Thursday, October 17, 2013

تدلیس سیستماتیک زهرا اشراقی علیه امام راحل !؟



رسانه های حکومتی این روزها خانم اشراقی را به زیر گلوله های توپ  و تانک گرفته اند و سخنان او مبنی بر اینکه هایده و مهستی اعجوبه موسیقی ایران هستند و دیگر سخنان ناموسی اش را توهین و هتک حرمت به رفتار و وجنات امام راحل تلقی کرده اند . 

البته و صدالبته آنها حرف مفت نمی زنند و سخنان خود را بر اساس مستندات و مدارک متقن بیان میکنند .
خمینی که ولی امر مسلمین جهان و در حد اولیا و معصومین در ادبیات حکومتی مطرح میشود و در دلهای امت همیشه در صحنه  مانند یک قدیس پرستش میشود ، در مصاحبه با اوریانا فالاچی حتی بتهون و موتسارت و باخ را که بزرگترین موسیقیدانان جهان میباشند و هر بچه تازه پا به دنیا آمده ای نامشان را میداند میگوید که نمیشناسد . آنوقت نوه اش می آید و میگوید که از صدای دو ضد انقلاب فراری آنهم ضعیفه خوشش می آید . آیا هتک حرمت و توهینی بالاتر از این متصور است .

اوریانا فالاچی از خمینی میپرسد 
 شما موسیقی را عامل فساد و شهوترانی دانسته اید. ولی آیا آثار موسیقی کسانی چون باخ و موتسارت و بتهون و وردی را نیز با این همه معنویت آنها عامل فساد میدانید؟ 
امام خمینی: من اینهایی را که اسم بردید نمیشناسم ولی اگر مارش جنگی ساخته باشند کارشان خوب است. در غیر اینصورت کارشان قابل قبول نیست
 

مزاح ناموسی دیگری که بستگان نسبی و سببی اش مطرح میکنند و خانم اشراقی هم ذکر کرده است این است که در اندرونی امام به پچپچه به او گفتند
 : پاسدارها بیوه شهدا را بگیرند و ای کاش من هم یک پاسدار بودم .

آیا هیچ کس این درفشانی ها را باور میکند که ولی امر مسلمین جهان که 24 ساعت   پیشانی  بر مهر میگذاشتند و در حال راز و نیاز با الله بودند  این چرندیات را بر لبان مقدس جاری سازد  .
 
 سکس با کودک شیرخواره از کتاب نکاح خمینی

شایعات دیگری که دشمنان نظام مطرح میکنند در مورد قساوت و بیرحمی همین امام راحلی میباشد که در خاطراتش  آمده است که برای نجات یک مگس حاضر بودند که جان خود را نثار کنند :

یک روز بیرون اتاق امام ایستاده بودم که دیدم آقا از پشت پنجره با دستشان به ما اشاره میکنند. فورا به محضرشان رسیدم. دیدم به دستشان دستمال کاغذى گرفته‏ اند.
 تا مرا دیدند فرمودند : «حاجى عیسى، پشت این شیشه پنجره مگس بزرگى است که از اتاق بیرون نمی‏رود.» بعد فرمودند: «بدون این که آن را بکشى از اتاق بیرونش کن.» و دوباره با تاکید فرمودند: «مبادا آن را بکشى‏» و از اتاق خارج شدند .


ایشان تا این حد عاطفه حتى نسبت ‏به حشرات داشتند آقا خودشان سعى کرده بودند با دستمال کاغذى مگس را بیرون کنند ؛ اما نتوانسته بودند . امام هیچوقت از پیف پاف براى طرد حشرات استفاده نمی‏کردند
                                          

                                         به نقل از سرگذشت های ویژه از زندگی خمینی ج 4