Tuesday, May 10, 2011

چگونه است سگهای هار ولایت آزادند اما سگ این با وفاترین حیوان ممنوع

سگی که بعد از مرگ صاحبش درجریان سیل ویرانگر برزیل روزها در کنار قبر
صاحبش نشسته بود و آنجا را ترک نمی کرد .

باز هم سردار روزبهایی تاکید کرد که آوردن سگ در اماکن عمومی تجاوز به حقوق شهروندی محسوب میشود و با افرادی که از این قانون تخلف کنند سخت و شدید برخورد میشود او تصریح کرد : « قانونی در مجلس شورای اسلامی آماده تصویب است که مشکلات قانونی برای برخورد با سگ گردانی را مرتفع میسازد وی اظهار داشت که سگها باعث ایجاد ناامنی برای شهر وندان میشوند و گاهی با پارس کردن موجب ناراحتی برخی از شهروندان میشوند » .
واقعن که این لات و لوتهای ولایت عظما وقاحت را به اوج خود رسانده اند . آخر کسی نیست به این مردک خنگ بگوید که چگونه است که سگهای هار رهبری که از هر نجسی نجس تر و با آب هفت دریا شسته نمی شوند بدون تزریق واکسن هاری بی قلاده در کوچه خیابانها آزادند و به گاز گرفتن مردم مشغولند اما سگ این با وفا ترین حیوان ممنوع  .
اگر حیوانی نجس عینی است همان ائمه جماعات  و مراجع تقلیدتان میباشند که در برابر بیرون بودن یک تار مو از  روسری الم شنگه و قشقرق راه می اندازند و فتواهای رنگ و وارنگ در میدهند  اما در برابر کشتن بیگناهان سکوت میکنند یا که خود مانند خاتمی و مصباح و جنتی و مردک خل وضع حسنی تا آرنج دستانشان از خون این مردم رنگین است .
نیم نگاهی به اوضاع و احوال جامعه بیندازید و ببیند که گرانی بیداد میکند ، تورم قیمتها سر به فلک میزند ، اختاپوس بیکاری پنجه در سر تا سر این خاک افکنده است . آمار معتادان  هر روز بالا و بالاتر میرود ، زنها از شدت سرکوب و فرهنگ مرد سالاری که ره آورد نکبت بار فرهنگ کثیف شماست هر روز و شب خود را به آتش میکشند و شما توی این هیر و بیر میگویید بیا زیر ابرویم را بگیر . و هی توی بوق می دمید که  ما در کشف امامزاده یا پیغمبر زاده  مقام اول را در جهان بدست آورده ایم و به هم نقل و نبات میدهید و یکدیگر را به آغوش میکشید .
 راستی گسیل کردن 70 هزار نیروی انتظامی در کوچه و خیابان و میدانها تا جنگل و پارک و حاشیه رودخانه ها و دیگر اماکن برای چیست . فکر کردید جماعت در خیابانها مثل شما مغز خر خورده اند تا نفهمند که علتش چیست . اگر بی ناموسی باشد همان ولی امرتان سید خراسانی میباشد که به نوامیس ملت تجاوز کرده است و با کشت و کشتار و دیکتاتوری خود را نماینده خدا بر زمین نامیده است و آن رئیس جمهور الدنگ تان شعیب ابن صالح که در دور بر خود مشتی لمپن و رمال و دعا و نویس و جن گیر جمع کرده است ، و آن مکاره شیرازی آیت اللهی که سگ را نجس عینی نامید و بعد از فتوایش وزارت ارشاد که عقلش در مرکز ثقل ماتحتش قرار دارد حتی داشتن گربه ها را ممنوع اعلام کرد . براستی درست گفته اند که تره به تخمش میره حسنی به باباش .


70 هزار نیروی انتظامی  که هیج اگر همه  گرگ و گرازهای ولایت را هم که ادرار از ولایت میگیرند  به خیابان بیاورید کاری از پیش نخواهید برد . گوشهایتان را باز کنید شورش گرسنگان در پیش است و باز هم بقول خودتان گرسنه ایمان ندارد . این مردم که کارد به استخوانشان رسیده است اگر این بار به خیابان بیایند به شما رحم نمی کنند . چنان دماری از شما در بیاورند که آن سرش ناپیدا باشد  .
این سگهای بزدل ولایت که تا آرنج دستهایشان از خون مردم آلوده است  در برابر شیرهای فارسی جرات و دل یک روباه را هم نخواهند داشت و اگر هشدار ها و این آژیر های خطر را جدی نگیرند در روزی بزرگ توسط ملت خشمگین قبل از اینکه به دست عدالت سپرده شوند لت و پار خواهند شد . جور و پلاس خود را جمع کنید و تا دیر نشده است به دامان بشار اسد که خودش لنگش در هواست یا حزب الله لبنان که از پولهای به غارت رفته مردم ایران فربه شده اند فرار کنید . این سونامی دیگر به حرفهای رهبران سازشکاری که از آنجای ولایت مقرری میگیرند گوش نخواهد داد . سونامی ای که تا ابد تخت هر ولایت مطلقه و حکومت فردی را از بیخ و بن بر خواهد انداخت .  


 عکسهایی از چند سگ ولایت 







No comments:

Post a Comment