Tuesday, May 01, 2012

محل نشیمن خامنه ای امامزاده و عبادتگاه شیفتگانش شد


در پی نصب یادمان محل نشیمن خامنه ای در مسیرکوهنوردی حرف و حدیث های زیادی نقل شده است . عده ای آن را خزعبلات نام نهادند و عده ای نقطه مرکزی باسن آن امام همام را عطر بهشت و آب نبات نقل کردند که دردهای لاعلاج هر دلداده مکتب ولایی را شفا می بخشد . عیسی با دم اهورایی خود شفا میبخشید ، موسی با عصا و سید علی خامنه ای با حدث خود ، آنهم در قرن بیست و یکم که بیخدایی و بی دینی در جهان بیداد میکند .
معروف است که ایرانیان ولایی اگر جسد یک الاغی را حتی در کره ماه ببینند برایش قبه و بارگاه میسازند و به آن دخیل می بندند تا شفایشان دهد . 
خامنه ای از دیدگاه مفا - خر اسلامی 


امام جمعه تهران آیت الله کاظم صدیقی : « در تمام مشکلاتی که برایش پیش می آید آقا قبلش یا بیابان یا مسجد جمکران می رود و با امام دوازدهم شیعیان خلوت میکند و یا حرم حضرت رضا ، کلید آنجا را میگیرد و درب ها را باز میکند و آنجا را در بغل میگیرد . این سیره مستمر زندگی حضرت آقا بوده است .
آیت الله کاظم صدیقی : « در عرفات دیدم وجود نازنین امام عصر ارواحنا فداه به مقام معظم رهبری با اسم دعا میکرد » .

آیت الله مهدی احدی : « جمعی در 27 خرداد 1372 به محضر آقا ولی عصر ( ارواحناله الفدا ) می رسند . این مطلب از قضایایی است که مسجل است برای ما و برای دوستان ما در مسجد این افراد ده سئوالی می پرسند . دریکی از سئوالات می پرسند آیا انتخاب آیت الله خامنه ای مورد عنایت الله خامنه ای مورد عنایت شما بود ؟ فرمودند بله مورد عنایت من بود » .
در یکی از سایت های حکومتی آمده است : « صبح قبل از آنکه کسی متوجه شود آقا به مسجد جمکران رفتند و بدون برنامه قبلی وارد جمکران شدند . وقتی آقا وارد شدند نمی دانید چه حال و هوایی به مسجد حاکم بود . اما می شود فهمید که مولا و سرور همه عالم به استقبال ایشان آمده بودند ، وای چه هوایی و چه روحانیتی بر این فضا حاکم بود » 

محمد حسین رحیمیان نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید : « گفتند که امام دوازدهم در جریان حوادث 18 تیر ماه در سال 1378 به خواب پدر شهیدی آمده است و به او گفته ، آقای احمدی برو نزد آقا فاضل لنکرانی و به ایشان بگو قیام کنند و به این میمونها ( اصلاح طلبان ) را از قم و تهران بیرون بریزد . اینها خیال میکنند با توهین کردن به من ، از حمایت از نایب ام دست بر میدارم ، من از نایب ام حمایت می کنم » .
آیت الله مهدی حائری : « یک قدیس در راهپیمایی 22 بهمن سال گذشته با امام دوازدهم شیعیان دیدار و گفتگو کرده است . این روحانی به نقل از قدیسی که نامش فاش نشده گفته امام زمان در این مراسم گفته که نظام جمهوری اسلامی صاحب دارد » .

آیت الله صدیقی : « مرحوم آیت الله احمدی میانجی از عرفای زمان و از شاگردان آیت الله بهجت ( ره ) بودند . ایشان به محضر امام زمان ( عج ) شرفیاب شده بودند . در یکی از تشریفات گفتند که از امام زمان در خصوص رهبری آقا سید علی سئوال کردم . آقا نظرتان چیست ؟ امام زمان ( عجل الله تعالی فرجه الشریف ) فرمودند ایشان از ما هستند
وبسایت صالحات : « صدیقی در مراسمی ادعا کرده است امام دوازدهم شیعیان در پیامی ، رهبری و عملکرد  وی را تائید کرده است . وقتی صدیقی روی منبر این سخنان را گفت همین که خواست تمام کند . فریاد گریه جمعیت و حضار بلند شد . دیدند این جمعیت بسوی آقا دارند حمله میکنند که به عنوان تبرک به ایشان دست بزنند آقا را بردند و دیگر نتوانستند جمعیت را اداره کنند .


در پایان برخی از معجزات این امام را از پریدن از قطاری که با سرعت حداکثر در حرکت بود تا شفای نابینایان و.. از روزنامه های حکومتی نقل میکند تا اگر یک مثقال شک در دلهای افرادی که بیمار هستند راه یافته باشد شفا یابد .



شیفتگان مکتب امام سیزدهم  در حال بوی نشیمن گاه  امام خامنه ای

ملاقات امام سیزدهم با امام دوازدهم
جا دارد که این شیفتگان نظام محل ریدن امام راحل را هم
تبدیل به عبادگاه یا امامزاده نمایند