Thursday, December 03, 2009

آنچه اسلام به ایران داد - نوشتاری از صادق هدایت



ما که عادت نداشتیم دخترانمان را زنده بگورکنیم . ما برای خودمان تمدن و ثروت وآزادی داشتیم وفقر را فخر نمیدانستیم همه اینها را از ما گرفتند و بجابش فقر و پشیمانی و مرده پرستی  و گریه وگدایی وتاسف واطاعت ازخدای غدار وقهار و آداب کونشویی وخلا رفتن برایمان آوردند ، همه چیزشان آمیخته با کثافت و پستی و سود پرستی و بی ذوقی و مرگ وبدبختی است .
چرا ریختشان غمناک و موذی است و شعرشان چوس ناله است چونکه با ندبه وزوزه و پرستش اموات همه اش سر و کار دارند . برای عرب سوسمار خوری که چندین صد سال پیش به طمع خلافت ترکیده ، زنده ها باید به سرشان لجن بمالند و مرگ و زاری کنند .
... ، در مسجد مسلمانان اولین برخورد با بوی گند خلاست که گویا وسیله تبلیغ برای عبادتشان و جلب کفار است تا به اصول این مذهب خو بگیرند . بعد این حوض کثیفی که دست و پای چرکین خودشان را در آن می شویند و به آهنگ نعره موذن روی زیلوی خاک آلود خودشان دولا و راست میشوند و برای خدای خونخوارشان ورد و افسون میخوانند .
 عید قربان مسلمانان با کشتار گوسفندان و وحشت و کثافت و شکنجه جانوران برای خدای مهربان و بخشایشگر است خدای جهودی آنها قهار و جبار و کین توز است و همه اش دستور کشتن و چاپیدن مردم را میدهد و پیش از روز رستاخیز حضرت صاحب را میفرستد تا حسابی دخل اُمتش را بیاورد و آنقدر از آنها قنل عام بکند که تا زانوی اسبش درخون موج بزند .
تازه مسلمان مومن کسی است که به امید لذتهای موهوم شهوانی و شکم پرستی آن دنیا با فقر و فلاکت و بدبختی عمر را بسربرد و وسایل عیش و نوش نمایندگان مذهبش را فراهم بیاورد . همه اش زیرسلطه اموات زندگی میکنند و مردمان زنده امروز از قوانین شوم هزار سال پیش تبعیت میکنند کاری که پست ترین جانوران نمیکنند .
عوض اینکه به مسائل فکری و فلسفی و هنری بپردازند . کارشان این است که از صبح تا شام راجع به شک میان دو و سه واستعامنه قلیله و کثیره بحث کنند .
این مذهب برای یک وجب پایین تنه از عقب وجلو ساخته و پرداخته شده ، انگار که پیش از ظهور اسلام نه کسی تولید مثل میکرد و نه سر قدم میرفت ، خدا آخرین فرستاده خود را ماموراصلاح این امور کرده !
تمام فلسفه اسلام روی نجاسات بنا شده اگر پایین تنه را از آن حذف کنیم اسلام روی هم میغلتد و دیگر مفهومی ندارد . بعد هم علمای این دین مجبورند از صبح تا شام با زبان ساختگی عربی سر و کله بزنند سجع و قافیه های بی معنی و پر طمطرق برای اغفال مردم بسازند و یا تحویل بدهند .
سرتاسرممالکی را که فتح کردند . مردمش را به خاک سیاه نشاندند و به نکبت و جهل و تعصب و فقر و جاسوسی و دو رویی  و دزدی و چاپلوسی و کون آخوند لیسی مبتلا کردند و سرزمینش را به شکل صحرای برهوت درآوردند .
اما مثل عصای موسی که مبدل به اژدها شد و خود موسی از آن ترسید این اژدها هفتاد سر هم دارد این دنیا را می بلعد . همین روزی پنج بار دولا راست شدن جلو قادرمتعال که باید  بزبان عربی او را هجی کرد . کافی است تا آدم را توسری خور و ذلیل و پست و بی همه چیز بار بیاورند .
مگر برای ما چه آوردند ؟ معجون دل به هم زنی از آرا وعقاید متضادی که از مذاهب و ادیان وخرافا ت پیشین ، هول هولکی و هضم نکرده استراق و بی تناسب بهم درآمیخته شده است . دشمن ذوقیات حقیقی آدمی ، و احکام آن مخالف با هرگونه ترقی و تعالی اقوام ملل است و به ضرب شمشیر به مردم  زورچپان کرده اند .  یعنی شمشیر بران و کاسه گدایی است ، یا خراج و جزیه به بیت المال مسلمین بپردازید یا سرتان را میبریم هرچه پول و جواهر داشتیم  چاپیدند . آثارهنری مارا از میان بردند و هنوز هم دست بردارنیستند .
هر جا رفتند همین کار را کردند .

1 comment:

  1. مافیای افغانی های قاچاقJanuary 3, 2022 at 8:24 PM

    نماینده‌یاب » آگهی اعطای نمایندگی شرکت آی جی پال
    بازگشت به لیست
    تاریخ اعتبار: 1400/11/17
    جذب نمایندگی ارایه خدمات به اتباع خارجی (حساب بانکی و بیمه) شرکت آی جی پال
    جذب نمایندگی ارایه خدمات به اتباع خارجی (حساب بانکی و بیمه) شرکت آی جی پال

    شرکت: شرکت آی جی پال
    حوزه فعالیت: تجارت الکترونیک، اسباب بازی و سرگرمی، بیمه، بازار کشورهای خارجی
    محدود جغرافیایی: کل ایران

    اطلاعات تماس شرکت
    پاسخگوی تماس: شرکت آی جی پال
    شماره ثابت:
    026-44229290
    شماره همراه:
    09223908454
    شما می‌توانید همین حالا جهت همکاری اقدام کنید.

    همان ظور که میدانید اتباع افغانی نمی توانند در ایران حساب بانکی و یا بیمه داشته باشند ، آی جی پال بر اساس قرارداد های که با شرکت های بزرگ اخذ کرده است امکان ارائه خدمات به اتباع به شرح زیر را دارد :

    صدور کد فراگیر و شناسه اختصاصی
    ارائه کارت بانکی بنام خود شخص اتباع
    ارائه کارت داخلی مالی بنام شخص اتباع
    بیمه کردن اتباع با همکاری بیمه ملت
    امکان سپرده گذاری و اعطای سود 8 درصدی به اتباع
    اعطای تسهیلات مالی

    دعوت به همکاری

    شرکت آی جی پال در نظر دارد برای رشد و توسعه ی فعالیت خود بصورت محدود اقدام به اعطای نمایندگی کند .

    برای نمایندگان آی جی پال علاوه بر صدور گواهی نامه از شرکت تجارت افشان یک کد اختصاصی از بیمه مرکزی اختصاص داده می شود .
    هزینه اخذ نمایندگی 57 میلیون تومان می باشد

    https://www.namayandeyab.com/%D8%AC%D8%B0%D8%A8-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D9%87-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D9%87-%D8%A7%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B9-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC%DB%8C-(%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9%DB%8C-%D9%88-%D8%A8%DB%8C%D9%85%D9%87)-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D8%A2%DB%8C-%D8%AC%DB%8C-%D9%BE%D8%A7%D9%84/afid-14798

    ReplyDelete