید ابن عاص به آنان « امان » داد و سوگند خورد « یک تن از مردم شهر را نخواهد کشت » مردم گرگان تسلیم شدند؛ اما سعید ابن عاص همه ی مردم را بقتل رسانید؛ بجز یک تن؛ و در توجیه پیمان شکنی خود گفت: « من قسم خورده بودم که یک تن از مردم شهر را نکشم! .. تعداد سپاهیان عرب در حمله به گرگان هشتاد هزار تن بود .


(کتاب تاریخ طبری جلد پنجم صفحه ۲۱۱۶ – کتاب تاریخ کامل؛ جلد سوم ؛ صفحه ۱۷۸)

 ******

 پس از فتح» استخر» (سالهای 28-30 هجری) مردم آنجا سر به شورش برداشتند و حاکمعرب آنجا را کشتند. اعراب مسلمان مجبور شدند برای بار دوم» استخر» را محاصره کنند.مقاومت و پایداری ایرانیان آنچنان بود که فاتح «استخر» (عبدالله بن عامر) را سخت نگران و خشمگین کرد بطوریکه سوگند خورد که چندان بکشد از مردم » استخر» که خون براند. پس خون همگان مباح گردانید و چندان کشتند خون نمی رفت تا آب گرم به خون ریختندپس برفت و عده کشته شدگان که نام بردار بودند «چهل هزار کشته » بودند بیرون از مجهولان .

(کتاب فارسنامه ابن بلخی صفحه 135– کتاب تاریخ کامل؛ جلد سوم صفحه 163)
 
 ******

در کتاب عقدالفرید چاپ قاهره-جلد ۲ صفحه ۵ -سخنی از خسرو پرویز نقل شده که می گوید: اعراب را نه در کار دین هیچ خصلت نیکو یافتم و نه در کار دنیا. آنها را نه صاحب عزم و تدبیر دیدم و نه اهل قوت و قدرت. آنگاه گواه فرومایگی وستی همت آنها همین بس که آنها با جانوران گزنده و مرغان آواره در جای ومقام برابرند .فرزندان خود را از راه بینوایی و نیازمندی می کشند و یکدیگر را بر اثر گرسنگی و درماندگی می خورند.از خوردنیها و پوشیدنیها و لذتها و کامروانیهای این جهان یکسره بی بهره اند .
  ******
  
درشوشتر؛مردم وقتی از تهاجم قریب الوقوع اعراب با خبر شدند ؛ خارهای سه پهلوی آهنین بسیار ساختند و در صحرا پاشیدند. چون قشون اسلام به آن حوالی رسیدند ؛ خارها به دست و پای ایشان بنشست ؛ و مدتی در آنجا توقف کردند. پس از تصرف شوشتر ؛ لشکر اعراب در شهر به قتل و غارت پرداختند و آنانی را که از پذیرفتن اسلام خود داری کرده بودند گردن زدند .

                 (کتاب الفتوح صفحه ۲۲۳ –کتاب تذکره شوشتر؛ صفحه۱۶ )

******

درحمله اعراب به ری مردم شهر پایداری و مقاومت بسیار کردند ؛ بطوریکه مغیره (سردار عرب ) در این جنگ چشمش را از دست داد . مردم جنگیدند و پایمردیکردند… و چندان از آنها کشته شدند که کشتگان را با نی شماره کردند وغنیمتی که خدا از ری نصیب مسلمانان کرد همانند غنائم مدائن بود .  


                           کتاب تاریخ طبری؛ جلد پنجم صفحه ۱۹۷۵

******

درحمله به نیشابور؛ مردم امان خواستند که موافقت شد؛ اما مسلمانان چون از اهل شهر کینه داشتند؛ به قتل و غارت مردم پرداختند؛ بطوریکه « آنروز از وقت صبح تا نماز شام می کشتند و غارت می کردند .

                               (کتاب الفتوح؛ صفحه 282)


******



در حمله به الیس؛ جنگی سخت بین سپاهیان عرب و ایران در کنار رودی که بسبب همین جنگ بعد ها به « رود خون » معروف گردید در گرفت. در برابر مقاومت و پایداری سرسختانه ی ایرانیان؛ خالد ابن ولید نذر کرد که اگر بر ایرانیان پیروز گردید « چندان از آنها بکشم که خون هاشان را در رودشان روان کنم » و چون پارسیان مغلوب شدند؛ بدستور خالد « گروه گروه از آنها را که به اسارت گرفته بودند؛ می آوردند و در رود گردن می زدند » مغیره گوید که « بر رود؛ آسیاب ها بود و سه روز پیاپی با آب خون آلود؛ قوت سپاه را که هیجده هزار کس یا بیشتر بودند؛ آرد کردند ... کشتگان ( پارسیان ) در الیس هفتاد هزار تن بود.( کتاب تاریخ طبری؛ جلد چهارم؛ 

                صفحه ۱۴۹۱- کتاب تاریخ ده هزار ساله ایران؛ جلد دوم برگ 123)  

 ******

 
در حمله به سیستان؛ مردم مقاومت بسیار و اعراب مسلمان خشونت بسیار کردند بطوریکه ربیع ابن زیاد ( سردار عرب ) برای ارعاب مردم و کاستن از شور مقاومت آنان دستور داد تا صدری بساختند از آن کشتگان ( یعنی اجساد کشته شدگان جنگ را روی هم انباشتند ) و هم از آن کشتگان  تکیه گاهها ساختند؛ و ربیع ابن زیاد بر شد و بر آن نشست و قرار شد
که هر سال از سیستان هزار هزار ( یک میلیون ) درهم به امیر المومنین دهند با هزار غلام بچه و کنیز . 


           ( کتاب تاریخ سیستان صفحه۳۷، ۸۰  - کتاب تاریخ کامل جلد1 صفحه ۳۰۷

******



درحمله اعراب به ری مردم شهر پایداری و مقاومت بسیار کردند ؛ بطوریکه مغیره (سردار عرب ) در این جنگ چشمش را از دست داد . مردم جنگیدند و پایمردیکردند… و چندان از آنها کشته شدند که کشتگان را با نی شماره کردند وغنیمتی که خدا از ری نصیب مسلمانان کرد همانند غنائم مدائن بود . 
 ( کتاب تاریخ طبری؛ جلد پنجم صفحه ۱۹۷۵

لشگرایران که گویند 400 هزار نفر بودند در انجا بودند و به شکیبایی و پایداری سوگند یادکرده بودند و اعراب مسلمان از لشگرایران آنقدر کشتند که خدا داند و از اموال و غنیمت ها چندان نصیب اعراب مسلمان گردید که در هیچ کتابی اندازه آن ذکر نشده است 


                                آفرینش و تاریخ .جلد . 5. صفحه 192



در چالوس رویان؛ عبدالله ابن حازم مامور خلیفه ی اسلام به بهانه (دادرسی ) ورسیدگی به شکایات مردم؛ دستور داد تا آنان را در مکان های متعددی جمع کردند و سپس مردم را یک یک به حضور طلبیدند و مخفیانه گردن زدند بطوریکه در پایان آنروز هیچ کس زنده نماند … وچالوس را آنچنان خراب کردند که تا سالها آباد نشد و املاک مردم را بزور می بردند .

            (کتاب تاریخ طبرستان صفحه ۱۸۳ – کتاب تاریخ رویان؛ صفحه ۶۹ )


بلاذری, ربيع ابن خيثم زاهد معروف مينگارد که امام علی بن ابی طالب او را با 4000 تن از مسلمانان به قزوين به جنگ ديلمان فرستاد

 






Friday, January 17, 2014

ژیگولو



ژیگولو داستان تازه ای از مهدی یعقوبی

این داستان به پدیده نوظهوری در ایران به نام مردان تن فروش یا بقول عوام « مردان فاحشه »  میپردازد که در این سالها آمار رشد آن بنا به گفته رسانه های حکومتی اعجاب آور میباشد .  پسران جوانی که تیپ ورزشی و جذاب دارند و زنان سالخورده و متمول را شکار میکنند و در ازای پول هنگفت با آنها روابط سکسی بر قرار میکنند .

Tuesday, January 14, 2014

این شاعران را هر کجا که هستند بکشید




این شاعران را هر کجا که هستند بکشید
این سخنان عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی یعنی حسن رحیم ازغدی است که از زبان پیامبر اسلام نقل کرده است و با این سخنان مشعشع برای شاعرانی که نظام الهی !؟  یعنی جمهوری فاشیستی اسلامی را هجو و مسخره میکنند و استغفرالله نایب امام زمان او را مورد طعنه قرار میدهند  خط و نشان کشیده است و چراغ سبز  برای گزمه های خونخوار حکومتی روشن کرده است تا آنها را مانند سعید سلطان پورها و مختاری ها و فریدون فرخزادها سر به نیست کنند .

  او که به گزارش خبرگزاری مهر در سینما فلسطین تهران این مطلب را بیان میکرد .  در تشریح این نکته که   اسلام بین هنرمند ارزشی و غیر ارزشی تفاوت قائل است٬ به روایتی از تاریخ اسلام درباره قتل شاعران مبتذل‌گو به دستور پیامبر اسلام متوسل شده است .
رحیم‌پور ازغدی گفته پیامبر هم بعد از فتح مکه همه را بخشید به جز شاعرانی که شعر مبتذل و توهین‌آمیز حتی در مورد بدن و چهره زنانی که به اسلام پیوسته بودند می‌سرودند .
وی افزوده پیامبر در مورد این‌ها {شاعران} گفت هر جا که هستند آن‌ها را به قتل برسانید ولو اینکه به پرده کعبه آویخته باشند .
 *****

وَالشُّعَرَاء يَتَّبِعُهُمُ الْغَاوُونَ؛ أَلَمْ تَرَ أَنَّهُمْ فِي كُلِّ وَادٍ يَهِيمُونَ؛وَأَنَّهُمْ يَقُولُونَ مَا لَا يَفْعَلُونَ
و گمراهان از پی شاعران میروند، آیا ندیده ای که شاعران در هر وادی گسترده اند؟ و چیزهایی میگویند که خود عمل نمیکنند ؟ 

و اما اسامی چند شاعری که در صدر اسلام به دلیل انتقاد از پیامبر و دین اسلام در توطئه ها و ترورها سر بریده شدند  .

- ترور شاعری بنام " حویرث بن نقیذ :

وی شتر دختران حضرت محمد " فاطمه " و " ام کلثوم " را رم داده بود، به فرمان حضرت محمد و توسط حضرت علی در جریان یک توطئه به قتل رسید . 


                            (سیره ابن هشام .جلد 2. صفحه 273)

"ابو عفک" شاعر یهودی بود،در صدر اسلام که یکصد و بیست سال سن داشت. او شعری در مذمت حضرت محمد سروده بود. بدستور حضرت محمد "سالم بن عمیر" ما مور قتل "ابو عفک" شد . 


                              سیره ابن هشام .جلد 2. صفحه411


عبدالله ابن ابی سرح که زمانی از نزدیک ترین اصحاب و محارم حضرت محمد در صدر اسلام بود و کاتب وحی بود.پس از مدتی نسبت به کیفیت نزول آیات قران و ماهیت وحی و پیغمبری حضرت محمد  تردید کرد زیرا که او چندین بار کلمات وجملات آیات نازل شده را بدلخواه خود تغییر داد و حضرت محمد نیز ان آیات تحریف شده را پذیرفت .
این امر شک ابی سرح را برانگیخت.سرانجام ابی سرح در مورد آیه"فتبارک الله احسن الخالقین"  (سوره مومنون.آیه14) با پیغمبر اختلاف پیدا کرد او معتقد بود که: "این آیه را من سروده ام و محمد   آنرا از من دزدیده است" (سوره انعام.آیه93) اشاره به همین ماجراست. ابی سرح پس از این اختلاف از دین اسلام برگشت و حضرت محمد خون او را حلال ساخت . 


  تاریخ طبری.جلد 3.صفحه   1187

- ترور (عصماء .دختر مروان) :
"عصماء" دختر مروان شاعری آزاده و دلیر بود درصدر اسلام وی بدلیل اشعار انتقادی که در مذمت قتل عام یهودیان و همچنین ترور "ابو عفک" سروده بود. بدستور حضرت محمد " عمیر بن عدی" مامور کشتن "عصماء"شد. "عمیر" شبانه به خانه "عصماء" می رود و او را می کشد و صبح زود خبر کشته شدن "عصماء" را به حضرت محمد می دهد.حضرت محمد می گوید: (ای "عمیر" خدا و رسولش را یاری کردی) .


                             (سیره ابن هشام .جلد 2. صفحه 412) 




دختر خدمتکار



داستان تازه ای از مهدی یعقوبی

داستانی که بیرحمانه روی جهل و خرافات و ناموس پرستی و غیرت و ریاکاری و دین موروثی ما ایرانیان تیغ میکشد . داستانی که بی پرده پلیدی ها و زشتی ها و بخصوص تابوی سکس را که ما با دودوزه بازی در اعماق پنهان میکنیم و 24 ساعت بدنبالش له له میزنیم را با زبان طنز به سطح می آورد .  داستانی کوتاه از دورویی ها حتی در روابط خانوادگی  بین زن و شوهر و کودک ...


 

سخنانی خنده دار از ملا حسنی


سخنانی از ملا حسنی بخاطر برکناری و یا بقولی محترمانه بازنشستگی بعد از سه دهه 



  این زبانی که به جای جمهوری اسلامی ، جمهوری ایرانی میگوید باید کنده شود 

اگر فرد مشركی را وقتي فهميديم كه واقعاً مشرك شده ، بايد او را بسوزانيم ؛ اگر با گلوله هم بود اشكالی ندارد .


آقای حسنی پس از این تحصیلات به وطن خود باز می گردد تا آنچنان که خود می گوید در خدمت مردم باشد و با آنها.  مدتی بعد از روستا به ارومیه می آید و با اجاره کردن خانه ای در آنجا ساکن می شود. در آنجا همسایه ای بود که با بلند کردن صدای ساز و آواز او را اذیت می کرد. هرچه تذکر داد مفید نیفتاد. یک بار اسلحه را برداشت و چند تیر هوایی کنار در خانه او شلیک کرد. در این وقت صدا کم شد. بار دیگر رگباری به هوا زد و این بار صدا کاملا قطع شد و ماجرا خاتمه یافت 

                                            (ص 46) خاطرات ملا حسنی





اگر مومنين غسل جمعه را انجام ندهند مشكلات كمبود گاز مرتفع مي شود .

 موبایل تصویری هم به بازار امده، موبایل بدون حجاب حلال است ؟ خانم در خانه با موبایل تصویری صحبت می کند آن طرف سیم لوس می شود ، لوسی او مخابره می شود .


فقر، بیکاری، سگ پاکوتاه، پا متوسط بازی که در جامعه رایج شده، از ان جامعه چه انتظاری دارید؟ الله اکبر..خوش به حال انها که شهید شدند و سگ بازی را ندیدند، در جامعه ما اینک زنها کلاه می گذارند مردها سگ در دست دارند! برای گرفتن سگ بازها خجالت نکشیم


اعدام های ما، متاسفم ! اعدام روزنامه ای شده است!امنیت برقرار می کنید؟اعدام باید اشکار باشد، ده روز قبل اطلاعیه بدهند و محکوم به اعدام و اولیای دم در جلو چشم نیم میلیون نفر با صدای تاتاتا، تاتات(صدای تیر) می زنند بدنش می افتد به سر مردم، ان وقت عبرت می شود .

کسانی که ریش خود را می زنند از یزیدیان هستند، شاه هم ریشش را با تیغ می زد.


 ای بدحجاب نمی دانم چرا بعد از 28 سال بد حجاب مانده ای برو بمیر خجالت بکش نمی دانم چرا شوهر ت از بد حجابی تو نمی میرد



 من در دویست متری می ایستادم و با تفنگم  سیبهایی را که روی سر ضعیفه هایم که یکی دو تا نبودند میگذاشتم نشانه میرفتم و درست به هدف میزدم ، سه تا از زنهایم به همین خاطر  زهره ترک شده و در جا سکته کردند . من عادتم بود که زنهایم را در هر جمعه بجای سیبل برای تمرین تیر اندازی مورد استفاده قرار دهم ، آنهم در زمان طاغوت ، حتی برای این عمل چند بار به زندان رفته ام
شرح زندگی ملا حسنی

******
با اینترنت سروکار دارید؟
چند وقت پیش یک کامپیوتر خریدم و می خواستم کار کردن با اینترنت را یاد بگیرم که متاسفانه یاد نگرفتم. فکر نکنید که کودن هستم و یاد نگرفتم بلکه فرصت نداشتم، اما علاقه دارم یاد بگیرم.
پس با این حساب ای میل هم ندارید؟
نه! اگر یاد بگیرم حتما ای میل برای خودم درست می کنم.
در منزلتان ماهواره دارید؟
برنامه های ماهواره دو نوع است. یکی برنامه هایی که نگاه کردن به آنها تحریک کننده است و انسان را به گمراهی می کشاند و نگاه به این برنامه ها حرام است و برخی برنامه ها نیز علمی، آموزشی، مذهبی، کشاورزی و غیره است که به نظرم اشکالی ندارد، اما خیلی ها به دنبال برنامه های حرام ماهواره می روند.



 منبع کدخدا

ملا حسنی نماز جمعه روز قدس مرداد 1392
 
اوائل انقلاب چرا پسرتان اعدام شد؟
رشید حسنی پسرم بود که افکار چپی و منحرف داشت. البته قبل از این که منحرف شود با شاه می جنگید، اما روحانیون درباری منحرفش کردند و مرتد شد. خودم گفتم پسرم را دستگیر کنند و اگر حکمش 10 سال زندان است به او حبس ابد بدهند و اگر حکمش حبس ابد باشد او را اعدام کنند که خوشبختانه اعدام شد.
ناراحت نیستید؟
نه! با اعتقاد قلبی این کار را کردم و اصلا ناراحت نیستم .


******* 
 جایش را شناسایى کردیم. در کمیته انقلاب تهران با آیت ‌الله مهدوى کنى تماس گرفتم و گفتم: یک موردى هست، چند نفر مسلح بفرستد. نگفتم پسرم است ... گفتم اگر مقاومت یا فرار کرد، بزنید، نگزارید فرار کند و اگر هم تسلیم شد، دستگیر کنید و به کمیته تحویل بدهید. آنها رفتند و او را دستگیر کردند."
رشید را بعد براى بازجویى و محاکمه به تبریز انتقال دادند. او چون محل فعالیت‌ هایش آذربایجان بود در این شهر محاکمه و به اعدام محکوم شد و بلافاصله حکم اجرا گردید."
وقتى خبر اعدام رشید را شنیدم، چون به وظیفه خود عمل کرده بودم هیچ ناراحت نشدم. من در مورد انقلاب با هیچ شخصى ولو پسرم باشد، شوخى ندارم و با هیچ احدى در این مورد عقد اخوتى هم نبستم. هنوز هم اگر یکى از فرزندانم بر ضد انقلاب و رهبرى خداى ناکرده فعالیت کند، همان کارى را خواهم کرد که با رشید کردم.



خاطرات ملا حسنی

 واقعا وقت نگذاشتم به خانواده ام برسم . الان هم رنج می برم. پسر من دیروز با شاه می ‌جنگید و امروز در لیست اعدامی ها باشد برایم فوق العاده سخت است؛ اما او از خط انقلاب خارج شده بود
مصاحبه سال 1390 با خبرگزاری حوزه های علمیه ( رسا )


  روزنامه نگاری که نمی داند چه می نویسد، باید بمیرد 

آثار باستانی دو نوع هستند. آنهایی که در خدمت اسلام هستند باید حفظ شوند و بقیه باید تخریب و نابود شوند .






Sunday, January 12, 2014

داد و هوار سایت های حکومتی از عکس این دختر زیبای ایرانی



بالاخره عکس زیبای این دختر ایرانی شبنم مولوی در خیابانهای آخوند زده  مملکت اسلامی کار خودش را کرد و عمود خیمه های نظام را به لرزه در آورده است و آنهم چه لرزه ای  . 
سایت حکومتی دانا که گویا مانند سایت های دیگر نظام ،  دوزاری اش دیر افتاده و در زمانی که تشت ها از پشت بام به زمین افتاده است با وااسلاما و واشریعتا کف به دهان آورده است که این دختر بدحجاب ،  و مثل همیشه عامل استکبار و صهیونیست تمامی هنجارها و عرف های معمول جامعه اسلامی را بر هم زده است و به جنگ با ارزش های مقدس بر خواسته است  ، همان جنگ نرمی که از تمامی جنگها خطرناکتر و دهشتناکتر است ، این سایت حکومتی ادامه داد که چرا مسئولین حکومتی در خوابند ، قبح شکنی و آسیب های جبران ناپذیر تا کی .
سایت حکومتی دانا : در سایه غفلت مسئولین و مردم از نهی از منکر، یک مدل با چرخیدن در خیابان و در دست داشتن یک دوربین، مکان های عمومی را به آتلیه شخصی خود تبدیل کرده است .

چند وقتی است که یک مدل ایرانی عکس هایی از خود در فضای مجازی منتشر کرده است که این عکس ها با حجاب نامناسب و لباس هایی خلاف عرف معمول جامعه در مکان های عمومی گرفته شده اند .

شبنم مولوی که چندی است به عنوان مدل در ایران فعالیت می کند دوربین به دست در سطح تهران و در مکان های عمومی گردش کرده و از خود عکس هایی گرفته است که خلاف عرف جامعه هستند .

این اقدام ساختار شکن در سایه غفلت مسئولین مربوط رخ داده است و اگر در ابتدا، کسانی از شهروندان یا مسئولین جلوی این کار را می گرفتند، این مدل به خود اجازه نمی داد در انظار عمومی از خود با ژست هایی که برازنده مکان های عمومی نیستند عکس بگیرد .

قبح شکنی این موضوع قطعاً آسیب های جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت؛ چرا که اگر هرکس به خود اجازه بدهد با دردست داشتن یک دوربین حرفه ای تمامی سطح شهر را بگردد و از خود و دیگران عکس بگیرد، امنیت سایر شهروندان به خطر می افتد .

این سوال مطرح است که چطور شخصی به مدت طولانی این اقدام را انجام می دهد اما هیچ یک از مسئولین مربوط به وی تذکری نداده اند ؟

چرا این مدل که به اقتضای حرفه خود باید در مکان های خاص عکس بگیرد، مکان های عمومی را برای ژست های خود انتخاب کرده و اصلاً با چه هدفی این عکس ها را در فضای مجازی منتشر می کند ؟
 


Saturday, January 11, 2014

یاس و ناامیدی شاعران و نویسندگان بزرگ معاصر ایران از مردم



 چند روز قبل 82 نامه از صادق هدایت به حسن شهید نورانی را میخواندم که  دلش از مردم دور و برش خون بود و حتی آنها را مادر قحبه میخواند  به راستی چگونه این برجسته ترین روشنفکران و گلهای سرسبد فرهنگ این مرز و بوم  به این نتیجه رسیده اند ، بستر و شالوده این طرز تفکرات کجاست ، هر چه باشد این دیدگاهها از آسمانها به آنها وحی نشده است و زمینه های ملموس مادی و عینی دارد . آدم باید خیلی زخم های عمیق خورده باشد و درد باید تا مغز استخوانش رسوخ کرده باشد که چنین رک و پوست کنده معیار ها و موازین اخلاقی رایج را میشکند و اینگونه بی پروا سخن میگوید .
  « راستی وقاحت و مادرقحبگی در این ملک تا کجا می‌رود! چه سرزمین لعنتی پست گندیده‌ای و چه موجودات پست جهنمی بدجنسی دارد! حس می‌کنم تمام زندگیم را توپ بازی در دست جنده‌ها و مادرقحبه‌ها بوده‌ام. دیگر نه تنها هیچگونه حس همدردی برای این موجودات ندارم بلکه حس می‌کنم که با آنها کوچکترین سنخیت و جنسیت هم نمی‌توانم داشته باشم »  .
82 نامه از صادق هدایت به حسن شهید نورانی

این مردمی که می بینید یک گله گوسفند هستند که نه فکر دارند و نه جرات تلاش ، بقدری در زیر فشار فکر عرب مسموم شده اند که از هستی خودشان بیگانه اند ،
  
مازیار صادق هدایت


احمد شاملو هم گاهی همین احساس به او دست میداد . او  در شعر ، جاده ی آن سوی پل از بویناکی دنیای آدمها میسراید از دوزخی که در کتابی لغت به لغتش را از کرده بود .

مرا دیگر انگیزه ی سفر نیست .
مرا دیگر هوای سفری به سر نیست .
قطاری که نیم شبان نعره کشان از ده ما می گذرد
آسمان مرا کوچک نمی کند
و جاده یی که از گرده ی پل می گذرد
آرزوی مرا با خود
به افق های دیگر نمی برد .
آدم ها و بویناکی دنیاهاشان
        یک سر
دوزخی ست در کتابی
که من آن را
            لغت به لغت
         از بر کرده ام
تا راز بلند انزوا را
دریابم ـ
راز عمیق چاه را
از ابتذال عطش



 فریدون فرخزاد در مصاحبه با کیهان در باره یاس و سرخوردگی فروغ از مردم پیرامونش می گوید :
  در آخرین دیدارمان حس کردم که دیگر به زنده ماندن تن نیز علاقه و عقیده‌ای ندارد    مأیوس کننده بود و از ناامیدی حرف می‌زد، این نامه‌ها نشان می‌داد نویسنده‌اش آدمی است که از زندگی زیاد متوقع نیست، راهش را یافته است و در آن پیش می‌رود. مسئله‌ای که فروغ همیشه مطرح می‌کرد ، معاشرتش با اهل فضل تهران بود ـ آدم‌هایی که سال‌ها پیش هدفی جز درهم کوبیدن او نداشتند و بعد که فروغ مرد صد و هشتاد درجه تغییر عقیده دادند. فروغ در آخرین نامه‌اش که دو هفته پیش از مرگ او بدستم رسید ، نوشته بود:اگر می‌خواهی بیایی تهران بیا ، من حرفی ندارم اما فراموش نکن که در تهران باید دیواری دور خودت بکشی و میان دیوار تنها زندگی کنی، تنهایی را حس کنی ، من سال‌هاست که این کار را می‌کنم و می‌ترسم که تو نتوانی . »
در میان این دیوار بلند بود که فروغ مرد

فروغ هم در نامه ای به فرخزاد همین حالت یاس و ناامیدی را از مردم و محیط حول و حوش خود مینویسد که براستی درد آور است  :

 « مگر من اینجا چه شدم که تو می خواهی بشوی؟ دو سال است به آلمانی شعر می گوئی و برای خودت آدمی شده ای.
من 10 سال است که شعر می گویم و هنوز وقتی احتیاج به 50 تومان دارم باید سر خودم را بگیرم و از بدبختی گریه کنم.
وقتی می خواهم یک کتاب چاپ کنم ناشرها به زور دست توی جیبشان می کنند و هزار تومان حق التالیف می دهند و آن کتاب را هم با هزار غرولند چاپ می کنند و تازه وقتی کتابت چاپ شد با تیراژ حداکثر 2 هزار، سال ها توی ویترین مغازه ها می ماند تا 50 جلدش به فروش برود و بعد چهارتا آدم احمق بی سواد و بی شعور توی چهار تا مجله مبتذل که سرتاپایش صحبت از لنگ و پاچه و خورشت قرمه سبزی و جنایت های مخوف است بر می دارند و به عنوان انتقاد هنری!! تو را مسخره می کنند. همین.
چرا می خواهی بیایی و میان یک عده احمق شهرت پیدا کنی؟ این برای تو چه ارزشی دارد؟
اینها هیچ هستند، هیچ هستند. آنهایی که امروز صد دفعه عکس تو را توی مجلاتشان چاپ می کنند و به زور به خورد آن بقیه می دهند و فردا هیچ کاری ندارند غیر از آنکه هرجا می نشینند از تو بد بگویند و هرجا می نویسند از تو بد بنویسند.
تو از سادگیت و از احساسات پاک و بچه گانه ات زندگی می کنی و این ها با مسخره کردن همین احساسات تو نان خواهند خورد. من به این عادت کرده ام و این دلقک ها را خوب می شناسم تو هم بیا تا آنها را بهتر بشناسی. به هرجهت اولین کسی که در فامیل ما می میرد من هستم و بعد از من نوبت تو است. من این را می دانم . »


 
در برهه ای که فروغ زندگی میکرد  روشنفکران جامعه در اتمسفری یاس آلود و فضای ذهنی آکنده از بدبینی غرق شده بودند و مفر و گریزگاه خود را در پناه بردن به مواد مخدر و الکل و سکس بی در و پیکر و مفرط میجستند و از قلمرو سمبولیسم اجتماعی و آرمانگرایی که با نیما جانی تازه گرفته بود کم کم رها شدند و در برزخی از پوچ گرایی و لعن و نفرین به دیگران و اندیشه های تیره و تار گرفتار شدند  ، مهدی اخوان ثالث در این دوران از زمستان عواطف و احساس میگوید از اینکه حتی سلامت را پاسخ نمیدهند و میخواهد از آن فضای تنگ و تاریک رها شود چرا که آسمان دلگیر و خسته کننده و هر سازی که می بیند بدآهنگ است :

بگو آیا مرا دیگر امید رستگاری نیست
صدا نالنده پاسخ داد 
آری نیست

 نکته ای را که نباید فراموش کرد و همواره به شکل پارادوکسی در ذهن بسیاری از ناقدان باقی مانده است  اینست که بهترین اشعار و نوشته های شاعران در همین برزخ و جو یاس و ناامیدی خلق شد و بعد از آن دوران به محاق و خاموشی فرو رفت .


کسروی که از جهل و خرافات مردم دل پر خونی داشت و 24 ساعت در جدال با آنها بود مینویسد که وقتی شیخ خیابانی را کشتند همان مردمی که تا دیروز از او هواداری میکردند و قربان و صدقه اش میرفتند در فردای آنروز او را لعن و نفرین میکردند و یا :
ماه محرم بود و سربازهای روسی در تبریز چوبه دار برپا کرده بودند و مشغول دار زدن آزادیخواهان بودند ولی یک مشت آدم لات و لوت و چاقوکش و پامنبری عین خیالشون هم نبود. برای کشتار آزادیخواهان که جلو چشمشون کشته میشدن جشن میگرفتن و برای امام حسینی که هزارسال قبل مرده بود عزا و علم و طبق راه انداخته بودن و سینه میزدن که داد از ظلم یزید .


تاریخ مشروطه احمد کسروی

او برون رفت از این وضعیت یاس و دلمردگی  را در آگاهی دادن به مردم و زدودن زنگار خرافات و روشنگری میدانست ،  معتقد بود که اگر استبداد سیاسی ریشه کن شود بی آنکه تحول و دگرگونی در زیرساخت های اجتماعی و فرهنگی مردم ایجاد شود دوباره همان استبداد و دیکتاتوری که از در بیرون رفته بود با شکل و شمایل دیگری از پنجره بر میگردد و با توجه به تجربیاتی که کسب کرده است شالوده های خویش را سخت تر و محکم تر از پیش بنا خواهد ساخت .

هم اکنون جامعه ایران با این فرهنگ آخوندی و حاکمیت 35 ساله دروغ و ریا کاری و شارلاتان بازی مشتی عمامه بر سر دهها و صدها و هزاران بار بدتر گشته است ، دروغ در این جامعه اسلامی نهادینه شده است و تزویر ترویج میشود و شاعران و نویسندگانی که در این محیط زندگی میکنند بی شک دل پر خونی از این مذبذب بازی ها و فرهنگ لجن آلود دارند و تا زمانی که زنده اند تیرهای زهرآگین بسویشان پرتاب میشود و وقتی که مردند همان کسانی که گلوله بر شقیقه هایشان میزدند آنها را تبدیل به امامزاده میکنند و برایشان ناله سر میدهند و اشک میریزند » .