بعد از غائله پرده بکارت که آب در خوابگه جهان اسلام انداخته بود و حتی عده ای در این رابطه تهدید به عملیات انتحاری در مصر کرده بودند ، و پس از جنجال رئیس بخش حدیث !؟ در دانشگاه الازهر که اظهار کرده بود ، برای جلوگیری از خلوت یک زن و مرد نامحرم در محل کار ، زن می تواند به همکار مرد خود شیر بدهد تا آنها با هم محرم شوند ، اینبار فتوای جدیدی یک متفکر اسلامی !؟ بنام جمال البنا در داده!؟ است .
به نقل از العربیه «البنا» در باره جواز حلیت بوسه بین دختران و پسران جوان در شبکه ماهواره ای الساعه با بیان این دلیل فتوا داد که ، ( بوسه بین دختران و پسرانی که با یکدیگر ازدواج نکرده اند ) از سستی بشر است . در اسلام این مسئله ضمن اشتباهات وارد شده است .
وی همچنین با اشاره به فتوای خود به العربیه گفت : به ما واجب است که نسبت به واقعیتی امکان تجاهل به آن در این عصر فعلی نیست شناخت پیدا کنیم .
در عالم اسلام این اولین بار نیست که این بلبشوها و افکار قاراشمیشی رخ میدهد . گاهی آن را در قالب دینامیزم پنهان میکنند و گاهی در پوش احکام شرعی . تجربه نشان داده است که این مدره بازی در اسلام سیاسی و فتواهای جنجالی دردی را دوا نمیکند بلکه قوز بالا قوز ( غوز بالا غوز ) میشود و کاسه و کوزه شان را بیشتر خراب میکند تا جایی که همین مدره ها در بحث های کشاف آنهم در کنفرانسهای جهانی با مشت و لگد دک و پوز همدیگر را پیاده کرده اند .
دایناسور های اسلامی در ایران یعنی آیت الله هایی که دغدغه هایشان رفتن با پای راست یا چپ به مستراح میباشد گفته اند : برای کسی که پیامبر بوسه را جایز دانسته ، آن شخص ، شخص پیر و مردنی و رو به قبله بوده است . بوسیدن جوانان را اکیدا نهی کرده است .
در مورد بوسیدن آنهم در ماه رمضان و ایام روزه در صورتیکه جماع و یا انزال منی صورت نگیرد نه تنها اشکالی ندارد بلکه صواب اخروی نیز دارد .
و یا در هنگام بوسه هنگام روزه ، اگر منجر به لمس یا جماع درغیر فرج و دبر انزال گردد روزه اش در درگاه خداوند حق تعالی قبول نخواهد گشت بر آن قضا واجب میشود و کفاره دارد . و شما خواننده عزیز پیدا کنید پرتغال فروش را
در این مورد حرف و حدیث های فراوانی نقل شده است . فقها گفته اند که بوسیدن محارم ( نه نامحرم ) به هر نقطه از بدن که دیدنی باشد مثلا پیشانی جایز است مشروط بر آنکه به قصد لذت نباشد .
در الکافی 55/5 آمده است :
بوسیدن نامحرم حرام و « زنای دهان » دانسته شده ، کسی که پسر بچه ای ( نه دختر بچه ) را ببوسد مانند این است که هفتاد بار با مادرش نزدیکی کرده است آنهم در فرج و غیر فرج !!؟ و کسی که با مادرش ملاعبه و نزدیکی کند مثل کسی است که بکارت دختری را بدون مهریه بر داشته و کسی که بکارت دختری را بدون مهریه از بین ببرد مانند کسی است که هفتاد بار پیامبر را کشته است .
آدم که این خزعبلات را میخواند مغزش سوت میکشد . تا جایی که تجربه نشان داده است . تنها کسی را که آیت الله ها یا ملاها نمی بوسند محرم میباشد . اگر هم بوسیدند به قول خودشان به قصد لذت بوده است .
واقعن راست گفته اند . در جهنم عقربی هست که از دستش به مار غاشیه پناه میبرند ، تنها با این فرق که این عقرب ها نه در جهنم و آن دنیا بلکه در همین دنیا ودر خاک ایران تحت عنوان آیت الله ها میباشند .
در عالم اسلام این اولین بار نیست که این بلبشوها و افکار قاراشمیشی رخ میدهد . گاهی آن را در قالب دینامیزم پنهان میکنند و گاهی در پوش احکام شرعی . تجربه نشان داده است که این مدره بازی در اسلام سیاسی و فتواهای جنجالی دردی را دوا نمیکند بلکه قوز بالا قوز ( غوز بالا غوز ) میشود و کاسه و کوزه شان را بیشتر خراب میکند تا جایی که همین مدره ها در بحث های کشاف آنهم در کنفرانسهای جهانی با مشت و لگد دک و پوز همدیگر را پیاده کرده اند .
دایناسور های اسلامی در ایران یعنی آیت الله هایی که دغدغه هایشان رفتن با پای راست یا چپ به مستراح میباشد گفته اند : برای کسی که پیامبر بوسه را جایز دانسته ، آن شخص ، شخص پیر و مردنی و رو به قبله بوده است . بوسیدن جوانان را اکیدا نهی کرده است .
در مورد بوسیدن آنهم در ماه رمضان و ایام روزه در صورتیکه جماع و یا انزال منی صورت نگیرد نه تنها اشکالی ندارد بلکه صواب اخروی نیز دارد .
و یا در هنگام بوسه هنگام روزه ، اگر منجر به لمس یا جماع درغیر فرج و دبر انزال گردد روزه اش در درگاه خداوند حق تعالی قبول نخواهد گشت بر آن قضا واجب میشود و کفاره دارد . و شما خواننده عزیز پیدا کنید پرتغال فروش را
در این مورد حرف و حدیث های فراوانی نقل شده است . فقها گفته اند که بوسیدن محارم ( نه نامحرم ) به هر نقطه از بدن که دیدنی باشد مثلا پیشانی جایز است مشروط بر آنکه به قصد لذت نباشد .
در الکافی 55/5 آمده است :
بوسیدن نامحرم حرام و « زنای دهان » دانسته شده ، کسی که پسر بچه ای ( نه دختر بچه ) را ببوسد مانند این است که هفتاد بار با مادرش نزدیکی کرده است آنهم در فرج و غیر فرج !!؟ و کسی که با مادرش ملاعبه و نزدیکی کند مثل کسی است که بکارت دختری را بدون مهریه بر داشته و کسی که بکارت دختری را بدون مهریه از بین ببرد مانند کسی است که هفتاد بار پیامبر را کشته است .
آدم که این خزعبلات را میخواند مغزش سوت میکشد . تا جایی که تجربه نشان داده است . تنها کسی را که آیت الله ها یا ملاها نمی بوسند محرم میباشد . اگر هم بوسیدند به قول خودشان به قصد لذت بوده است .
واقعن راست گفته اند . در جهنم عقربی هست که از دستش به مار غاشیه پناه میبرند ، تنها با این فرق که این عقرب ها نه در جهنم و آن دنیا بلکه در همین دنیا ودر خاک ایران تحت عنوان آیت الله ها میباشند .
No comments:
Post a Comment