Thursday, January 28, 2010

باز هم اعدام




باز هم اعدام کردند . خبرگزاری ایسنا نوشت : «  پس از اغتشاشات و اقدامات ضد انقلابی وساختارشکنانه ماههای اخیر بخصوص درروز عاشورا ، شعب دادگاهای انقلاب اسلامی تهران به اتهامات تعدادی از متهمان رسیدگی و 11 نفر را به اعدام محکوم کردند .
ادامه مطلب

دادسرای عمومی و انقلاب تهران ، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران درهمین راستا حکم دو نفر از این تعداد به نامهای محمد رضا علی زمانی و آرش رحمانی پور که به تایید دادگاه تجدید نظر تهران رسیده بود . سحرگاه امروز ( پنج شنبه) اجرا شد  و محکومان به دار مجازات آویخته شدند .
احکام 9 نفر دیگر از محکومان اغتشاشات ماه های اخیر نیز درمرحله تجدید نظر خواهی است که درصورت قطعیت  احکام صادره ، طبق مقرارات نسبت به اجرای حکم اقدام خواهد شد . »

اعدامهایی که اینروزها صورت میگیرد حاکی از این است که رژیم جمهوری اسلامی از نضج گیری جنبش آزادیخواهی به هراس آمده است و وحشت از نوک انگشتان پا تا فرق سرشان را فرا گرفته است . خانه به خانه ، هر کوی و برزن سخن از 22 بهمن است . انگار قراراست که همان روزی که این هیولا بقدرت رسید  به هلاکت نیز برسد .
این صف آرایی  از فردای عاشورا دوباره شروع شد  . یک طرف با تانکها وتجهیزات جنگی وارداتی از چین و گسیل سپاه وبسیجی به نقاط کلیدی شهر ، آماده مقابله با شورشهای شهری شد  و درمقابل مردم که جنایات جمهوری اسلامی را در ملا عام دیده وباگوشت وپوست لمس کردند بدنبال راهکارهای جدیدی رفتند . یعنی سازماندهی و انبارکردن ابزار و ادواتی که بتوانند در برابر هجوم لباس شخصی ها وبسیحی ها و عمله واکره رژیم به دفاع برخیزند .
اعدام آنهم درزمانی که تمام جهان بخصوص سازمانهای حقوق بشری به محکومیت این دادگاههای دوران بربریت برخاسته اند . حاکی از این است که رژیم نامشروع  بین منافع کوتاه مدت و سرنگونی تام وتمام  دست به انتخاب زده است وباز هم آبروی ناداشته ولی امرمسلمین وستون نظام را به گرو گذاشته است .
دریک نگاه منطقی شق دیگری برای رژیم متصورنیست . ریختن مردم بسوی بانکها وبیرون کشیدن پولها ، تورم تصاعدی ، بحران اقتصادی و بی اعتمادی و عدم امنیت و از سوی دیگر بی آیندگی این رژیم و نارضایتی و تظاهرات مستمر مردم با فریاد مرگ بر ولایت فقیه  یعنی مولفه های اجتماعی وسیاسی رژیم  را به بن بست مرگبار کشانده است .
حتی شنیده میشود که صدا وسیمای منحوسشان آرمها ونوشته ها را از روی ماشینهایشان از ترس برداشته اند .  مردم از خط قرمز عبورکرده اند وبه چیزی کمتر ازسرنگونی تن نمی دهند . دیگر نمی شود جلوی این سیل بنیان کن را گرفت . با کشت وکشتارو اعدامها مردم خانه نشین نمی شوند بلکه عزمشان را جزمتر برای 22 بهمن میکنند .  این تحربه ای است که همه دیکتاتورها با سرشکستگی آن را امتحان کرده اند ودرعاقبت از این بادی که کاشته اند  توفان درو کرده اند .
خامنه ای درراس هرم قدرت  برای بقای خود سلطنت طلب ، مجاهد ، سکولاریسم ، با دین بی دین نمی شناسد همه را میکشد تا چرخه قدرت را بسوی خود بگرداند . درمقابل توده های به جان آماده  با هرسلیقه سیاسی دشمنی جز ولایت فقیه که سمبل کلیت رژیم است نمی شناسند .
رژیمی که درداخل از پیر وجوان لحظه لحظه آررزوی مرگش را میکنند ودرخارج به دلیل جنایات ضد بشری بی آبرو میباشد . به آخرین حربه متوسل میشود . اعدام
این خونهای ریخته شده بی پاسخ نمیماند . این گوی واین میدان ،   روزهای آینده خواهیم دید  آیا مردم سکوت خواهند کرد وسرتسلیم به استبداد سیاه مذهبی فرود خواهند آورد  یا عکس خمینی را که درروزهای 22بهمن سال 57 عده ای درماه میدیدند به زیر پا لگد خواهند کرد  .
این ملت ستمدیده  هرگزسکوت  نخواهد کرد .

No comments:

Post a Comment