Tuesday, April 14, 2015

آنهایی که سگها را می کشند


آنهایی که اینگونه فجیع سگها را می کشند خود در راز و نیاز با خدایشان ادای سگها را در می آورند 


تصاویری از عمل غیر انسانی کشتن سگ‌های ولگرد با تزریق اسید در شیراز

پیمانکاران شهرک صنعتی شیراز با این روش «غیرانسانی» سگ‌ها را می‌کشند و در ازای ارائه هر لاشه ۱۵ هزار تومان دریافت می‌کنند و حتی از سوزاندن جسم نحیف یک توله سگ با اسید هم دریغ نمی‌کنند

 یکی از فعالان دفاع از حقوق حیوانات
چگونه ما تا به این حد سقوط کرده ایم




شعر از حسن زاده آملی :  

   گردن من زینت قلّاده عشق تو دارد          
  من سگ کوی توام از گردنم قلّاده مگسل
تمام حرف دلم خلاصه در یک کلام      که من سگ زینب و حسینم والسلام

من سگ رقیه ام      هر جا برم جار میزنم 
بذار مسخرم کنن      براتو عوعو میکنم 

 شعر از آیت الله وحید
وحیدم من اگر در جرم و تقصیر/سگی بودم شدم در کوی تو پیر
بر ان خانی که یک عالم نشسته/سگی هم در کنارش پاشکسته
تو که قاتل به خان خود بخوانی/نپندارم که این سگ را برانی
در بین کهفیان به سگی هم محل بده - این دل حسین حسین نکند هار میشود
                                  
مداح هلالی
            
مانند سگ گرسنه و گربه لوس    سایم رخ خود بر آستان شه و دوست
زیرا که سگ گرسنه و گربه زار    از سفره اغنیا نگردد مایوس
                                      
      شب سوم محرم 82 هیت دیوانگان کاشان

قلاده من در کف پر مهر حسین است     عوعو کن سرمست در خانه عشقم
من سگ کوی زینبم                به خدا سگ زینبم
                                       
     سید ذاکر

ملامت گو چه داند عاشقی چیست     سگ کوی حسینم
آدم به کسی میشه گفت       که تموم عمر سگ با وفای کوی حسینه

مست مست مست مست روی حسینم      سگ سگ سگ سگ کوی حسینم 
نزار که من ولگرد بشم               یه سگ دوره گرد بشم 
قلاده بنداز گردنم              پاسبون خونه ت می شم
                                                   
    مهدی اکبری