Monday, August 05, 2013

خامنه ای با انتصاب احمدی نژاد به دهن انتخاب کنندگان ریاست جمهوری زد



آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، روز یک‌شنبه ۱۴ مرداد با صدور حکمی محمود احمدی‌نژاد را به عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب کرد .
بسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد دامت تأییداته با توجه به تلاش با ارزش هشت ساله جنابعالی در مسئولیت خطیر ریاست جمهوری اسلامی ایران و تجارب فراوانی که در این مورد اندوخته اید، شما را به عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب می نمایم. توفیقات جنابعالی را از خداوند متعال خواستارم.
                                              سید علی خامنه ای     
                                            
هر چه داد و بیداد کردیم و فریاد زدیم که ای جماعت خرافات زده که تنها پالان نظام جمهوری ضد ایرانی اسلامی عوض شده و خر همان خر است اما مبارزان اینترنتی با جیغ های بنفش به جان ما افتادند که شما دارید چوب لای چرخ ارابه دموکراسی خواهی اسلامی در مملکت بقیه الله صاحب الزمان ( عج ) میگذارید و اله و بله. و چه فحش ها که نثار این و آن در روز روشن نکردند بفرمایید اینهم همان آش و همان کاسه ،  دوباره خامنه ای احمدی نژاد را به چرخه قدرت باز گرداند و در یک پست حساس ولایی !؟ در جمع مفتخواران نظام منصوب کرد و مشت خود را به جای دشمنان فرضی به دهان انتخاب کنندگان که امیدوار بودند با آمدن روحانی دری به تخته بخورد و اوضاع قمر در عقرب بهتر بشود زد .

از آخوند جماعت آرزوی دموکراسی و اصلاح طلبی نباید داشت . این گاو نر است و شیر بده نیست شما هی به غلط دستان مبارک خود را به تنبانش ببرید و او را برای هزارمین بار بدوشید .
خامنه ای به زبان صریح ضد ارزشهای هشت ساله دروغگوترین رئیس جمهور تاریخ ایران را ستود و او را  در مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب کرد یعنی او با یک تیر دو نشان زد از سویی با پرتاب کردن یک تکه استخوان به زیر پای احمدی نژاد و دم تکان دادنش ، او را خاموش کرد تا پر و پاچه اش را گاز نگیرد و موی دماغش نشود و از سویی زهر چشم از هاشمی رفسنجانی که این روزها زبانش کمی درازتر از حد معمول شده است گرفت و توازن را در آن مجمع ولایی بر قرار کرد . 

براستی تجارب فراوان احمدی نژاد که ولایت فقیه از آن یاد میکند چیست بجز سرعت گرفتن ماشین کشتار و بالا رفتن اعدامها و سرکوب ها 
 اختلاسهای میلیاردی 
 زندگی در زیر خط فقر بیش از 80 درصد ایرانی ها 
 تعطیلی کارخانه ها و رشد تصاعدی ارتش بیکاران
 افزایش میلیونها معتاد و تن فروش
بستن اینترنت و بازداشت روزنامه نگاران 
 شتاب بخشیدن به برنامه های خطرناک هسته ای که هیج نفعی برای مردم ندارد و موجب تحریم های بین اللمی و انزوای ایران میشود 
 صدور تروریست در منطقه و حیف و میل ثروتهای طبیعی این کشور وریختن آن به جیب قصاب اسد در سوریه و ...

منصوب کردن این حیوان دو پا که در دروغگویی و ریا بی همتا میباشد در مجمع تشخیص مصلحت نظام ،  بار دیگر ثابت میکند همانطور که گفته اند چاقو دسته خود را نمی برد بلکه آن را بر گوشت و پوست ملتی که در غرقاب فقر و سرکوب دست و پا میزند ناجوانمردانه فرو میکند تا به بقول خودشان به حفظ  و دوام نظام که از جان امام زمانشان بیشتر ارزش دارد بپردازند .