Wednesday, October 06, 2010

لایحه تعدد زوجات - طنز


امت مسلمان ، زنگهای خطر را به صدا در بیاورید . اسلام در خطر است . این بار این خطر نه از طرف طیف افراطی لیبرالیست راست گرا یا طیف افراطی چپ نما و سران فتنه سبز ، بلکه از جانب زنان است .
سیمین بهبهانی ، فائزه هاشمی ، ژیلا شریعت پناهی ، فریده غیرت ، مریم بهروزی ، اعظم توری و دیگر عمله و اکره بی مزد و مواجب استکبار ، اینروزها در بوق و کرنا دمیده اند که ما با « لایحه تعدد زوجات » مخالفییم . به همین منظور در یک سناریوی از پیش طرح ریزی شده پروپاگاندای  عجیب و غریبی براه انداخته اند .
این ضعیفه ها در فیلمی که در اطراف و اکناف عالم پخش شده است ، شروع به لجن پراکنی به دامان اسلام عزیز کرده اند . در این فیلم آنها به تفسیر آیات قرآن و عدالت ،  که تا بحال در جهان اسلام سابقه نداشته است نموده اند و آیت الله های جلیل القدر را به زیر علامت سئوال برده اند که شیر فهم ( خر فهم ) نمی شوند .
آی داد ، آی هوار چرا ای مردهای باغیرت نشسته اید . جای آن دارد که خون گریه کنید . جای آن دارد که زمین دهان باز کند و شما را ببلعد .
آیا پیغمبر اسلام نغوذبالله اشتباه میکرده که دست کم 7 زن اختیار کرده است .
آیا امام دوم شیعیان جهان اشتباه کرده است که بیش از 64 زن رسمی اختیار کرده بود و حتی نام مبارکشان را فراموش میکرده است .
کدام حجت الاسلام یا آیت الله را دیده اید که یک زن داشته است . به والله دروغ است . 
از از خون لاجوردیها خجالت بکشید . از قیافه مظلوم بسیجی ها خجالت بکشید .
 ای نمک به حرامها حالا برای ما جمع میشوید و میگویید که ما بیش از 35 میلیون سرکوب شده در امت اسلامی ایران هستیم ، ما عدالت میخواهیم  ، ما تظاهرات راه می اندازیم . اسلام در ذات با مساوات مخالف است . مگر ما کمونیست استغفرالله هستیم 
 بترسید ، بترسید ، توبه کنید . ما با مردها در کهریزک « آن » کرده ایم که جهان را از کیان ما مات کرد ، چه برسد به شما که زن هستید . 
آیا نمی دانید که تعدد زوجات یک قانون الهی است و مخالفت با آن مخالفت با خدا و ولی امر مسلمین و آیات قرآن می باشد . حالا برای ما قرآن میخوانید غربزده های لخت و پتی  ، مگر تاریخ را نخوانده اید تا قدرت اسلام را بنگرید ما فقط  در یک نوبت فقط یک نوبت بیش از شصت هزار ازشما را در نخستین حمله به ایران در صدر اسلام زنجیر بستیم و به دارالخلافه فرستادیم و در بازارهای برده فروشی به فروش رساندیم و با هر زن ایرانی در بند به نوبت صد تا صد تا همخوابه شدیم  تا بلکه مسلمان شوند .
حالا شما برای ما زبان باز کردید . بخدا قسم ما از لشکریان صدر اسلام کمتر نیستیم ، نه تنها کمتر نیستیم که هزار بار قصی القب تریم .
من از جانب امت مسلمان از جانب ولی فقیه از این جسارت و هتک حرمت به امام زمان عذر میخواهم ، من احساس شرمندگی در برابر ائمه جماعات میکنم . 

 امت مظلوم من هشدار میدهم این هجمه نه جنگ برعلیه مردان مومن که جنگ بر علیه اسلام است . آخر حق طلاق یعنی چه ، منوگامی یعنی چه ، پلوگامی در ذات هر مسلمان است
ای لعنت بر من و ولایت که زیر بار این ننگ برویم . و در بحث تخصصی مجلس در طرح این لایحه یک نفر از این فمنیست های غربزده را راه بدهیم . به خدای لم یلد ولم یولد اینها هزار بار از بمب اتم خطر ناکترند . بمب اتم ما را نابود نمی کند ولی این زنانی که از آزادی و برابری سخن میرانند ، ما را له و لورده میکنند . 

تازه یکی از این ضعیفه ها پیشنهاد کرده که اگر صادق هستیم و پایبند به قانون چند همسری ، در مهمانی های یا در خیابانها  با همه زنانمان ظاهر شویم . زهی بیشرمی ، زهی نمک نشناسی ، یعنی من باید با همه زنهایم که تعدادشان هر روز زیادتر میشود در یک اتوبوس بنشینم ، آنها که در یک اتوبوس جای نمی گیرند . آنوقت به تبلیغات استکباری چه جوابی بدهم . نگفتم که این ها عوامل غرب محسوب میشوند . نگفتم که بقول جنتی هفته ای سه هزار دلار از مستکبران مواجب میگیرند .
آقایان علما ، فتنه سبز کار خودش را کرد . فتنه سبزی که می خواست دوران امام راحل را به ارمغان بیاورد ، با وارد شدن زنان در معادله شان نه تنها بر فرق مبارک ولایت که برسر « قبر آن راحل و دوران طلایی اش » رید . 
                                                                     **********

No comments:

Post a Comment