Monday, October 18, 2010

سفر خامنه ای به قم یا برگزاری جشن 1500 ساله اسلامی


رهبر معظم ا َن قلاب اسلامی ، چند هفته ای است که در شیپورهای تبلیغاتی دمیده است که در راه تشریف فرمایی به شهر قم میباشد . کامیون کامیون بسیجی از شهر های اطراف و اکناف آماده میشوند تا بی صبرانه جاپای « معظم » را ببوسند و بلیسند و خاک آن را به تبرک برای شفای بیماران لاعلاج ببرند . 
در هر کوی و برزن سربازان گمنام امام زمان مانند الاغی گونی گونی پوستر های تبلیغاتی را بر پشت خود حمل میکنند و بر در و دیوار می چسبانند .
بر شیشه مغازه ها جای خالی نمانده است تا اعلامیه ای را بچسبانند .. طلاب کاسه لیس ، درسهای فاعل و مفعول بازی حوزوی را ول کرده اند و در شهر پرت و پلا شده اند و بر روی ماشینها و حتی موتورها و دوچرخه ها شروع به نوشتن نام نایب امام زمان کرده اند   .
 تنها در یک قلم300 هزار پوستر تمام رنگی توسط پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلام از یک چاپخانه تهیه و توزیع شده است . 


مردم قم از خود می پرسند چگونه است در شهری که کمتر از یک میلیون جمعیت دارد میلیونها پوستر خامنه ای منحوس 24 ساعته تبلیغ میشود .
در کنار گوشه هر خیابانی پخش رایگان عکس خامنه ای در حالی که پرچم مهدی را در دست دارد  و ایستگاهای پذیرایی بر پا شده است . 
خبر گزاری رسا وابسته به حوزه به نقل از سید جلال رضوی، مدیر کل امور دینی و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه کشور خبر از طرح 14 میلیون  صلوات نذر در قدوم مبارک خامنه ای سخن رانده است 
در سایت حکومتی برنا آمده است : « انتشار شجره خامنه ای به صورت کارت پستال طراحی شده که همزمان با ورود پر خیر و برکت مقام معظم رهبری در میان مردم توزیع خواهد شد » .
در این راستا کشف های جدیدی نیز صورت پذیرفته است . در همین سایت آمده است : « جد مطهر رهبری امام سجاد بودند که امامزاده عبدالله مدفون در بلوار کشاورز قم نیز عموی نسبی ایشان است همچنین امام زاده سید معصوم که در منطقه نیروگاه قم مدفون هستند به عنوان عموی نسبی رهبری به شمار می آیند . 
همچنین شجره نامه خمینی نیز طراحی شده است که  جد ایشان امام موسی کاظم است .» . البته رابطه خامنه ای را با امام زاده هایی بنام بیژن و هوشنگ و دیگر امام زاده هایی که اخیرا کشف شده اند در حال بررسی میباشد .


ساندیس ها کامیون کامیون از راه میرسند ، مهمانان مخصوص با هواپیماها از اطراف و اکناف جهان در راهند .
گروههای طبل زن و موتور سوار در استقبال از « این مردک بدنام »  اقدام به برگزاری مانور شادی پرداخته اند ، آنهم در حکومتی که در انظار بین المللی « حکومت شادی کش » لقب گرفته است .


نظامیان لباسهای شخصی بتن کرده اند تا شهر مقدس قم بصورت پادگان نظامی جلوه نکند و از سویی دهان خبرنگاران استکباری  را در بهره برداری تبلیغاتی مهر و موم کنند . 
مردم از خویش میپرسند ، امامی که در انظار عمومی لباسهای دسته دوم و کفشهای پاره پوره به پا میکند و در افواه عمومی به علی گدا مشهور شده است ، چگونه اینهمه هزینه از جیب محرومان می پردازد ، آنهم درست در زمانی که آن گور به گور شده یعنی رئیس جمهور دزد چند روز قبل میلیون ها دلار برای سفر تبلیغاتی خود در لبنان هزینه کرده است . 
خامنه ای کسی است که شاه سابق را به دلیل هزینه های جشن 2500 ساله شاهنشاهی و حیف و میل اموال مردم به باد انتقاد گرفته بود .

قم برخلاف نظرات و اظهارات دایناسورهای جهان اسلام که یدک آیت الله را بر خود میکشند ،  نه شهر مقدس که در انظار جهانی به « شهر فاحشه ها » و صیغه ها معروف گشته است . شهری که دختران محروم هزار هزار ،  از ده ساله گرفته تا ... جسم خود را بر اثر فقر و فرهنگ بدوی دوران صدر اسلام  در معرض فروش دیگران گذاشته اند . آمارها نشان میدهد که بیشترین مشتری های آنها همین طلاب حوزوی میباشند که ریش و قیچی در دستشان میباشد .

حجت الاسلام سعیدی امام موقت قم با اشاره به سفر هفته آینده خامنه ای گفت : « ما به استقبال از حضرت ولیعصر می رویم »  یکی دیگر از روحانیان برجسته گفته بود که دیدار « نایب امام زمان » از نان شب نیز واجب تر است .

این تبلیغات هیتلری که با حمله به دفتر آیت الله صانعی از جناح مغلوب و سانسور کردن سایت های طلابی که کمترین مخالفتی با او داشته اند شروع شده است ،  حکایت از آن میکند که خامنه ای  ، بعد از پس گردنی خوردن از تظاهرات میلیونی مردم به جان آمده نیاز مبرمی به مشروعیت دارد . مشروعیتی تا بتواند دستان آلوده خود را از خون نداها و سهرابها بشوید .
آخوندک ریاکار غافل از آن است که امروز دیگر سال 67 نیست تا جنایاتی را که روزانه در اقصا نقاط میهن صورت می پذیرد با حقه بازی از نوع آخوندی اش بپوشاند . امروزه خبر واقعی  قبل از آنکه به بیت جنایت رهبری برسد در سرتاسر چهان پخش شده است .
از آنجا که شالوده این نظام بر جنایت و دورغ بنا شده است این سفر « ولی فقیه » جز داغ ننگ دیگری بر پیشانی او و نظامش ثمره دیگری ببار نخواهد آورد . اعتراضات مردم به جان آمده در سال گذشته خاموش نشده است بلکه مانند آتشی در زیر خاکستر در حال گر گرفتن میباشد . این آتش خاموش شدنی نیست و اینبار حکومت اسلامی را در تمامیتش خار و خاکستر خواهد کرد.

No comments:

Post a Comment