Monday, April 12, 2010

توماس ادیسون هم شیعه اثنی عشری بود


هیچ چیز در جهان به اندازه عفت و عصمت زن را بالا نمی برد .
                                                                          توماس ادیسون

کتک زدن زنان 
مرد در حضور قاضی  : « زنم بد حجاب است  و به خاطر من چادری شده است .
من نمیخواهم طلاقش بدهم . اگر زنم از خانواده اش دل بکند ، من با او خواهم بود
و از کتک زدنش لذت خواهم برد »  .
وکیل این زن گفت : « شوهر موکلم بارها همسرش را تهدید کرده است که اگر طلاق بگیری 
روزگارت را سیاه میکنم و نمیگذارم با فرد دیگری زندگی کنی .
صورتت را با چاقو خط خطی میکنم تا زیبایی ات را از دست بدهی »
                                                                                       گزارش فارس

اعتراض زنان فرانسوی به برقع
کمیسیون پارلمان فرانسه پوشش برقع را معضلی برای فرانسه ، نماد ستم علیه
زنان و غیر قابل قبول دانسته است .
ملزم کردن زنان در پوشاندن صورت با اصول سکولاریسم  وبرابری مغایرت
دارد .
          بی بی سی
تصاویر 16+






آزادی بیان = تروریست غربی

No comments:

Post a Comment