Saturday, April 24, 2010

استفتا ء ا ت ولی امر مسلمین جها ن و پنج آیت ا لله عا لیقدر عا لم ا سلا م در مورد زلزله و زنا - قسمت اول



سئوال : زلزله در مرزهای تحرک قطعات پوسته زمین بوجود می آید . زمین لرزه یا زلزله یعنی  لرزش و جنبش خفیف یا شدید زمین که به علت آزاد شدن انرژی ناشی از گسیختگی سریع در گسل پوسته زمین به مدتی کوتاه به وقوع می پیوندد نظر شما دراین باب چه میباشد  .

جواب : بسمه تعالی  این فرمایشات جنابعالی  همه از اکاذیب استکبار جهانی میباشد .احوط آنست که بعد از پاسخ به سئوال دهانتان را با آب کر 5 بار بشوئید  و غسل مافی الذمه را به جا بیاورید .
اما در باره زلزله اولین بار توسط آدم صفی الله رخ داده است که در نقطه ای از جنگلهای آمازون مشغول نزدیکی با حوا بوده است .. روایات زیادی در این باب وجود ندارد . اما آثار بجا مانده خطی همه دال به این موضوع میکنند .
سئوال :  در نماز جمعه اخیر تهران آیت الله جنتی فرمودند : با خواندن آیه 41 سوره فاطر میشود از زلزله جلوگیری کرد .
جواب : بنا براحتیاط ، واجب آنست که تخت خوابها آهنی باشند .
سئوال : پاسخ مشتبه آمیز است لطفا برای امت مسلمان توضیه دهید این سئوال چه ربطی به تخت خواب آهنی دارد .
این پاسخ دارای غموضی است که من در مساله 3355 ذکر کرده ام  و بعضا مربوط به بحث شیرین دخول میشود . که  در حلیه المتقین بصورت مبسوط آمده است .
سئوال : میزان دادن صدقه  و خیرات برای دفع زلزله چه مقدار است .
جواب : پایانی ندارد  . احتیاط واجب آنست  که این نذر ونیاز ها به مجرای ( حسا ب ) این جانب  واریز گردد .


سئوال : علت اصلی زلزله چیست . 
جواب  : همانطور که گفتم از نخستین نزدیکی آدم با حوا در مقابل فرزندانش بود ه است .
برای جلوگیری از زلزله چه مسائلی را باید رعایت کرد .
جواب : در اخبار آمده است که زن و مرد عسلیه ( همدیگر را بچشند ) که کنایه از انزال در رحم زن است . همانطور که در احکام سه تا سه هزار و سیصد وسی وسه به صورت مبسوط آورده ام  . لازم کفایی است که دخول با حشفه ( قسمت جلویی آلت تناسلی ) صورت پذیرد در غیر این صورت مرزهای تحرک پوسته زمین بهم میخورد  خصوصا که مسلمانان در امتداد گسل زلزله خیز زندگی میکنند .
سئوال  : بزرگی زلزله M  برابر لگاریتم در پایه ده دامنه حداکثر ( برحسب میکرون ) حرکت A است که توسط لرزه سنج استاندارد وواندرسون در فاصله صد کیلومتر از مرکز زلزله ثبت شده است . نظر اسلام در این باب چه میباشد  ؟ .
جواب : در زمان یاجوج و ماجوج نیز همین را میگفتند اما بعد ا ز 5000 سال ثابت شده است که اسلام درست می گفته است .
بزرگی زمین لرزه بسته به آلت تناسلی دارد .  عبدالله بن ابی یعفور می گوید : اگر ضعیفه راضی باشد نزدیکی از عقب هر چند موجب زلزله های شدید تری میباشد اما در مواقع خاص واجب است و صواب اخروی دارد .باز هم تاکید میکنم که ایام حیض صورت پذیرد چرا که فرشتگان در خواب میباشند .
سئوال : زلزله را به دوگونه افقی و عمودی تفسیم کرده اند .  احکام شرع در این موضوع چیست  ؟
جواب  : تنها چیزی که غربی ها درست گفته اند همین است . اما آنها یعنی کشیشها این را با پسرها ی کمتر از 14 ساله انجام میدهند که لواط محسوب میشود و نه تنها حد شرعی دارد که مستوجب سنگسار است . اما در مکتب ما از دختر بچه ها ( سن توفیری  نمی کند ) شروع میشود  یعنی افقی که مستقیما به عمود نظام وصل  میباشد . این یک سنتی است که از زمان  ...  صلوات وعلیه شروع شده است و ابدی میباشد .
سئوال : آیا در زلزله زن حقی دارد .
جواب : اطاعت از مرد بی چون و چرا بر زوجه واجب است چه از فرج و چه از عقب
سئوال  : چه گونه میتوان زلزله را تشخیص داد . 
جواب : تمام حوادث در لوح محفوظ ضبط است .  علم غیب تاثیر بسیاری دارد .  اما بنا به تجربیات شخصی سعی کنید از تخت خوابهای چوبی استفاده نشود که دچار شکستگی  و خسارات مادی میشود .  تخت خواب فنری مستحب است چون  باعث تحریک بیشتر در زوج و زوجه میشود اما در شب سروصدا میکند و موجب بیداری اطفال میشود .
سئوال  :  منظور از سرو صدا چیست .
جواب  : سروصدا احکام ظریفی  دارد که با  لرزه سنج های استاندارد ازنوع وود اندرسون قابل مقیاس نیست  .
1 - سروصدا از نوع آه  آه  آه   که زوجه تولید میکند به نسبت میزان صدا همسایگان را تحریک کرده و آنها را به جماع وا میدارد و هرچه این صدا تهییج کنند ه تر باشد این تحریک بیشتر است  .
همیشه باید مواظب بود که این آخ آخ آخ و یا  جون جون جون  بین محرم و نامحرم   دیوارهای صوتی را نشکند  .
این صداها ی خوش آهنگ  تا آنجایی که به مرد و زن چهارم برمیگردد  درصورتی که در نقاط امن صورت پذیرد حلال و موجب رضای خدا میگردد اما اگر صدای زوجه به گوش مرد نامحرم برسد  اگر ناخواسته صورت پذیرد حرجی نیست اما اگر عمد باشد کفاره دارد و کفاره آن به عهده مرد است  این کفاره در زن پنجم به بیست ودو نخود طلای سکه دار میرسد اما اگر این آمیزش در دوران عادت و قسمت آغازین حیض صورت پذیرد  کفاره نخودهای طلا بیشتر میشود .
سئوال  : آیا زلزله ربطی به بد حجابی و زنا دارد .
این بحث ادامه دارد ..  مهدی یعقوبی
                                  التماس دعا



No comments:

Post a Comment