Wednesday, May 30, 2012

کراوات هم ممنوع شد


پس از اره کردن پستان مانکن ها نوبت به کراوات رسید


خبرگزاری های حکومتی از دستور های جدید نیروی انتظامی  برای جمع آوری کراواتها در مغازه ها خبر داده اند . 
یک مسئول بلند پایه نیروی انتظامی در این رابطه گفت که ما با مروجان فرهنگ بی بند و باری و اخلاق جلف غربی در مملکت اسلامی شوخی نداریم . هر کس از این دستورات صادره سر پیچی کند کار و بارش آن خواهد شد که بر دیگران در کهریزک و دیگر عبادتگاههای مذهبی نظام رفته است .

قابل ذکر است که بعضی از مراجع تقلیدی که امروز مظلوم واقع شده اند و میخ دوشاخشان بر اثر خشم و غضب عداه ای به زمین فرو نمی رود  ،  کراواتهایی را که نام ذوالفقار علی ( ع ) روی آن نقش بسته بود را به دلیل ترویج فرهنگ دینی مستحب دانستند ، اما بعد از چندی جناح دیگری از روحانیت که پیرو نایب امام زمان  هستند آن را افکار جلف و خطرناک لیبرالی که در بین طلاب به وسیله صهیونیست ها نفوذ کرده دانستند و بیدرنگ خواهان ممنوعیت آن شدند .

کراوات کراوات است و اصل و منشا آن به غرب بی دین و مذهب می رسد . حال میخواهید هر رنگی به سر و صورت آن بزنید . نوشتن یک حدیث یا آیه روی آن توهین و هتک حرمت به مقدسات است . از ابتدای رویش شجره طیبه دین مبین ما ، ارزش تنها و تنها  روی شمشیر و خون بوده است نه قرتی بازی های غربی و ادای گاوهای بی شاخ و دم را در آوردن .
همین کراواتها بود که راه  را برای پرده بکارت مصنوعی باز کرد و بازارهای داخلی را اشباع کرد . به جای واردات این قبیل اجناس صد من یک غاز ، واردات دسته بیل را افزایش دهید که پایه نظام الهی ما روی آن استوار است و همچنین آفتابه دولول و سه لول چینی را که برای ایران هسته ای اهمیت حیاتی دارد .

کروات مظلوم واقع شده اسلامی که شکل شمشیر ذوالفقار را دارد