Sunday, May 02, 2010

خمینی حیوا ن در ند ه ا ی که ا ز نو با ید شنا خت

                            

اگر صد نفر باشند و به سه تای آنها مشکوک باشید هر صد نفر را بکشید (1) .
اگر 50 هزار نفر هم کشته شوند باید حکومت روحانی در این جا برقرار شود (2).
هر که به رسول خدا اهانت کند ، هر که به ائمه هدی اهانت کند ، واجب القتل است (3) .
آنکه مکتبی را  مسخره میکند .  اسلام را مسخره میکند .  اگر متعمد باشد ،  مرتد فطری است .  زنش برایش حرام است .  مالش هم باید  به ورثه داده شود .  خودش هم باید مقتول شود(4)  .
یوم الله واقعی روزی است که امیرالمومنین  علیه السلام شمشیرش را کشید و خوارج را از اول تا آخر درو کرد و تمامشان را کشت . ایام الله روزهایی است که خداوند تبارک و تعالی یک زلزله ای را وارد میکند ، یک سیلی را وارد می کند ،  یک توفانی را وارد می کند ، به این مردم شلاق می زند که آدم بشوید . امیر المومنین اگر بنا بود مسامحه بکند شمشیر نمی کشید تا هفتصد  نفر را یک جا بکشد .  در حبس ما هم بیشتر این اشخاصی که هستند مفسدند .  اگر ما آنها را نکشیم هر یکیشان که بیرون بروند آدم می کشند . آدم نمی شوند  این ها شما آقایان علما چرا  هی آیات رحمت را در قرآن می خوانید و آیات قتل را نمی خوانید ؟  قرآن می گوید بکشید ! بزنید ! حبس کنید ، چرا شما فقط همان طرفش را گرفته اید که صحبت از رحمت می کند ،  رحمت مخالفت با خداست  محراب یعنی مکان حرب ، یعنی مکان  جنگ  ، از محراب ها باید جنگ پیدا شود ،  چنانکه بیشتر جنگ های اسلام از محراب پیدا می شد .  پیغمبر شمشیر دارد تا آدم بکشد ،  ائمه ما علیهم السلام همگی جنگی بودند  شمشیر می کشیدند آدم می کشتند . ما خلیفه می خواهیم که دست  ببرد ، حد بزند ، رجم کند ، همانطور که رسول الله صلی الله علیه دست می برید ، حد می زد ، رجم می کرد همانطور که یهود بنی قریضه را چون جماعتی ناراضی بودند قتل عام کرد .  اگر رسول الله فرمان داد که فلان محل را بگیرید فلان خانه را آتش بزنید ،  فلان طایفه را از بین ببرید ،  حکم به عدل فرموده است .
زندگی بشر را باید به قصاص تامین کرد ، زیرا حیات توده زیر این قتل قصاصی خوابیده است . با چند سال زندان کار درست نمی شود این عواطف کودکانه را کنار بگذارید (5) .
1 - خوزستانی ، مقاله تحریف کدام اندیشه ها ، کدام ارزشها  به نقل از کتاب آقای محمد جعفری
2 - بنی صدر کتاب درس تجربه ص 138
3 - سخنرانی در جمع گروهی از بانوان لنگرود   صحیفه نور ، ج 7 ص 182
4 -  سال 58 صحیفه نو ر ج 7 ص 182
5 - سخنرانی خمینی در هفته وحدت روز تولد محمد پیامبر مسلمانان در سال 1360



شنبه 11 اردیبهشت 1389 مهدی کروبی و علی لاریجانی رئیس مجلس در مراسم هفتم پدر محمد حسینی ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

No comments:

Post a Comment