Sunday, January 20, 2013

محمد خاتمی تا میگوییم انتخابات آزاد








به گزارش باران آقای محمد خاتمی که اصل و نسبش طبق روایات و احادیث مستند به امام حسن ( ع ) میرسد در دیدار با اعضای حزب اراده ملت ایران سخنانی بقول دوستان افغانستانی پرتاب کرده اند که رسانه ها آن را در ابعادی وسیع و با آب و تاب منتشر کردند .
خاتمی اظهار داشت تا صحبت از انتخابات آزاد میشود حمله میکنند !  . 
 سید خندان برای اینکه به چنگ نیروهای سرکوب گر نیفتد و خدای نکرده در ماتحتش بطری فرو نشود تا کلمات انتخابات آزاد را بکار برد جمله ای از امام خامنه ای !؟ نایب امام زمان بر زبان مبارکش آورد و گفت : الحمدلله رهبری هم که اظهار کردند که همه انتخابات گذشته آزاد بوده و مردم شرکت کردند .


خاتمی فرمودند معجون دموکراسی در خود اسلام است و فت و فراوان وجود دارد همان اسلامی که امام راحل و پیروانش مطرح کرده اند ( سنگسار - اعدام در ملاعام - قطع دست و پا - تروریست - کشتار دسته جمعی  - فقر و فاقه - روسری یا توسری - بیکاری و اعتیاد در ابعاد 5 میلیونی - سرکوب دگر اندیشان -  صدور دختران به جای کالا ...
او مثل همیشه در جهت نجات کشتی بگل نشسته نظام هشدار داد که ما دلمان برای اسلام و انقلاب و جمهوری اسلامی و امت میسوزد و هشدار داد که آدم احساس میکند کوه فاخری به نام ایران اسلامی مانند یک کوه یخ در حال آب شدن است و میترسم میراث 1500 ساله آن از بین برود .


سید خندان بخوبی میداند که ایران و ایرانی از بین رفتنی نیستند  بلکه این  نظام اسلامی و فرهنگ لجن آلودش است که در حال غرق شدن میباشد و برخلاف گفته و نظر او ایران کوه یخ و در حال آب شدن نیست بلکه  آتش زیر خاکستر و کوه آتشفشانی است که هر لحظه امکان دارد منفجر شود و در توفانی آتشین کشتی نظام را که خودش در آن نشسته است به اسفل السافلین بفرستد .


شجره خاتمی به حسن امام دوم شیعیان میرسد