Friday, August 09, 2013

علم الهدی این رئیس جمهور توسط امام زمان نصب شده است



در مملکت بلازده ما همه چیز یا از طریق امام زمان یا دسته بیلش که نایب امام زمانش میخوانند عزل و نصب میشود و جماعتی که برای این رئیس جمهور رای دادند پشم و پیلشان هم حساب نمیگردند و تنها مانند گوسفندان و حیوانات زبان بسته هر زمان که این متولیان امور بخواهند پشمشان را قیچی میکنند و شیرشان را میدوشند و در نهایت کارد بر گلوگاهشان مینهند و گوشت باقی مانده شان را به زیر دندانهای خودشان میبرند . تازه این هم پایان کار نیست ،  آنها حتی آخر و عاقبت آنها را نیز به زیر پنجه های خونین خود گرفته اند و میگویند بدون رضایت ولایت فقیه هیچ تنابنده ای از دروازه بهشت عبور نمیکند .

به گزارش خبرنگار مهر، احمد علم الهدی، صبح جمعه در مراسم برپایی نماز عیدفطر در حرم رضوی فرمودند
 این رئیس جمهور با یک واسطه  نصب شده بوسیله امام زمان است و در این راستا ما باید این تنفیض را پذیرفته و به آن پایبند باشیم چرا که امام زمان فرمودند در هر کاری باید به حجتمان رجوع کنیم.

 این آخوند با سواد با تاکید بر اینکه   این دولت دولت اعتدال است و اعتدال به معنای عدول از اصول نیست و کسانی که در فتنه 88 حضور داشتند و در مقابل قانون طغیان کرده و در اجرای استکبار غربی قدم برداشتند در دولت جدید جایی ندارند  آب پاکی روی دستهای سبزهای حکومتی  که هنوز خیال میکنند با دوشیدن این گاوهای نر در کاسه گدایی شان مقدار شیری به آنها میرسد ریخت و گفت ول معطل هستند و شکم های خود را صابون نزنند .
این خطیب امام جمعه که همه بلاها و معضلات اجتماعی و اقتصادی جامعه را مانند همیشه در بدحجابی می بیند این همه ضرب و شتم ها و فشارها را بر زنان مملکت آخوندزده کافی ندانست و گفت که باید قانون عفاف و حجاب که در سال 58 تصویب شده است را جدی تر مورد اجرا قرار داد  و هر چه غیر اسلامی است باید نابود و براندازی شود !؟ .
او ادامه داد : 
رفع تمام مسائل ضد اسلامی مسئله بی حجابی و بی عفتی است و بزرگترین نماد ضد اعتدالی بی حجابی و بی عفتی است و باید با این بزرگترین ضد اعتدال و مظهر بی دینی مقابله شود..