Tuesday, March 01, 2011

آیا که مردم زندان حشمتیه را بر سر خامنه ای خراب خواهند کرد یا او تیر خلاص را به موسوی و کروبی خواهد زد .



تیک تاک ، تیک تاک ، شمارش معکوس آغاز شده است  زمان به سرعت برق و باد  میگذرد . لحظه های سرنوشت سازی برای سبزها در پیش است ،  بعد از آنهمه آتش تهیه و تبلیغات آتشین اکنون زمان عمل فرا رسیده است . بقول معروف « دو صد گفته چون نیم کردار نیست » .
آیا مردم به خیابانها خواهند ریخت و بنا بر گفته های بعضی از سران سبز به پای نیروهای سرکوبگر گل خواهند ریخت و به آنها نقل و شیرینی خواهند داد یا سبزهای خشمگین چون گدازه های سوزان آتشفشان خواهند خروشید و زندان حشمتیه را بر سر زندانبانان و آمر اصلی این سناریوی سیاه یعنی خامنه ای و عاملان آن خراب خواهند کرد . 
 «  فردا که بر من و تو وزد باد مهرگان  آنگه شود پدید که نامرد و مرد کیست  »  . جامعه در لحظات سرنوشت سازی بسر میبرد . بسیاری عهد و پیمان بستند که زنگها را بصدا در آورند  ، در ساعت معین در نقاط مختلف شهر گرد هم در آیند  و پرچم آزادی را در دستهایشان بگیرند . 
اینبار اگر سبزها و کسانی که آنها را همراهی میکنند دست هم را نگیرند و پای به میدان نگذارند معنی اش این است که دست رژیم را گرفته اند تا تیر خلاص را به کروبی و موسوی بزند . این آخرین سنگر باقی مانده بود که ولایت فقیه آن را در اختیار گرفت . با دستگیر رهبران سبز آنها از خط قرمز عبور کردند و حرمت هایی را که مردمی که به موسوی رای داده بودند شکستند .  دستگیری شتری بود که دیر یا زود به در خانه رهبران بخواهی یا نخواهی می نشست و رژیم و مقامات قضایی بارها و بارها تحت عنوان نابودی سران فتنه از آن یاد کرده بودند . بلند گو ها 24 ساعت در اعدامشان تبلیغ میکردند . دادگاهی در آینده به غیر از پشت درهای در بسته نخواهد بود . نباید از این کارد انتظار داشت که دسته خود را بُبرد . آنها مثل شاه نیستند که گلسرخی ها و مهدی رضایی ها را که به دادگاه علنی محاکمه کردند با این دو همان برخورد را کنند . آنها بسی و بسی در کشت و کشتار از دیکتاتورهای معاصر کارکشته تر و شقی تر هستند .
 این مرحله از جنبش اگر بصورت جدی مردم پرچم خود را در دست نگیرند و تا پای چان در برابر این اهانت نایستند ، رژیم هارتر خواهد شد و معنی اش این است که موسوی بی موسوی و شیخ کروبی نیز .
خاتمی یک انتقادی کرد و خاموش شد . چند آیت الله هم . اما این رژیم فاشیستی که ما تا بحال تجربه کردیم با چند نق زدن نه تنها عقب نخواهد نشست بلکه جری تر شده و گامهای خطرناکتری را بر خواهد داشت و به سراغ سبزهایی که نام آدرسهایشان را داشت خواهد رفت .
رمز پیروزی همانطور که مردم تونس و مصر و دیگر کشورهای در حال انقلاب نشان دادند در مقاومت و تهاجم تمام عیار است . با گل دادن و پخش کردن شیرینی در بین سرکوبگران این گرگهای ولایت وحشی تر شده و مردم را لت و پار خواهند کرد . باید این پنبه را از گوش خارج کرد . این رژیم بارها و بارها نشان داده است که حرف آدم را نمی فهمد . باید تا پای جان ایستاد و تا زمانی که کروبی و موسوی آزاد نشدند میدان یا خیابان را ترک نکرد . جویبارهای تظاهرات باید و باید در یک نقطه ای بهم بپیوندد و تبدیل به دریایی از امواج خشمگین شود و برج و باروی ستم را ویران کند . اگر دست روی دست گذاشته شود . دیر خواهد شد . این یک هشدار به سبزها است . رژیم اسلحه را به روی شقیقه موسوی و کروبی نشانه رفته است آنهم در زندانهای مخوف و میخواهد تیر خلاص را بزند . آنها مفر و راه گریزی ندارند .  ، امروز اگر سبزها آنها را یاری نکنند و خشمگینانه به خیابان نیایند . او شلیک خواهد کرد و دیگر پشیمانی سودی نخواهد داشت . این تنها ما هستیم که اگر مقاومت کنیم و به میدانها بیاییم ، میتوانیم نگذاریم رژیم ولایت مطلقه فقیه گلوله را شلیک کند .

No comments:

Post a Comment