Saturday, July 31, 2010

محکومیت تیم دوچرخه سواری ایران از جانب صنف علافها


در پی رسوایی عظیم و رفتار غیر اخلاقی اعضای دوچرخه سواری پتروشیمی ایران در رقابت های بین المللی چین  ، حسینیه و مسجد علافها اعلامیه ای مبنی بر محکو م کردن این عمل شنیع دوچرخه سواران صادر کرده است . در این اعلامیه آمده است :  ما بیزاری خود را از استکبار جهانی که اینبار دستان ناپاکشان از آستین اعضای دوچرخه سواری  پتروشیمی بیرون آمده است اعلام میداریم و خواهان دستگیری این عوامل صهیونیست میباشیم . بنا بر اطلاعات رسیده این افراد که ارتباط آنها با موساد  تردید ناپذیر است قلب رهبری را جریحه دار نمودند و بیضه اسلام را با این حرکات  قبیح ترکانده اند . 
همانگونه که از اخبار بر می آید آنها بر اساس یک طرح از پیش برنامه ریزی شده روی سکو رفتند و هدیه شرکت مشروب سازی  را که به عنوان اسپانسر مسابقات قلمداد شده دریافت کرده  و محتویات آن را که الکل بوده است در برابر دوربین های استکباری خارج کردند و شروع به نوشیدن آن  « نجسها »  نمودند . بطوری که پس از آن بر اثر نفرین ائمه جماعت بعضی از آنها برای ساعاتی تبدیل به میمون گشته اند  که بلافاصله با واسطه رهبری و استمداد از آیت الله طلسم شکن آنها را دوباره به هیات انسانی شان برگردانده اند  .
راستی مملکت صاحب الزمان ما  آنقدر بی صاحب شده است که این اعمال قبیح که حتی در زمان پدر و پسر محمد رضاشاه دیکتاتور رخ نداده بود در مملکت اسلامی رخ دهد . ای علمای اعلام ، ای حجج اسلام ، ای شیفتگان ولایت کچایید چرا ساکتید و دم بر نمی آورید  اسلام از دست رفت . ولی امر مسلمین دیگر طاقت این رسوایی ها را ندارد .
آیا زلزله های اخیر و رفتن برق در اقضی نقاط ایران و شکست  پی در پی تیم ملی فوتبال بر اساس همین کفر و ارتداد ها نیست .
والله فردا قیمت ران مرغ دو برابر میشود . به امام زاده بیژن که بارگاه مقدسش را همین چند روز قبل ساخته اند فردا گوشت خوک را در بازارها بجای گوشت الاغ خواهند فروخت .
  مردم ولایت فقیه پرور ، امت ساندیسی
 ما صنف علافان اعلام میداریم که بر اثر این رسوایی عظیم  سه روز به سر کار نخواهیم رفت و با پای برهنه کفن پوش به بیت رهبری  زنجیر زنان حرکت خواهیم کرد  تا سران فتنه و عاملان جنگ نرم را به سزای اعمال خود برسانیم


No comments:

Post a Comment