Wednesday, November 08, 2017

این دعای شفای درد زانو معجزه می کند



صبح دیروز در زمین ورزش ، بر خلاف معمول زمان دویدن را دو برابر کردم و وقتی که به خانه بر گشتم از ناحیه زانو احساس درد شدید ،  بحدی که راه رفتن برایم ناممکن بود . 
پس از جستجو در  اینترنت به دعای شفای درد زانو از موسسه تحقیقات و نشر معارف اهل البیت علیهم السلام بر خوردم . امیدوارم که این دعا زانویم را شفا ببخشد 

اگر زانویتان درد می کند با من این دعا را بخوانید تا رفع شود اگر شفا پیدا نکردید یا خدای ناکرده بدتر شد ، دلیلش این است که شما دعا را از ته قلب نخواندید وگرنه ائمه اطهار که زبانم لال اشتباه نمی کنند :

ادعیه و عوذات آلام و اسقام و علل اعضا و تب؛ از جمله عوذات مأثوره، دعای شفای درد زانو می باشد:
از كتاب (طبّ الأئمّه) نقل شده: جابر جعفى از حضرت باقر عليه السّلام روايت كرده: من نزد امام حسين عليه السّلام بودم كه‏ مردى از شيعيان آن حضرت كه از بنى اميّه بود خدمت آن جناب آمد و عرض كرد: بابن رسول اللّه من به خاطر درد پايى‏ كه دارم، نمى ‏توانم خدمت شما برسم، حضرت فرمود: چرا از دعاى امام حسن عليه السّلام غافلى؟ عرضه داشت آن دعا چيست؟ فرمود: انّا فتحنا لك فتحا مبينا تا و كان اللّه عزيزا حكيما
 پس آنچه آن حضرت فرموده بود بجاى آورد، پس از آن درد پا را احساس نكرد. و نيز براى درد زانو وارد شده: چون نماز گزاردى بگو:

يا اَجْوَدَ مَنْ اَعْطى يا خَيْرَ مَنْ سُئِلَ
اى جودمندترين كسى‏ كه عطا كردى، اى بهترين كسى‏ كه درخواست شد،
وَ يا اَرْحَمَ مَنِ اسْتُرْحِمَ اِرْحَمْ ضَعْفى
اى مهربان‏ترين كسى‏ كه از او مهربانى خواسته شد، به ناتوانى ‏ام
وَ قِلَّةَ حيلَتى وَ اَعْفِنى مِنْ وَجَعى
و كمى چاره ‏ام رحم كن، و از اين درد مرا عافيت ده

و نيز براى درد ساق ها وارد شده است كه هفت مرتبه اين آيه شريفه را بخوانند:
(وَاتْلُ ما اُوحِىَ اِلَيْكَ مِنْ كِتابِ رَبِّكَ
آنچه از كتاب پروردگارت‏ به تو وحى شده تلاوت كن،
لا مُبَدِّلَ لِكَلِماتِهِ وَ لَنْ تَجِدَ مِنْ دُونِهِ مُلْتَحَد
سخنان او را جابجاكننده‏ اى نيست، و هرگز جز او پناهى نيابى


No comments:

Post a Comment