Thursday, October 31, 2013

تکذیب بیماری خامنه ای




بر خلاف شایعاتی که رسانه های استکباری از قبیل تایمز لندن و ضد انقلاب های فراری خارجه نشین و پیش تر ویکی لیکس در بوق دمیده اند ، که آیت الله خامنه ای هم در حال سفر بسوی خمینی به جهنم است ، دفتر آیت الله اطلاعیه ای صادر کرده اند و یادآور شدند که آیت الله ببخشید امام خامنه ای سر و مر و گنده در اندرونی مشغول عبادات در کنار حوریان میباشند و غیبت صغرای ایشان به غیب کبرا نخواهد انجامید و این بیماری هیچ ربطی به پروستات ایشان ندارد و در اولین فرصت که غسل جنابت را انجام دادند به سخنرانی خواهند پرداخت تا جواب دندان شکنی به این تبلیغات بی اساس بدهند .
همین دروغ و دونگ ها را دشمنان اسلام و ولایت در باره وضع جسمی آیت الله خمینی هم پراکندند در حالی که آیت الله تنها یک سرماخوردگی ساده داشتند و بدینجهت مدتی در انظار عمومی ظاهر نمیشدند .

مگر میشود امامی که از طرف خدا برگزیده شده و مستقیم در جمکران و دیگر نقاط نامکشوف مملکت اسلامی با امام زمان رابطه دارند ریق رحمت را به همین آسانی سر بکشد و فلنگ را ببندد و هزاران هزار مرده خوار و مفتخوار را در چنگ مردم گرسنه و به جان آمده ای که اگر دستشان برسد تکه پاره شان میکنند رها کند . اگر کسی یا کسانی که باید گور به گور شوند در وهله اول جنتی و اصحاب کهف و فسیلهایی که در مجلس خبرگان جاخوش کرده اند میباشند که عمرشان دهها سال از او بیشتر میباشد . این حیوانات ماقبل تاریخ اگر زنجیرشان از دست ولایت جدا شود بعد از مرگش همدیگر را تکه تکه خواهند کرد و مملکت را در دست سکولارهای بی خدا و نامسلمان رها خواهند کرد .
براستی چطور عقل سلیم باور میکند که آیت اللهی که وقتی پایش را از تهران بیرون میگذارد هوادارانش با هول و هراس مینویسند که زلزله تهران را کن فیکون میکند و حتی بر نشیمنگاهش دخیل می بندند و بو میکشند و می لیسند به همین راحتی در چنگال عزرائیل فیتیله پیچ شود .
به شایعات استکباری گوش ندهید که خدای ناکرده دروغ و دونگ هایشان در مورد امام سیزدهم مانند شایعاتی که در باره خمینی میگفتند راست در می آید و آنگاه از نظام ضد ایرانی و انسانی نه از تاک نشان خواهد ماند و نه از تاک نشان .