Friday, March 04, 2011

آیا سید خراسانی همین سیدعلی دیکتاتور و شعیب بن صالح رئیس جمهور دروغگو میباشد مدارک که چنین میگویند


بعد از  ویدیویی که امروز در اینترنت دیدم بر من مسجل شده است که شیعب ابن صالح همین رئیس جمهور دزد و دروغگو میباشد .  قیافه اش با او مو نمی زند . مدارک آنقدر زیاد است که حتی دستگاههای جاسوسی جهان استکبار با آنهمه اولدرم و بلدرم دهانشان گل گرفته شد ه است و نمی توانند این حقیقت تاریخی را نفی کند . 
در چند ماه اخیر با پشکلهایی که از شترهای قبیله بنی تمیم در نقاط دور افتاده عربستان توسط باستان شناسان ولایی کشف شده است مشخص شد که آنها صد در صد لنگه پشکل هایی است که بجای مغز در سر رئیس جمهور ولایی وجود دارد .  آزمایشDNA هم آن را ثابت کرده است . علمای اعلام و حجج اسلام و دانشمندان فقه و روایات و کف بین و رمال و دعا نویس و رساله نویسان دارالمجانین علمیه هم که شراب از کون ولایت مینوشند بر صحت و درستی آن گواهی دادند و بعد از تصدیق آن بساط عیش و نوش و رقص و پایکوبی در اندرونی با کنیزکان بر پا کردند ، کنیزکانی بهشتی که از 1400 سال قبل به آنها بشارت داده شده بود .
 در تماسی که خبرنگار تلویزیون العالم با پرفسور هاوکینز که اخیرا مسلمان شده و به نکیر و منکر و حمله گرگ های وحشی در سرازیری قبر ایمان آورده گرفته شده ، او هم این مزخرفات را که از ذهن بیمار و علیل یک عده ملا و فدایی ولایت که تخصص در زدن باتوم و پنجه بکس بر چهره زنهای قهرمان ایران زمین در خیابانها و تجاوز در زندانها دارند تایید شده است . حاج هاوکینز قول داد که در نماز جمعه این هفته در پشت علم الهدی همان شخصی که گفت :  وای به آنها که بخواهند در این مملکت یک سینما بسازند نماز بگذارد تا دروازه های بهشت بر روی ایشان باز شود و مسئولان دولت ام القرا یک صیغه 14 ساله همانطور که در اسناد ویکی لیکس به شیخهای شکم گنده منطقه آمده  از جانب ولی امر مسلمین جهان به او هدیه داده شود ، تا خدا چه بخواهد و قسمت چه باشد .
واقعن برای امت اسلامی افتحار است که در زمان دجال آخرزمان خامنه ای و گماشته اش زندگی میکنند . حتی مخالفان نظام از جمله سید خندان خاتمی که معلوم نیست در این بحبوحه فتنه در کدام گوری پنهان شده است و در زمانی که سربازان گمنام معاندان و مروجان فتنه نرم را در کوچه و خیابانها لت و پار میکنند سکوت اختیار کرده است با دودوزه بازی همیشگی این روایت را تایید کرد .
کلام آخر اینکه این آزمایش دی ان آ و قسمتی از پشکلهای مغز رئیس جمهور برای آنکه حجت را به فتنه گران تمام کند در اطراف چاه جمکران به نمایش گذاشته شده است تا استغفرالله اگر شک و شبهه هم  مانده باشد رفع شود و اصحاب جنگ نرم را به خود آّورد تا این شتری را که خود به پشت بام بردند پایین بیاورند .
در پایان اطلاعیه ای از جانب دفتر نایب امام زمان صادر شده است و در آن یادآوری کرده اند که به مناسبت اینکه هفت مارس و روز زن نزدیک شده است و امام زمان را بنا به گفته روایات یک زن ایرانی شهید میکند . از جاسوسان جمهوری اسلامی و قاتلان مردم بیگناه خواسته شده است تا توان تمام خود را بگذارند و این  زن را که قرار است در تظاهراتی که برای این روز تدارک دیده اند شرکت کند شناسایی کنند و جان امام زمان را نجات دهند . 
اینهم مدارک نگاه کنید :

ببینید برای آنکه بر عمر حکومت استبدادی خود بیفزایند چه دروغهایی میگویند . این خرافات در جهان معاصر سابقه ندارد .
امام زمان توسط یک زن ایرانی کشته میشود .





















No comments:

Post a Comment