Saturday, March 12, 2011

خاموش کردن آتش جهار شنبه سوری از جان سید علی شیره ای واجب تر است



در پی فتوای سیدعلی شیره ای   بر مبنای شرعی نداستن چهارشنبه سوری و اجتناب از آن بدلیل اشاعه فساد در زمین ، بیدرنگ آیت الله های عظیم الشان عصر حجر ،   فتواهایی در نهی این روز شیطانی در دادند که بترتیب درجه شان در آخور ولایت در ذیل نقل میشود . البته یکی دو تایشان که این فتواها را در داده اند . مانند « حدث » که ما در میدهیم . خوشبختانه زمین را از نحس وجود خود پاک کرده اند یعنی نفله شده اند .
1 -  آیت الله آغ! میرزا تبریزی : « هیچ یک از این امور رجحان شرعی ندارد و تشویق مردم به دنیا و غافل کردن از آخرت است ، و این تصور که  این امور مردم را به حفظ وطن میرساند تصوری باطل است » .
2  -  آیت الله بهجت همان آیت الله که مستقیم با امام زمان رابطه داشت : « این کارها مشروعیت ندارد » .
3 -  آیت الله گلپایگانی : « اشکال دارد » . کوتاه و مفید .
4 -  مکاره شیرازی : « سنت خرافی گذشتگان است و منفعت فروش فشفشه و مواد محترقه حرام است و باعث هدر رفتن سرمایه های انسانی و اقتصادی میشود و امنیت را بخطر می اندازد » .
5 -  آیت الله سیستانی : « موجب ایذاء مردم است .
6 - آیت الله مطهری که ثمره و جانمایه زندگی امام راحل بود : « بسیاری از خانواده ها که بگویم خانواده احمق ها ! سُر و مُر و گُنده از روی آتش می پرند و سنتی که خریت  و سند حماقت پدران است میخواهید آن را تجدید و زنده نگه دارید » .
8 - آیت الله جوادی عاملی در جواب سئوال چهارشنبه سوری فرمودند : « چنین مسایلی سبب رشد انسان نخواهد شد ! بلکه آنچه انسان را رشد میدهد معرفت است » .
9 - حضرت آیت الله وحید خراسانی در مورد چهارشنبه سوری فرمودند : « کهانت حرام بوده و کسب در آمد از این راه حرام است . کهانت عبارت از خبر دادن از امور غیبیه به نحوه ای که دیگران گمان کنند که بعضی از اجنه به این شخص خبرها را میدهند » . یک کمی به نظر میرسد گیج تشریف دارند
10 - امام جمعه بیرجند : « چهارشنبه سوری عملی شیطانی و غیر عقلایی است و بر خلاف منطق است . یادگار طاغوت است » .
11 : نماینده ولی فقیه و امام جمعه مبارکه : « چهارشنبه سوری یک خرافه است و مسئولان هر چه سریع تر نسبت به از بین بردن آن اقدام کنند . این خرافه موجب آلودگی محیط زیستی میشود و افزایش بیماری میشود » .

با اینهمه بیانیه و فتواها !  حجت بر شما تمام شده اشت . برادران مخلص بسیجی و سربازان گمنام ولایت و نیروهای انتظامی و سپاه وظیفه دارند که در این روز سنگ تمام بگذارند و اگر آتشی را خدای ناخواسته در خیابان بر افروخته دیدند ، نخست با خودروی نظامی بر سر و روی مسببان آن ،  از کودک و بزرگ به قصد مرگ رد شوند تا زمین از شر این مفسدان فی الارض و اشاعه دهندگان فساد پاک شود و سپس دعای وحشت بخوانند .
کاروانهای عزاداری و دسته های زنجیر زنی و سنج و عزاداری راه بیندازید و حسین حسین گویان با  کاردهای تیز قصابی و باتوم و آلات و ابزار ولایی دیگر به جان مروجان شادی بیفتید و چنان بکشید که نه از تاک نشان بماند و نه از تاک . علاج واقعه را قبل از وقوع باید کرد . اگر مردم شروع به پایکوبی و رقص و ساز و آواز یعنی لهو و لعب بکنند . دیگر روضه های صد من یک قاز علمای اعلام را گوش نخواهند داد . 
بر طبق احادیث نبوی که مو لای درزش نمی رود سه چیز در عالم فانی حرام است : یک آتش افروزی ، دو رقص و آواز و پایکوبی ، سه زنی که بی اجازه شوهرش از خانه بیرون میرود . کشتن این افراد واجب شرعی است . حتی از جهاد در راه خدا و رسول خدا بیشتر صواب دارد .
اگر فردا اوضاع به همین منوال به پیش برود سونامی سکولاریستی و ایران دوستی مملکت اسلامی را فرا خواهد گرفت . دیگر به کتابهای تحریر الوسیله و حلیه المتقین که بیضه اسلام ما به آن متکی است گوش فرا نخواهند داد . زبانم لال به  گردن مبارک آیات عظام از قبیل جنتی مانند اراذل و اوباش آفتابه خواهند انداخت و بالعکس سوار الاغشان خواهند کرد و در شهر خواهند گرداند آنهم بوسیله چند ضعیفه  .  

آقایان خاموش کردن آتش چهارشنبه سوری از جان رهبری هم واجب تر است . بدون رهبری یک خنگ دیگری از مراجع تقلید امثال مصباح یا مجتبی  روی کار می آید و دو روزه به مقام شامخ ولایت فقیه می رسد اما با جشنهای چهارشنبه سوری و نوروز و سیزده بدر ریشه هر چه عمامه دار زده میشود . 
من آنروز را میبینم که شیر زنان و مردان ایرانی بجای هیزم ، عبا و عمامه های ما را در آتش بیندازند و بعد از آن کاخهایی که از بابت خمس و زکات و پول غارت شده نفت و اشک کودکان فراهم کردیم . این یک هشدار است . آقایان این آیین حرام در حرام است . خسارت مادی و معنوی دارد . در اسلام عزیز خسارت به خود رساندن از گناهان کبیره است . خدای ناکرده اگر دیدید که آتش بر افروختند دستگیرشان کنید و با استعمال بطری و شلاق و تعزیر آنها را تا میتوانید از عمل حرام باز دارید .  انقلابی رفتار کنید . اگر نکنید جواب خدا و پیغمبر را در روز حساب و یوم الحشر قادر نخواهید بود بدهید و در آتش جهنم ابدالدهر خواهید سوخت . هیچ سنتی مانند آتش پرستی حرام نیست . شادی نشانه آتش پرستی است . به مردم یاد دهید به جای چشن و شادی صورت خود را گل مالی کنند و 24 ساعت خاک بر سر بریزند و بر سر چاه جمکران بروند و هی پول پشت پول به عنوان نذر و نیاز بدهند . خیال میکنید که ما بارگاه مبارک اینهمه امامزاده ها را که تعدادشان از ده هزار هم تجاوز میکند بیخودی رنگ و روغن میزنیم و تبلیغ میکنیم . ایران به همت ما ملاها  دارنده مقام اول در کشف امامزاده است روزی نیست که یک امام زاده توسط فلان آخوندی که دست راست و چپش را نمی داند بعد از خوابنما شدن کشف نشود . توبه کنید ای مردم . جواب 124 هزار پیغمبر را در شب اول قبر چه خواهید داد .
 انصاف هم خوب چیزی است . این یک فرمان است بروید نعش های کشته های جنگ را در نوار مرزی پیدا کنید و در شهرها و دانشگاهها و میادین شلوغ بگردانید و ناله و زاری نمایید  . فرقی ندارد دو سال قبل کشته شده باشد و یا 20 سال قبل . فقط استخوان پیدا کنید حیوان یا انسان فرقی ندارد .

آهای علمای اعلام ما در جنگ با سنن ایرانی هستیم  . در جنگ با شادی و دست افشانی و پایکوبی . میدان را خالی نکنید . این نظرمن نیست . خود امام زمان به من در خواب فرمودند . به رب و رسول اگر آنها غلبه کنند به قول علی شیره ای یک روحانی باقی نمیگذارند . میخواهند محرم با نامحرم برقصد . میخواهند زن با مرد برابر باشد و خدای ناکرده در این سور و سات ها روسری را از سر بر دارند .  عرش اعلا خواهد لرزید . زلزله پشت زلزله خواهد آمد
ای آنهایی که درد دین و ولایت دارید هفته وحشت فرا رسیده است . یقین دارم که بعد از شعار گمراه کننده زردی من از تو سرخی تو از من آنها شعار مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای سر خواهند داد . جار بزنید که علم مدرن ولایی ثابت کرده است که پریدن از آتش حافظه را کم میکند و شادی و شور باعث اشغال اعضا و جوارح انسانی توسط اجنه میشود . من خودم دیدم که چند نفر از آنها در زمان نوح پیغمبر مرض وبا گرفتند .

آهای علمای اسلام شنیده اید که مردم شادی پرست چه میگویند . آنها فریاد میزنند که :  « خامنه ای go تناول کردند که این جشن باستانی را ممنوع کردند » . خطر خطر آژیرها را به صدا در بیاورید . 

No comments:

Post a Comment