Wednesday, January 27, 2010

آژیر خطر




کابوسی هولناک سرتا پای دژخیمان حاکم بر میهنمان را فرا گرفته است . کابوسی دهشتناک که خواب آرامش شان را برهم زده است وآنها را درترس ولرز سرنگونی انداخته است .
 آنها خوب میدانند که این توبمیری از آن توبمیری ها نیست . این جنبش علاوه بر مبادی مادی و شالوده های اقتصادی - اجتماعی - سیاسی  ،  یک زیرمجموعه تاریخی را نیز با خود حمل میکند . یعنی تصفیه تاریخی با اسلام سیاسی که دریک فرایند کج دارومریز از اعماق قرون وسطا درقرن 21 سربرآورده است و با مناسبات کهن جامعه عرب بدوی روزگار را بر مردم ما سیاه کرده است .
این تصفیه تاریخی را بخصوص آخوندهای هرزه درا خوب حس میکنند ومیدانند که آنها درتمامیت خود دریک آوردگاه تاریخی باید جوروپلاس خود را جمع کنند وبه زباله دانی تاریخ سپرده شوند . چرا که اساسا برای ادامه حاکمیت خود  ظرفیت مدره شدن را ندارند .
از اینرو بلوک حاکمه ودرصدر آنها ولایت فقیه این روزها با تمهیدات بسیار گسترده مانند اسلاف تاریخی خود درصدد ایجاد رعب دردل مردم میباشند .  تا راه گریزی برای انسداد سیاسی  خود پیدا کنند .  این شیوه که شیوه عام دیکتاتوری درسر تاسر عالم میباشد آخرین حربه آنها درموازات ماشین سرکوب میباشد تا جنبش آزادیخواهی را به تسلیم وادارند واقتدار ناداشته را بازگردانند .
از سوی دیگر مردم نیز دریک اقدام عملی از هر قشروگروه وطبقه دریک اتحاد نامریی که در حال نشوونمومیباشد درخفا دست دراندرکار یک نبرد سرنوشت ساز هستند .
برخلاف همه تئوریسین ها یی که سی سال آه وناله از عدم وحدت درصفوف مردم میزنند این اتحاد عملی شکل گرفته است . ساز وکارهای انقلاب درحال آماده شدن میباشد ورهبران گمنام که درهمین پراتیک اجتماعی سربرآورده اند خلاقانه راهکارهای عملی خود را درکوچه وخیابان به منصه ظهور میرسانند .
ما درفاز سرنوشت بسر میبریم . علائم ونشانه ها همه حاکی از این زلزله مهیب میدهد . فاشیسم اسلامی درموازات سازش پنهانی با مخالفان خانگی یعنی موسوی و کروبی که دستهایشان را دربرابر خطر انقلاب دربرابر ظل الله خامنه ای بالا برده اند .  دربرابر رعشه سرنگونی به تمهیدات تازه ای روی آورده اند .

آخوند نوری همدانی :
  « در22بهمن فتنه گران را قلع وقمع میکنیم  . دشمنان ما درحال حاضر ولایت فقیه را آماج تهمت قرار داده اند . چرا که میدانند تنها نگهدارنده انقلاب ولایت فقیه است  .  22 بهمن روز پرخروش است وامسال  بیش از هرسال دربرابر فتنه گران می ایستیم وباید با حضور پرخروش فتنه قلع وقمع شود . »

سایت حکومتی عصرایران
« 22 بهمن امسال با سالهای گذشته کاملا متفاوت است زیرا شرایط خاصی است
 خامنه ای
« در22 بهمن نیز مردم حضور آمادگی وسر زندگی خود را همچون گذشته نشان خواهند داد » .

از سوی دیگر سپاه پاسداران دروحشت از قیام 22 بهمن اقدامات جدیدی درتهران اتخاذ کرده است .
بنا به گزارشها ی دریافتی پاسداررجب زاده وپاسدارعبداللهی  فرمانده هدایت بحران رابه عهده گرفته ونیروهای پرسنلی سپاه از 10 استان را به تهرا ن فرا خوانده اند  . دربخشنامه سپاه دستورداده است . کلیه پرسنل سپاه درصورت لزوم ارتش با یونیفورم نیروهای انتظامی درخیابان ظاهر شود  »   نقل از پرس نیوز

از سوی دیگر بنظر میرسد که اینترنت و تلفن های موبایل در روزهای آتی مانند ترفندهای تحت عنوان مبارزه با استراتژی رسانه های استکباری ومقابله با جنگ نرم محدود شود . چرا که تنها 6 میلیون ایرانی درداخل هرشب VOA  و BBC  گوش میدهند .
یعنی همان جوی که ما درانقلاب 57 با آن مواجه بودیم  . تنها با این فرق که اینباربرخلاف 16دی سال 1357که در جزیره گوادلوپ قدرتهای خارجی در جهت کمربند سبز اسلامی در برابر بلوک کمونیست خمینی را سرکارآوردند . اینبار مردم میخواهند خود زمام امور را بدست بگیرند ودست خونچکان دین را از سیاست جدا کنند .
آری مردم مارگزیده هستند و از ریسمان سیاه وسفید میترسند . این مارهای امپریالیستی  پیکر ایران را گزید ه اند . سی سال مماشات به قیمت خون هزاران هزار زن ومرد ایرانی تمام شده است .  مردم نمی خواهند از ما بهتران دوباره برایشان تصمیم بگیرند .
ما دربرهه سرنوشت سازی بسر میبریم  . کمر بند ها را بسته ایم . آستین ها را بالا زده ایم . بند پوتین هایم را سفت کرده ایم تا جایی که ممکن است میخواهیم درجنگ با این وحوشان حاکم حتی یک قطره خون ریخته نشود .
از سوی دیگر میدانیم که ولایت فقیه و رژیم درتمامیت  خود با مبارزه دموکراتیک درحداقلها نیز بیگانه است و راه برفت رفت از بحران و راهکارهای عملی  دریک مسیر دموکراتیک خواب  و خیال است .
ما در مرز تحول کیفی بسر میبریم .  یعنی تسخیر رادیوتلویزیون ها ، هجوم به زندانها و آزادکردن زندانیان سیاسی ، تسخیرپادگانها و ارگانهای سرکوب و....
انقلاب استفاده از فرصت هاست . یعنی فرصت مناسب  ، درهرکجا که هستیم مسئول هستیم . وقت تنگ است . باید با سازماندهی دراشکال مختلف  ، آخرین ضربه ها  را هر چه محکمتر ومحکمتر بزنیم .

No comments:

Post a Comment