Wednesday, March 31, 2010

پرده بکا رت مصنوعی 5 دلار


پرده بکارت مصنوعی چینی اینروزها در کشورهای اسلامی  آب در خوابگه مورچگان ریخته است  و موجب جدال های  شدید لفظی  میان علمای اعلام و حجج اسلام  و بنیاد گراها با وارد کنندگان این محصول و حزب حاکم در مصر شده است  .
این پرده بکارت  که در مصر 5 دلار و در دمشق به 15 دلار بفروش میرسد .  دارای یک ماده آلبومینی  بیرنگ دولایه به ابعاد 5 در 7 سانتی متر است  که جوهر قرمز به رنگ خون  در میان دولایه آن قرار دارد  . 
پرده بکارت مصنوعی ارزانتر و مطمئن تر و بهداشتی است  . 
 بنا بر گزارش روزنامه دیلی نیوز از آمریکا  شیخ سید عسگر از رهبران اخوان المسلمین و نماینده پارلمان مصر ورود این محصول را به کشور اسلامی  مایه شرم حزب حاکم  خواند  .
از سوی دیگر در همین رابطه شیخ عبدالمعطی البیومی عضو مجمع پژوهش های اسلامی دانشگاه الازهر با صدور فتوایی ضمن انتقاد شدید از ورود این کالا به مصر خواستار محاکمه و قصاص واردکنندگان آن شده است . معلمان محافظه کار نیز ورود  پرده بکارت مصنوعی به بازار را مرگ اخلاق گرایی اسلامی و فراهم کردن فرصتی در جهت ترویج بی بند وباری در میان زنان قلمداد کردند .
در ایران پرده بکارت مصنوعی هنوز متداول نشده است و تنها بصورت عمل جراحی  بصورت غیر مجاز و غیر بهداشتی با صدها دلار  صورت میگیرد . طبق فتوای آیت الله ها تنها  در صورت تجاوز مجوز پزشکی داده میشود .

No comments:

Post a Comment