Saturday, May 14, 2011

امام زاده کشک امام زاده بیژن و امام زادگان عینعلی و زینعلی

در زمانی که تورم قیمت ها هر روز بالا و بالاتر میرود و کاسه صبر مردم از گرانی و بیعدالتی و سرکوب لبریز شده است . نظام ولایی در بوق ها میدمد که دهها امامزاده یا پیغمبر زاده کشف کرده است و نقل و نبات این سوی و آنسوی پخش میکند .  حساب کنید تنها در استان مازندران که منطقه سبز ایران محسوب میشود و مردم در ایام تعطیلی برای  تکاندن دود و دم هوای مسموم پایتخت رهسپار آنجا میشوند  در سال گذشته 32 امام زاده کشف کردند  تا با بر پا کردن مساجد و مکان های عزاداری در حول و حوش آن  تفریح هایشان را هم به غزا و ماتم تبدیل کنند . این نظام الهی کاری در واقع جز فرستادن تک تیرانداز در سوریه برای کشتار کودک و پیر و جوان و پیش بردن استراتژی عملیات استشهادی و صدور دهها هزار چادر در لبنان برای اسلامی کردن آن کشور و فرستادن آخوندهای هرزه درا به کشورهای دور افتاده آفریقایی برای نشان دادن عظمت اسلام و تقدیم صیغه های کم سن و سال به شیخ نشینهای منطقه که برای ملاقات های سیاسی و اقتصادی به ایران تشریف می آورند و تجاوز در زندانها و صدور فتواهایی در باب لمس کردن زن در هنگام نماز یا جماع از جلو و عقب و ... کاری از دستش ساخته نیست . 
ایران اسلامی شده ام القرای جن گیری و رمالی و دعانویسی .
آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی

به این حیوان نجیب هم رحم نمی کنند و گردنش را از پارچه و پول و شال سبز و سفید پر کرده اند تا بلکه دری به تخته بخورد و امامزاده ای دردهایشان را شفا دهد یا دخترشان شوهر پیدا کند یا اجنه از جسمشان فرار کند  و...
درخت را هم به بند میکشند و زجرش میدهند . درختی که در فرهنگ ایران تا حد پرستش به آن احترام می گذاشتند .
ایرانیان قدیم معتقد به فرشته مقدس بودند به نام « لورز » که صدمه زدن به گل و گیاه موجب ناراحتی و خشم او میشد .
در کشوری که اکثریت مردم آن در زیر خط فقر زندگی میکنند . پولهای نفت را خرج ساخت بقعه و بارگاه در کشورهای همسایه میکنند تا در محمل کمک های مادی و معنوی  به گسترش تروریسم بپردازند .

سایه امام زمان بر دیوار بر اثر نشت آب ناودان در شهرک قدس

این هم امام زاده بیژن معروف

No comments:

Post a Comment