Wednesday, May 29, 2013

آیت الله رفسنجانی آنقدر هم خر تشریف ندارند




آیت الله خامنه ای دیروز  در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی  از نامزدها و کسانی که صلاحیتشان احراز نشد تشکر کرد و  با این سخنان دهان کسانی را که رد صلاحیت شده بودند و به امید احتمال صدور حکم حکومتی برای بازگشت به نمایش انتخاباتی بودند از جمله اسفندیار رحیم مشایی و اکبر هاشمی رفسنجانی را گل گرفت .

از قبل هم این دونامزد انتخاباتی گفته بودند که در صورتی که رد صلاحیت شوند اعتراضی نخواهند کرد و اگر شد تنها از مجاری قانونی کار را  دنبال خواهند کرد .

نایب امام زمان خامنه ای فکر میکند که آقای رفسنجانی خر تشریف دارند و مانند بادمجان دور قاب چی های خودش این قدر شعور ندارند که بفهمند  پشم و پیل اعضای فکسنی شورای نگهبان دست خودش میباشد و بی اجازه او آب نمی خورند و هم او بود که بطور مستقیم دستور رد صلاحیت شان را داد تا خدای ناکرده موی دماغش نگشته و موجب فتنه ای دیگر نگردند   .

خامنه ای با این سخنانش در روز سه شنبه با ایما و اشاره ثابت کرد که جناحهای چپ و راست از اسهال طلب و فضول گرا چیزی بیش از تخم های چپ و راستش نیستند که دنده و ترمزشان دست خودش میباشد و هر وقت که بخواهد از آنها استفاده ابزاری خواهد کرد و اگر با مزاجش سازگار نبود  آنها را در مستراح نظام استفراغ خواهد کرد و سیفون را خواهد کشید .



No comments:

Post a Comment