Thursday, May 02, 2013

رئیس قوه قضائیه: ما اول مسلمانیم بعد ایرانی هستیم




 آیا هرگز دیده اید که یک آخوند اسم فرزندش را از میان نامهای ایرانی انتخاب کند . و آیا هرگز از لب صدها آیت الله های ریز و درشتی که دراین مرز و بوم وجود دارند شنیده اید که گفته باشند ایرانی مسلمان هستند ، مشخص است که نشنیده اید  .
   افتخار و ترجیع بند همیشگی این مفتخورهای شکم گنده این است که مسلمان اثنی عشری هستند و ریش و ریشه شان از قاتلان مردم این سرزمین نشات میگیرد . خمینی بخصوص عار داشت که بر زبانش کلمه ایران را بیاورد و آن را توهین به اسلام میدانست و پیوسته بجای آن سرزمین بقیه الله و دیگر القاب عربی استفاده میکرد .
مطهری ایدئولوگ این نظام نیز سخنانش در دشمنی و کینه  به ایرانیان زبانزد خاص و عام است و حتی اجداد این آب و خاک را با وقاحت تمام الاغ نامید و پاسداری از فرهنگ نیاکان را سخیف میشمرد . 

بر کندن مجسمه های فردوسی و دیگر نمادهای تاریخی این مرز و بوم به فرمان مستقیم خامنه ای و نابود کردن آنها در چند سال گذشته و حتی سانسور و به زیر تیغ بردن متون تاریخی همه و همه حاکی از هیستری ضد ایرانی آخوندهایی است که افتخارشان این است که اسلام در حمامهایی از خون وارد ایران شد و هر چه که نشانی از ایران و ایرانی داشت در آتشها سوزاند و نیست و نابود کرد . 

سخنان رئیس قوه قضاییه نیز در جمع دانشجویان دانشگاه عالی دفاع ملی مطهری نیز در همین راستا است . او با انتقاد از مطرح شدن اینکه با کنار گذاشتن اسلام پیشرفت می کنیم گفت : این ادعا صحیح نیست زیرا ما اول مسلمان هستیم و بعد ایرانی و ایران با اسلامیت درخشان شده است  . 

به گزارش خبرنگار مهر او ضمن حمله به مبانی حقوق بشر به سران کشورهای غربی گفت که ما مفاد منشور حقوق بشر را در چارچوب خودمان قبول داریم .
او ادامه داد که به عنوان نمونه آنها می گویند انسان حق آزادی انتخاب همسر دارد و حالا آمده اند و تفسیر میکنند که همسر می توانند همجنس هم باشد این یعنی اعلامیه ضد حقوق بشر .
منظورش این است که باید مانند ایران آنها را اعدام و سنگسار کرد .

نمونه ای از حقوق بشر اسلامی در مورد همجنس گرایی 

    مساحقه (همجنس گرایی بانوان) در اسلام
    - تعریف مساحقه (همجنس بازی زنان) در اسلام چیست؟
    مساحقه ، همجنس بازي زنان است با اندام تناسلي (ماده 127 ) (قانون مجازات اسلامی) (حدود اسلامی)
    - کدامیک از طرفین مساحقه محکوم به اجرای حد خواهند شد؟
    در مجازات مساحقه فرقي بين فاعل و مفعول و همچنين فرقي بين مسلمان و غير مسلمان نيست . (ماده 130 ) (قانون مجازات اسلامی) (حدود اسلامی)
    - مجازات مساحقه (همجنس بازی زنان) در اسلام چیست؟
    1 - حد مساحقه براي هر يك از طرفين صد تازيانه است . (ماده 129) (قانون مجازات اسلامی) (حدود اسلامی)
    2 - هرگاه مساحقه سه بار تكرار شود و بعد از هر بار حد جاري گردد در مرتبه چهارم حد آن قتل است . (ماده 131) (قانون مجازات اسلامی) (حدود اسلامی)
    3 - هرگاه دو زن كه با هم خويشاوندي نسبي نداشته باشند بدون ضرورت برهنه زير يك پوشش قرار گيرند به كمتر از صد تازيانه تعزير مي شوند . در صورت تكرار اين عمل و تكرار تعزير در مرتبه سوم به هر يك صد تازيانه زده مي شود . (ماده 134 ) (قانون مجازات اسلامی) (حدود اسلامی


 


No comments:

Post a Comment