Sunday, March 06, 2011

هشدار علمای اعلام و ائمه جماعات در مورد تظاهرات در روز هشت مارس


هر جا که ما سر فتنه را به سنگ میکوبیم باز هم از جای دیگری سر در می آورد . دوباره باز غائله راه انداختند که هشت مارس که روز زن آن را لقب دادند میخواهند در ام لقرای جهان اسلام تظاهرات راه بیندازند آنهم چه کسانی ضعیفه ها . کفر نعمت هم حد و حدودی دارد . مگر روز زن نعوذبالله روز تولد فاطمه زهرا نیست . پس شما چه مرگتان است . اسلام چه کم ندارد که شما رو به درگاه اجانب میروید و روز غربی هشت مارس را انتخاب میکنید . من حالا میفهمم که  علمای اعلام آنچه را در باره کم بودن دنده های زن و  ناقص العقل بودن شان گفتند تا چه حدی صحت دارد . شک ندارم که این ضعیفه ها همانطور که در احادیث آمده است ، پدر و مادرشان در شبهایی جماع کردند که در آن طول موج شیطانی زمین و زمان را اشغال کرده بود  و یا بزبان دیگر در زمان نزدیکی از فرط شهوت  دعای « دخول » و « خروج » را نخوانده اند که این بلاها را بر سر اسلام و مسلمین وارد  می آورند .
ای طایفه نسوان برای آنکه حجت را بر شما تمام کنم یک نمونه فقط یک نمونه از سلاله شیادترین شیادان می آورم .
امام راحل که مانند ائمه معصومین بر حسب روایات موثقی که مو لای درزش نمی رود ،  ختنه شده بدنیا آمد و هیچ گاه در طول عمر پر برکت خود جنب نمی شد و همانطور که از جلو می دید عقب را هم میدید . در روزهایی که برای نخستین بار علم مخالفت را بر علیه طاغوت بر افراشت گفتند : « حضور اعلیحضرت همایونی پس از اهدای تحیت و دعا ، دولت در انجمن های ایالتی و ولایتی اسلام را در رای دهندگان و منتخبین شرط نکرده است و به زنها حق رای داد . این موجب نگرانی علمای اعلام است » . « شرکت نسوان در انتخابات مخالف است با قوانین اسلام  . حق انتخاب شدن آنها فحشا ببار می آورد » .
حالا که بر شما مسجل شد که این حرف امام است پس چرا به روح آن مبارک هتک حرمت میکنید . زن باید در خانه بماند و کلفتی و کنیزی شوهرش را بکند . بقول آن مرحوم اگر وارد دستگاهی شود اوضاع را بهم میزند و با حالات شیطانی و روح خبیثه ای که دارد مردها را فریفته لبهای عسلی  و پستانهای شهوت آلود و رانها و باسن وسوسه آلودش  میکند . این عمل از گناه کبیره هم کبیرتر است . یعنی آبهای جوشان جهنم در آخرت و آتشهای سوزان هم کفاف معاصی را نمی دهد .
شاید به بنده خرده بگیرید که امام مرده است و حرفهایش قدیمی شده است . پس ای کافران از خدا بیخبر به سخنان نایب امام زمان و دانشمند شهیر عصر یعنی ملاحسنی  گوش کنید و ببینید که چه میگوید . او با دانش بی پایان خود حجت را بر زمین و زمان تمام کرده است . از زنهای بی حجاب گرفته تا زنهایی که مانتو به تن میکنند تا بالاخره از زن خودش که او را به درجه رفیع الاغ رسانده است و فقط خودش از او سواری میگیرد .
گیرم بگویید که او خل و چل است و باید جل و پلاس خود را جمع کند و به همان جایی که عرب نی انداخت برود . باشد قبول اما به خایه مالان و پر و پاچه لیسان ولایت عظما چه میگویید به اندیشمندانی که در اصطبل شورای اسلام جمع شده اند و همگی هم مدرک دکترا و فوق دکترای جعلی از سراسر دنیا دارند آنها با خوکهای مجلس خبرگان این قانون را وضع کردند . قانونی که در دنیا همتا و لنگه ندارد و تمام زنهای جهان با دیدن آن شروع به سلام و صلوات کردند .
آخر در کجای کره خاکی و سماوی به زن اینهمه ارج و قرب و منزلت  دادند و خونبهای او را از نصف بیضه راست ( نه چپ ) بیشتر حساب کردند . ای خاک بر سر شما که ادای جلف فمنیست های جهان استکبار را در می آورید و پاهایتان را توی یک کفش کرده اید و میگوید عمامه پرمکر آخوند ها را بر گردنشان گره میزنیم و بر تیرک برق می آویزیم .  ما که از نهان شما خبر داریم . اگر یک کمی شل بدهیم شما زنها با انبارهای باروت خشم و کینه ای که نسبت به ما دارید لت و پارمان میکنید و عبا و عمامه هایمان را روی نعش مان میگذارید  . 
بشما هشدار میدهم . خدا آنروز را نیاورد که ببینم شما ضعیفه ها دست نامحرم را گرفته اید و در خیابانها شعار آژادی سر بدهید  وخواب و خوراک را بر ما حرام و لرزه مرگ بر اندام ما بیندازید . 
ما دندانهای تیز شما را خواهیم شکست تا خدای ناکرده در گلوی ما  در روز مبادا فرو نبرید . شما هنوز ما را نشناخته اید و آنسوی روح کثیف ما را ندیده اید . به روح امام راحل سوگند ، مانند سالهای دهه 60 انقلابی ! عمل خواهیم کرد و از خرد و پیر گرفته بی نام و نشان اعدام خواهیم کرد و زخمی ها را در خیابان زخمی تر و بی محاکمه تیر بر مغز و سینه هایشان خواهیم زد . برای ما حکومت اسلامی از جان امام زمان واجب تر است . فکر میکنید ما محمد رضا شاه هستیم و از مملکت اسلامی خارج میشویم . این فکر را از سرتان خارج کنید تا یک آخوند ولایی در این مملکت است نخواهد گذاشت که شجره معلون و زهر آگین آزادی در این خاک چوانه زند . آزادی همان و مرگ نابودی ما همان . این پنبه را از گوشتان خارج کنید که با گل دادن به قاتلان ندا و سهرابها که خودمانیم ، بگذاریم شما یک قدم به جلو بیایید . اگرما یک گام عقب برویم شما هزار گام به جلو می آیید و نیست و نابودمان خواهید کرد . بخصوص این ضعیفه هایی که از جشم هایشان خون می بارد و از حرفهایشان گلوله های آتشین . زنان آزادیخواه ایران را میگویم همان که شما شیرزنان نامش نهاده اید . 
ببینید ما با این سند یعنی ماده 435 مجازات اسلامی شما بخصوص زنها را به قول دجال خمینی به مقام انسانیت رساندیم . یعنی خونبهای قتل زن مسلمان را از بیضه راست مرد هم بیشتر کردیم . قتل زن غیر مسلمان اصلن خونبهایی ندارد آنوقت نمک میخورید و نمکدان را می شکنید .

No comments:

Post a Comment