Friday, May 20, 2011

استفان هاوکینگ فیزیکدان جاهل



استفان هاوکینگ فیزیکدان برجسته ای که هنوز جاهل است . این جمله را « خرافه » نمی گوید بلکه بزرگترین تئوریسین های نظام ولایی می گویند . پایگاه خبری تحلیلی فرارو نوشته است : « وی با انتشار کتاب جنجالی طرح عظیم خشم مقامات مذهبی را بر انگیخت و در این کتاب الحادی استدلال نکرد که چگونه این جهان بی در و پیکر است و استغفرالله صاحب ندارد » . آنهم در زمانی که ولایت فقیه حی و حاضر است و روز و شب با او در حال بده و بستان میباشد .
اگر کمی در این بابت یعنی وجود خدا شک و تردید دارید ما هزاران روایت پیش پایتان می گذاریم روایاتی که مو لای درزش نمی رود و علوم کیهان شناسی و گرانش کوانتومی را لقمه چپش میکند . آنوقت شما به جای پرس و جو و کنکاش در کتابهای فقی از مرحوم مجلسی گرفته تا شاهکار امام راحل  « تحریرالوسیله » که از شیر مرغ تا جان آدمیزاد  در آن پیدا می شود به دلایل واهی استناد میکنی . 
ایکاش و ایکاش که تو استیفان در ایران بودی تا با بصیرت ولایی به حقایق پی میبردی و از الحاد و بیخدایی بر می گشتی . کافی بود نیم نگاهی به چهره منور خاتمی امام جمعه موقت تهران  بیندازی تا مشکلات علوم فیزیکی و متافیزیکی برایت مانند راحت الحلقوم  حل شود . چرا دور برویم همین جنتی . این حیوان عجیب الخرقه که حتی بیش از بیگ بنگ وجود داشت . او دروازه علوم جهان مادی و اخروی از زمان حضرت آدم تا کنون است . با وجود این موجود عجیب الخرقه و اعمال خارق العادتش هیچ دانشمندی احتیاج به چیدن این همه صغری و کبری در نفی و اثبات خدا ندارد .
استفان جان مگر تو  کمیت ات لنگ و زمین گیر نشدی . مگر آفتاب ات لب بام نیست و دکترهای متخصص جوابت نکرده اند . پس چرا در این  آخر عمری چوب لای چرخ پروردگار حق تعالی میگذاری و بخیه به آب میزنی .  تو که حتی نمی توانی دست و پایت را تکان دهی و 99 درصد عضلات حرکتی بدنت زنگ زده اند و از کار افتاده اند . 


شفای درد بیدرمان تو تنها و تنها یک چیز است یعنی پاشنه زبانت را بکشی وبه ندامت در بارگاه ولایت بر خیزی . آنگاه معجزات از آسمان و زمین بر سر و رویت خواهد بارید . با ایمان به اودر سیر مکاشفات علم لدنی مجهولات جهان هستی برایت کشف خواهد شد . اگر کوری بینا ( اینهم مدرکش ) و اگر گرسنه ای از عرش اعلا  برایت غذاهای جور واجور و رنگین  نازل میکنیم .

ما حتی برایت غوامض پل صراط و جواب سئوالات  ثقیل و غیرقابل فهم نکیر و منکر را سهل و ساده در اختیارت میگذاریم تا به بهشت خداوندی که قد حوری هایش مانند قد حضرت آدم حداقل به صد و دوازده متر میرسد وارد شوی و از جلز و ولز در آتشهای خوفناک جهنم و آبهای جوشان بر سر و رویت در امان بمانی . 
این را هم به عنوان نصیحت تنها به تو میگویم سعی کن آن را به خاطر داشته باشی و آن پند این است که علم را برای منافع دنیوی استفاده نکن که آخر و عاقبت خوشی ندارد . علم و دانش تنها که فیزیک نیست . ما علومی داریم که دانسته های تو در برابرش کاه در برابر کوه است . برای مثال :  1 - علوم خفیه یا علوم غیبیه که انواع طلسمها را می شکند و نیست و نابود میکند 2 - علم حدیث که اگر یک میلیون سال هم عمر کنی نمی توانی یک باب آن را درک کنی یا در حافظه ات بسپاری 3 - علم کونشویی در بیت الخلاء که برای رده های از حجت الاسلام بالاتر در حوزه میباشد 4 - علوم جمکرانی که مختص به ولایت و اوباشان خاص درگاه او میباشد 5 - علم اجنه مسلمان و اجنه ملحد و ...
استفان جان خودت را مضحکه عام و خاص نکن  اگر به خدا ایمان بیاوری  به کعبه ات میفرستیم و حاجی ات می کنیم  و تو را از مفسد فی الارض بودن می رهانیم  . خرجش را از سیر تا پیاز گرفته خودمان می پردازیم . همه چیز را با علم نمی شود پاسخ داد . چشم بصیرت خود را باز کن و ببین  بن علی و مبارک که در جنایت به گرد پایمان نمی رسیدند  بار و بنه را بستند و رفتند ولی ما ماندیم . این یعنی خدا پشت این نظام است . خدایی که تو استغفرالله انکارش میکنی . باز هم تکرار میکنیم تو با دیدن روی جنتی کریه المنظر به خدا ایمان خواهی آورد فقط کافی است یکبار   به چهره این غلام خانه زاد رهبر قاتل  نیم نگاهی بیندازی .



No comments:

Post a Comment