Friday, May 03, 2013

علم الهدی فتنه 92 بسیار پیچیده تر از فتنه 88 است




این روزها کک در تنبان نظام افتاده است و مثل وحوشان به سر و صورت یکدیگر چنگ می زنند و هی فتنه فتنه فتنه میگویند . فتنه تحریم انتخابات ، فتنه دموکراسی ، فتنه جنگ نرم ، فتنه بدحجابی ، فتنه استکباری ، فتنه آزادی ، فتنه سکولاریسم ، فتنه خودی و غیرخودی ها ، فتنه ...
 رژیم جمهوری اسلامی با شم حیوانانی خود این اوضاع و احوال انفجاری مردم ایران را حس کرده است و بخوبی میداند  که این تو بمیری ازآن تو بمیری ها نیست .

 به گزارش مهر، احمد علم الهدی عضو مجلس خبرگان رهبری ظهر پنجشنبه در همایش حماسه سازان سیاسی طلاب و روحانیون بسیجی اظهار کرد :

 فتنه امسال نسبت به فتنه 88 بسیار پیچیده تر است باید با تمام همه هستی و وجود در عرصه انتخابات وارد شویم و از جان و آبرویمان هزینه کنیم
 اینکه فکر کنیم عوامل فتنه به شکل سابق خود به میدان خواهند آمد اینگونه نخواهد بود زیرا فتنه امسال مسائل نسبت به فتنه 88 بسیار پیچیده تر است .
او  افزود: در عرصه انتخابات باید پدافند داشته باشیم و پیش از اینکه به مردم بگوییم به چه کسی رأی بدهید باید بگوییم به چه کسی رأی ندهید تا دایره انتخابات تنگ شود تا خود مردم بفهمند به چه کسی رأی دهند .


او پیشتر گفته بود که بستر سازان فتنه یاغی اند و شعار « انتخابات آزاد » پالس فتنه جديد است  .
 فتنه از زبان آیت الله های ریز و درشت :
علامه مصباح : فتنه بزرگتري در راه است
كساني كه راضي به اعمال فتنه گران بودند، جزء براندازان نظام هستند
حجت‌الاسلام سالک:
آقا فرمودند فتنه بزرگتری از فتنه 88 در راه است. فتنه‌ای که به گونه‌ای به دست خودمان رقم زده می‌شود.
آیت الله  صفایی بوشهری: تنها راه نجات از فتنه سیاسی ولایتمداری است
آیت الله خاتمی: فتنه جدید در راه است
آیت‌الله جنتی: «انتخابات آزاد» کلید‌واژه فتنه آینده است
آیت الله ایمانی: جامعه امروز نيازمند مطهري‌ها است/ امروز شاهد فتنه قبل از انتخابات هستیم

فتنه از نظر نماینده مجلس آخوندی نوباوه

  فتنه 88 خسارتی را به ایران وارد کرد که 10 جنگ تحمیلی نمی‌توانست این خسارت را وارد کند و در قضیه فتنه، فتنه ‌گران بسیار اشتباه کردند که قبل از پایان اعلام نتایج، اعلام پیروزی کردند.
نوباوه از توطئه‌ جدیدی خبر داد و گفت: به والله توطئه‌ بزرگ‌تری از توطئه‌ 88 در راه است و اگر بزرگان اجازه دهند همه اینها را افشا خواهم کرد و زمانی که فرمان صادر شود رسانه‌ها باید شروع به افشا این توطئه کنند.
وی در مورد توطئه فتنه جدید گفت: می‌خواهند شخصی معلوم الحال را معرفی کنند و بعد از رد صلاحیت آن توسط شورای نگهبان نقشه فتنه خود را برنامه‌ریزی و جلو برند که به کمک خداوند از این مرحله نیز سربلند بیرون خواهیم آمد .



No comments:

Post a Comment