Tuesday, March 01, 2011

اینهمه به مراجع تقلید فحش ندهید .


بر خلاف افرادی که شب و روز لاهوت و ناسوت میبافند و هزار انگ به علمای اعلام و حجج اسلام میزنند که چرا از سیاست کناره میگیرند و در طویله های خود مشغول یاوه بافی میباشند .  این مراجع محترم  خیلی هم با این قضایای جهان اسلام  درگیر هستند و به عالم سیاست مشغول .
 امروز یعنی در 10 اسفند خودم با چشمهای خودم دیدم که بر روی منبر آیت الله مصباح یزدی یا فلان آیت الله که در سن 80 سالگی با دختری 16 ساله ازدواج کرده بود و به برکت پرودگار صاحب فرزندی ذکور  در چند روز گذشته شده است ** در حالی که  مردم به جان آمده ایران شعار مرگ بر دیکتاتور را سر میدادند . او از جنایات رژیم اشغالگر قدس میگفت و به  قذافی دیکتاتور لعن و نفرین میفرستاد . همان قذافی که میخواست اسلام را با کمونیست آشتی دهد و جامعه ای سوسیالیستی بر پا سازد و کار ما علما را مختل کند . 
امروز یعنی در 10 اسفند خودم دیدم که حجت اسلام منقلی که 24 رساله در باب آداب شب زفاف نوشته است و خودش تجربه عملی در وطی با انواع  حیوانات را دارد  پیشاپیش بسیجی های مخلص روی عکس های بن علی و مبارک با نعلین مبارکش راه میرفت و پرچم استکبار را آتش میزد و باتوم به سر و روی مخالفان نایب امام زمان در تهران میکوبید ، آنهم جه کوبیدنی . گمان نکنید که دوران مشروطه است و منورالفکرانی که شیخ فضل الله را اعدام کردند دوباره در این مملکت امام زمان میتوانند جان بگیرند و به ولی امر شیعیان جهان هتک حرمت کنند و شعار مبارک ، بن علی ، نوبت سید علی را سر دهند . ما چوب تو آستینشان فرو خواهیم کرد . 
ای جوانان اگر این شعارهای کفر آلود را ادامه دهید خشکسالی ایران اسلامی را فرا خواهد گرفت و زلزله دنیا را با خاک یکسان خواهد کرد . کاری نکنید که جنتی از قدرت سحرآمیز و جادویی عوالم غیبی و جهان متافیزکی خود استفاده کند و چنان حدث اکبری ( گوز بزرگ ) در کند که در دم جهان هستی را نیست و نابود کند . کاری نکنید تا توفان نوح در بگیرد و شمایان را با همه بود و نبودتان خار و خاکستر کند . آیا میخواهید ایران مثل فرنگ شود و زنان لخت و پتی بی روسری به خیابان بیایند و مرا که مرجع شمایانم از راه بدر کنند و روزه و نمازم را با آن لبهای عسلی و سینه های شهوت آلود و لبخندهای جادویی و موهای افشان باطل .
 میخواهید از صراط مستقیم به اسفل السافلین پرتاب شوم .  وارد دنیایی از لهو لعب  تا آهنگ لیدی گاگا که امام زمان هم اگر پر و پاچه های نازنین و باسن وسوسه انگیز و عطرآمیزش را ببیند منحرف میشود  گوش دهم . میخواهید با برابری زن و مرد نان ملاحسنی این عالم شهیر عالم اسلام را آجر کنید  و زبانم لال شرابخواری آزاد شود ، جواب خدا را چه خواهید داد . هزاران هزار آخوند و مفت خوار و رمال و روضه خوان و مداح و کف بین و دعا نویس چه میشود  میخواهید ائمه محترم جمعه بروند غاز بچرانند . مگر ندیدید که عبای مقدس آخوند موتور سوار را پاره پاره کردند مگر ندیدید که روسری ها را زنان از سر در می آوردند و زیر پا لگد میکردند  .
فکر میکنید ما برای چه 8500 امامزاده در ایران کشف کردیم و هزاران صندوق صدقه در کنار قبرهای مطهرشان گذاشتیم ، شب و روز عزاداری راه می اندازیم . جشن چهارشنبه سوری و  عید نوروز را ممنوع میکنیم و هر کس که این لهو و لعب را انجام دهد میگوییم جاسوس آمریکا و اسرائیل است . گمان میکنید ولی امر مسلمین جهان خر تشریف دارند و معنی این کارها را نغوذبالله نمی داند . فکر میکنید استغفرالله ما گاویم . 

**
البته علمای اعلام در این مورد وحدت کلمه ندارند و میگویند که در این سن و سال محال است آلت رجولیت آیت الله فوق  راست شود و فرزندی که زن 16 ساله اش بدنیا آورد  زبانم لال مال او باشد .

No comments:

Post a Comment