Tuesday, May 22, 2012

سحر بی نیاز ملکه زیبایی کانادا شد



پس از انتخاب سحر بی نیاز  به عنوان برنده مسابقه ملکه زیبایی کانادا جار و جنجال های عظیمی در مطبوعات به راه افتاده است و این ملکه زیبایی را از دماغ و پستان عمل کرده تا شکم و زیر شکم و دور باسن و اندازه ران  مورد سئوال قرار داده اند .


مسلمانان دوآتشه و ذوب شدگان  بی مخ در ولایت  آن را هتک حرمت به مقام بالای زن در اسلام که حتی باید خود را از کور ها بپوشاند  دانسته و او را سزاوار لعن و نفرین و سنگسار دانسته اند . 
در طرف دیگر جوانان امروزی که از اسلام و حجاب و قوانین دست و پاگیر آن به جان آمده اند ، این انتخاب را افتخار برای ایرانی ها دانستند و از شادی سر از پا نمی شناسند . 
متاسفانه علمای اعلام از قبیل  مکاره شیرازی و صافی گلپایگانی هنوز نظر خود را در این بابت اعلام نکرده اند تا امت شهید پرور تکلیف خود را با این مروجان فسق و فجور مشخص کنند .
سگهای هار ولایت  بی صبرانه آماده اند تا پس از اعلام فتوای مرگ از جانب  این مراجع بزرگوار و جایزه میلیونی برای جدا کردن سر از تن این زن بی بند و بار که آبروی شیعیان  را در بلاد غرب آنهم در عصر بیداری اسلامی لکه دار کرده است ، بمب به کمر ببندند و با کلید بهشت به گردن آب و آبروی رفته را به جوی باز گردانند .