Saturday, December 07, 2013

تصویر این زن نیمه برهنه باعث شد تا به مسی توهین کنند





تصویر این زن  یعنی فرناندا لیما مدل و بازیگر 36 ساله برزیلی و بقول فردوسی پور لباس منشوری اش در قرعه کشی مرحله گروهی جام جهانی 2014 که به صورت زنده از تلویزیون حکومتی پخش میشد بیش از همه باعث شد که خشم اوباش ولایت برانگیخته شود و به فیس بوک صفحه رسمی لیونل مسی در شبکه اجتماعی هجوم ببرند و کامنت های آنچنانی بگذارند . عده ای در صفحه رسمی این خانم رفته و او را مورد شماتت و سرزنش قرار دادند که چرا در برابر چشمهای از کاسه در آمده امت  مسلمان حجاب نداشته است و با آن پستانهای نیمه برهنه و پاهای لخت و عور دین و ایمانشان را بر باد داده است .
تعداد این نظرات از 40 هزار مورد نیز بیشتر بوده است . فوق ستاره فوتبال جهان لئونل مسی در جواب این سئوالها گفت :
 « من برای این مردم متاسفم زیرا اینگونه واژه ها بسیار غیر دوستانه هستند » 

امیدواریم لئونل مسی درک کند و اوباش حکومتی و کسانی که از فرهنگ لجن آلود آخوندی تغذیه میکنند را با مردم ایران که ملتی بافرهنگ هستند اشتباه نگیرد .





نمونه ای از فرهنگ جوانان در ایران آخوندی

خبرنگار هلندی که برای تهیه گزارش به میدان آزادی تهران رفته بود میگوید :
با اینکه به من بارها گفته بودند که بدلیل خطر به ایران نروم اما تصمیم گرفتم که بروم . این مزاحمت هایی که این جوانان ایران اسلامی میکنند اصلن نرمال نیست ، هی دنبالم به راه افتادند و به پستان و کونم دست میزنند .
سپس مامور گارد میدان آزادی یا نگهبان به کمکش می آید  و او را به زیر زمین هدایت میکند اما می بیند که از ترس عقرب جراره به مار غاشیه پناه برده است و این نگهبان از آنها هم بدتر است و به او تعرض جنسی میکند سپس با عصبانیت به مامور گارد میگوید :  فاک یو ، آنها فکر میکنند که من فاحشه هست