Tuesday, August 27, 2013

رها کردن بیمار در خیابانی در شهر ساری


پیرمردی با پاهای جراحی شده در خیابان امیرمازندرانی شهر ساری به علت نداشتن پول درمان رها شده است

در حالی که ایران اسلامی میلیاردها دلار پول نفت  را خرج برنامه های خطرناک هسته ای و فرستادن نیروهای سرکوبگر به سوریه و ساختن ضریح های طلا در عراق و اماکن مذهبی در دیگر مناطق جهان میکند رسانه های حکومتی خبر دادند که شامگاه یکشنبه اهالی خیابان امیر مازندرانی در شهر ساری شاهد حضور پیرمردی جراحی شده در کنار بیمارستان امام ساری بودند .
این پیرمرد در خصوص علت حضور در کنار خیابان گفت برای ادامه درمان و باز کردن آتل جراحی شده نیاز به پول دارم و به من اعلام شد که باید دو میلیون تومان برای مداوا پرداخت کنی که در توان من و خانواده ام نیست .
این بیمار علت زخمی شدن پایش را در اثر تصادف با پیکان که راننده آن در دم متواری شد ذکر کرد .

موضوع رقت آور این بود که مردم خرافات زده ای که با ترحم به صحنه مینگریستند هیچ کمکی به این هموطن نمیکردند و تنها آه و ناله سر میدادند . همین مردمی که روزانه میلیونها میلیون پول به ضریح های 11 هزار امامزاده و پیغمبرزاده که معلوم نیست چه کسی دوست یا دشمن ایرانیان در آن دفن شده است و بیشتر بر اثر خوابنما شدن فلان و فلان آخوند مکار تبدیل به اماکن مقدس و متبرکه شده است میریزند و دخیل می بندند تا دردهایشان شفا پیدا کنند و عاقبت بخیر شوند .

لازم به یادآوریست که تنها هزینه ساخت ضریح اما سوم شیعیان بیش از 14 میلیارد تومان بوده است و آمار و ارقام ضریح های دیگر نیز که هنوز هم ادامه دارد در همین حول و حوش یا بیشتر است . با این پولهای میلیاردی میتوان جان هزاران کودک را در ایران خرافات زده از مرگ نجات داد و به جای بازسازی اماکن مقدسه و پرستش استخوانها و ساختن بتکده ها در قرن بیست و یکم  بیمارستانها و مدارس ساخت تا دیگر شاهد صحنه های دلخراشی مانند این نباشیم .
و صد البته تا زمانی که این رژیم پا برجاست این خواستها ، آرزویی محال و دست نایافتنی میباشد ، چرا که این رژیم تولید آخوند و ساختن مساجد و امامزاده ها و اماکن مقدسه را هزاران بار بر جان مردم محروم این مرز و بوم ترجیح میدهد .



دو فرد بیمار به علت نداشتن پول درمان در کنار اتوبان خلیخ فارس در زمینهای
کشاورزی رها شده اند