Monday, May 07, 2012

عکسی بی حجاب از تهمینه میلانی با بازیگران سینمای قبل از انقلاب


هنرمندان شریفی که جمهوری اسلامی ضد ایرانی آنها را فاسد می نامد 
راستی چه کسی فاسد تر از خود خامنه ای و اوباشان دور و بر او هستند 


در زمانی که امت همیشه در صحنه برای نشیمنگاه نایب امام زمان عبادتگاه می سازد و دسته های سینه زنی و زنجیر زنی برای بوییدن آن نقطه مقدس در سال تولید ات ملی  راه اندازی میکند   . متاسفانه دستهای ناپاکی که ریشه در امیال دنیوی دارند آبها را گل آلود میکنند تا دشمنان قسم خورده ولایت از آن ماهی بگیرند .

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران « تهمینه میلانی » که سابقه دستگیری و محاکمه به اتهام تشویش اذهان عمومی و همکاری با گروهک های معاند را در پرونده فعالیت سینمایی گذشته خود دارد ، تصویری از خود و آقای ( ب . و ) از بازیگران فاسد فیلم های قبل از انقلاب در فیس بوکش به نمایش عموم گذاشته است که حیا و عفت یک زن مسلمان ایرانی در آن محلی از اعراب ندارد .

بخدای لم یلد و لم یولد دلهای علمای اعلام از این عکسهای جلف خون است و روزی هزار بار با دیدن تار موی این هنرپیشه های بدحجاب و زیباروی حالی به حالی میشوند و وضو و نماز و روزه هایشان باطل میشود و باید ده بار در شب و روز غسل جنابت کنند آنهم در سن هشتاد یا نود سالگی . 

تهمینه میلانی با این ادا و اطوار فجیع و کشف حجاب چه پیامی را میخواهد به این نظام الهی بدهد . همان تهمینه میلانی که گفته بود گلشیفته فراهانی دختر من است و از بوسیدن یک هنرپیشه ملحد و کافر به گونه های لطیف فاطمه آریا دم بر نیاورد . این ضعیفه فاسد الاخلاق باید بداند که نظام ولایی این دهن کجی شیطانی را بی پاسخ نمی گذارد . 

تا امت همیشه در صحنه دهن باز میکنند و لب به اعتراض می گشاید میگویند که تهران پر از خانه های فساد است . ایران مقام اول را در صدور روسپی در جهان اسلام دارد . دست هر شیخ عربی مانند نقل و نبات چند دختر 14 ساله ایرانی است . میخواهید با این حرفها چه چیزی را ثابت کنید  . آیا نمی دانید که ما با مخالفان نظام در زندانها چه ها و چه ها میکنیم . شما هنوز آن روی سگ نظام را ندیده اید . با آبرو و حیثیت نداشته نظام بازی کردن جرمی غیر قابل بر گشت است . بقول شاعر :


گر که باشی در جهان جن و پری 
طبق فتوای  صریح رهبری
با نظام ما مکن تو قال و قیل
میدهندت توی زندان دسته بیل


عکس سانسور شده روزنامه های حکومتی
ببینید این حکومت چه ذلیل و بدبخت است که حتی این عکس معمولی را سانسور میکند