Wednesday, April 14, 2010

یک خبر فوری از خبرگزاری فارس


به گزارش خبر گزاری فارس از قزوین احمد عجم طی یک دستور فوری برگزاری نمایشگاه سگ
که تحت عنوان همایش حیوانات خانگی قرار بود در پارک فدک برگزار شود را لغو کرد .
پس از اعلام برگزاری نمایشگاه سگ در قزوین اقشار مختلف مردمی طی تماسهای متعدد با خبرگزاری
فارس و مسئولان مختلف استان از برگزاری  چنین نمایشگاهی ابراز نگرانی و انزجار خود را از چنین 
اقدامی اعلام کردند .


سگ در فرهنگ مداحان معروف شیعه در حکومت اسلامی 

تمام حرف دلم خلاصه دریک کلام     که من سگ زینب و حسینم والسلام
من سگ رقیه ام     هر جا برم جار میزنم 
بذار مسخرم کنن      براتو عوعو میکنم            
                                                     از مداح معروف هلالی

مانند سگ گرسنه و گربه لوس     سایم رخ خود برآستان شه و دوست
زیرا که سگ گرسنه و گربه زار    از سفره اغنیا نگردد مایوس

                              شب سوم محرم 82 هیئت دیوانگان کاشان

قلاده من درکف پرمهر حسین است    عوعو کن سرمست در خانه عشقم
من سگ کوی زینبم      به خدا سگ زینبم 

                                                         سید ذاکر


بگذار عالمیان طعنه زنندم ، گویم    هر که خود را سگ کوی تو نخواند،  آدم نیست 
                                    حمید علیمی
ملامت گو چه داند عاشقی چیست    سگ کوی حسینم 
آدم به کسی میشه گفت   که تموم عمر سگ با وفای کوی حسینه 

مست مست مست مست روی حسینم    سگ  سگ  سگ سگ کوی حسینم 
نزار که من ولگرد بشم   یه سگ دوره گرد بشم 
قلاده بنداز گردنم    پاسبون خونه ت می شم
                                                       مهدی اکبری
نمی خوام عاقل بشم   من عقل من عین جنونه 
سگ با وفا تا آخر   پیش اربابش می مونه
خوب میدونی نیم قابل   تا ابد من رو سگ عباس کن
 اگه تو ماهم  نشی     شب بی مهتاب چه کنم
اگه تومنو نخوای      سگ بی ارباب چه کنم 
                                                   هلالی


No comments:

Post a Comment